Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Testasin S-marketin Kotimaista-merkin paistovalmiita pizzapohjia kun tein pizzaa.
-> ei oo pizzerian tai itsetehdyn taikinan veroinen yhtään.

Mutta on tuo mies kova syömään! Aamupäivällä pyysi 450 g:n broileripakettia ja paistoi ne suikaleet ja söi kaikki lounaaksi (en tiedä mitä oli lisukkeena).
Kun kysyin että jäikö mitään broileria pizzaa varten niin meni vaikeaksi.
 
Joo mut emmä klo 22 tukehduta mun miestä tyynyllä unille ja ala katella Askon kuvia netistä...
Ei meilläkään tyynyä tarvita kuin korkeintaan satunnaisesti vaimon takapuolen alla. Se nukuttaminen tapahtuu sinulle-ei-niin-sopivalla menetelmällä. Minkä minä sille voin, että minä olen seksin jälkeen entistä pirteämpi ja vaimo nukahtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Testasin S-marketin Kotimaista-merkin paistovalmiita pizzapohjia kun tein pizzaa.
-> ei oo pizzerian tai itsetehdyn taikinan veroinen yhtään.

Mutta on tuo mies kova syömään! Aamupäivällä pyysi 450 g:n broileripakettia ja paistoi ne suikaleet ja söi kaikki lounaaksi (en tiedä mitä oli lisukkeena).
Kun kysyin että jäikö mitään broileria pizzaa varten niin meni vaikeaksi.

Mä ostan noita valmiita joskus, useimmiten Lidlin versioita- ipanoille että saavat ite tuunata pitsansa.

Ovat ne kuitenkin parempia kuin pakasteen valmiit pohjat.


Jo vähän broiskua sinne tai tänne... *se joka kerran söi vahingossa koko sika-nauta-neljäsataagrammaisen sitä paistaessaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Testasin S-marketin Kotimaista-merkin paistovalmiita pizzapohjia kun tein pizzaa.
-> ei oo pizzerian tai itsetehdyn taikinan veroinen yhtään.

Mutta on tuo mies kova syömään! Aamupäivällä pyysi 450 g:n broileripakettia ja paistoi ne suikaleet ja söi kaikki lounaaksi (en tiedä mitä oli lisukkeena).
Kun kysyin että jäikö mitään broileria pizzaa varten niin meni vaikeaksi.
Mies söi miehelle sopivan annoksen kevyehköä proteiinia, asia siltä osin kunnossa. Sen sijaan kaupassa käynyt (kumpi?) ei ole osannut varata riittävästi ruokatarpeita.

Minä kävin tänään Prismassa ostoksilla. Mielenkiinnosta laskin lihaostosten summan, käytin lihoihin 80,81 € ja tuon päälle mifurasia. Noilla pärjätään viikonloppuun, vaikka välillä extrahiukoisikin. Vaimo ei huomauttaisi, vaikka söisin broilerisuikaleet yksin. Tosin arvostan koko perheen yhteistä ruokailua - ja valmistan usein myös koko päivällisen..
 

Yhteistyössä