Asunto on muutenkin erikoinen. Mä olen suunnitellut ostaa ääntä eristävän verhon. Melu kuuluu rappukäytävästä koska ei ole väliovea.*kade*
Täällä voisi istua pytyllä ja ottaa samaan aikaan suihkun.
Onneksi on pihasauna jossa voi myös peseytyä.
Asunto on muutenkin erikoinen. Mä olen suunnitellut ostaa ääntä eristävän verhon. Melu kuuluu rappukäytävästä koska ei ole väliovea.*kade*
Täällä voisi istua pytyllä ja ottaa samaan aikaan suihkun.
Onneksi on pihasauna jossa voi myös peseytyä.
Ai nyt näkyy tämä viesti. Se on hyvä jos mies on hauska.Ja ne on hauskoja!
Nyt taas... tulee tuleee!!
Prööpssss ja lasti pikkareissa. L.askin juuri al.leni
Niin siis en ole taksikuskin kanssa. Se on slut, loppu.Ei ole ketään. En ole seurustellut sen jälkeen kun tuli ero.
Sanos muuta, mulla oli äsken tippa linssissä.Aijuu.
Katsottiin eilen Viikinkien kuudes kausi ja joku saattoi ehkä hieman kyynelehtiä (puoli jaksoa) ku, niin, enpäs juonipaljastelekaan ku en tiiä ootteko jo katsoneet.
Miten voikin hahmosta tulla niin jotenkin rakas?
Oijoi, sul on korona. Käy testissä.Nyt taas... tulee tuleee!!
Prööpssss ja lasti pikkareissa. L.askin juuri al.leni
Kuka lopetti suhteen?Niin siis en ole taksikuskin kanssa. Se on slut, loppu.
Ja mulla niin pieni, että suihkuverho kietoutuis kokonaan ympärille, jos sellasen hommaisin...Too late, nyt on sen verran iso suihkutila että mikään ei pääse tarraamaan.
On sellaanen käsitys, että meistä monet muutkin kietoutuis sun ympärille, jos pääsisi suihkuun kanssasiJa mulla niin pieni, että suihkuverho kietoutuis kokonaan ympärille, jos sellasen hommaisin...
Mä lopetin niihin aikoihin ko. sarjan kattomisen, kun Ragnarok kuoliAijuu.
Katsottiin eilen Viikinkien kuudes kausi ja joku saattoi ehkä hieman kyynelehtiä (puoli jaksoa) ku, niin, enpäs juonipaljastelekaan ku en tiiä ootteko jo katsoneet.
Miten voikin hahmosta tulla niin jotenkin rakas?
Hui kauhistus, mulle riittää se että toi kissa vaatii aina päästä suihkuun samaan aikaanOn sellaanen käsitys, että meistä monet muutkin kietoutuis sun ympärille, jos pääsisi suihkuun kanssasi
Heti tuli mieleen, että hommaa sinne pitkä suihkumatto ja kokeile joogaamista tai pilatestaAi hitto, nyt mä vasta hokasin. Mun suihkussa pystyy nyt tekee muutakin kuin peseytymäön.
Älä ainakaan minua pelkää, tulisin vain pyynnöstä.Hui kauhistus, mulle riittää se että toi kissa vaatii aina päästä suihkuun samaan aikaan
Mä meinaan jumppaa seinee vasten.Heti tuli mieleen, että hommaa sinne pitkä suihkumatto ja kokeile joogaamista tai pilatesta
Älä nyt, oot sievän näköinen. Mä näytän vieläkin naapurin tytöltä.Kulttuuriantropologis-geriatriset tutkimukseni tulokset osoittavat....
...äääh, ikäkriisitilitystä siis, suomeksi!
Oon huomannu, että ikääntyessään ihminen alkaa muistuttaa jotain eläintä.
Valitse omasi näistä:
-Basset hound -koira
-buldoggi
-sika (naama turpoaa niin että silmät on sirrillään)
-kakadu. Monet vanhat mummot on semmosia töyhtöpää-papukaijoja.
Jos sulle tulee vielä mieleen joku eläin, voit lisätä listaan
Musta tulee kakadu.
Kiitos kutsusta mut en oo lespo. Enkä tykkää ku tissit litistetään kylymää kaakelia vasten.Ai hitto, nyt mä vasta hokasin. Mun suihkussa pystyy nyt tekee muutakin kuin peseytymään.
Tuleeko joku testaamaan?
Voit olla selkä seinää vasten.Kiitos kutsusta mut en oo lespo. Enkä tykkää ku tissit on kylymää kaakelia vasten.
Tuon pullon fairyä niin tehdään pyllyliukurata!!!*tohkeissaan*Ai hitto, nyt mä vasta hokasin. Mun suihkussa pystyy nyt tekee muutakin kuin peseytymään.
Tuleeko joku testaamaan?
Vaahtobileet!Tuon pullon fairyä niin tehdään pyllyliukurata!!!*tohkeissaan*
Mennään likelle seinää, jalat koukkuun ja jalkapohjat seinää vasten, potkastaan jaloilla vauhtia, voittaja on se joka liukuu nopeiten seuraavaan seinään/oveen!
Ja liukuradan pituus normi kylppärissä...? 1-2 m? Päädyt lattiakaivon ritilään p*rseinesi, kaadon takia?Tuon pullon fairyä niin tehdään pyllyliukurata!!!*tohkeissaan*
Mennään likelle seinää, pylly lattiassa, jalat koukussa ja jalkapohjat seinää vasten, potkastaan jaloilla vauhtia, voittaja on se joka liukuu nopeiten seuraavaan seinään/oveen!