Jep. Samat sanat jos joku mua sattuu kaipailemaanLaita privana.
Joo, tää paikka on mennyt tyhmäksi sensuurin takia. Ilmeisesti se korvaa moderoijan. Mode piipahtaa täällä joskus.
Jep. Samat sanat jos joku mua sattuu kaipailemaanLaita privana.
Joo, tää paikka on mennyt tyhmäksi sensuurin takia. Ilmeisesti se korvaa moderoijan. Mode piipahtaa täällä joskus.
Sä oot sellainen bad ass että sut on isketty ennakko sensuuriinMä en näköjään pysty vastaamaan Mekolle enää edes pistettä. Mitä mieltä on tämmöissä aihevapaa - keskustelupalstassa?
Täytyy ehkä katsoa ensi vuonna uudestaan...
Mut mä en tarkoittanut että voit hävitä palstalta. Nouu, tulee ikävä.Jep. Samat sanat jos joku mua sattuu kaipailemaan
Kyllä ja se on parempi paikka kuin baari.Siellä on ainakin sinkkumiehiä
Mä aloitan pirkanmaalta ja varsinais-suomesta.Mä alan käymään huoltoasemilla kahvilla. Katson nyt tankkaustarinat ohjelmaa. Siellä on yks pariskunta jotka tapasivat kahvilassa. Tiedä vaikka löydän miehen.
Mulla on hyvät neuvot.Mä teen aina mekolle vastattaessa niin kun on neuvottu...kirjoitan ensiks viestin, maalaan sen ja kopioin, laitan viestiboksiin pelkän viivan eli - ja lähetän sen ja sen jälkeen kopipasteen viestin sen viivan päälle
Sen takiako joudut treenaat makkarissa silmät kiinni?Mä oon huomannut että huoltiksilla on monia kypsempiä miehiä.
JooSen takiako joudut treenaat makkarissa silmät kiinni?
Ja ne on hauskoja!Mä oon huomannut että huoltiksilla on monia kypsempiä miehiä.
Tomaattinen seitikeitto/pata.Onko ideoita? Kaapeista löytyy: mm. seitiä, tonnikalaa, wok vihannekset, papuja tölkissä ja tomaattimurska.
Ei ehdi. Kiviä on liikaa.perusta sinä
Kuinka monta miestä sinulle pitää olla? Sinullahan on jo se taksikuski.Mä alan käymään huoltoasemilla kahvilla. Katson nyt tankkaustarinat ohjelmaa. Siellä on yks pariskunta jotka tapasivat kahvilassa. Tiedä vaikka löydän miehen.
Ei ole ketään. En ole seurustellut sen jälkeen kun tuli ero.Kuinka monta miestä sinulle pitää olla? Sinullahan on jo se taksikuski.
Ei ole mullakaan ollut hellua moneen vuoteen.Ei ole ketään. En ole seurustellut sen jälkeen kun tuli ero.
Mulla oli useampi. Mutta se siitä.Ei ole mullakaan ollut hellua moneen vuoteen.
Meillä on tuo. Hyvä kun se on helppo pestä myös pesukoneessa.Tässä on muuten suihkuverho, joka EI TARRAA!
Vahva suosittelu!
Suihkuverhot kauniissa väreissä edullisesti | JYSK
Suihkuverho viimeistelee suihkutilan ja kylpyhuoneen ilmeen. Monia erilaisia kuoseja. Tutustu ja osta JYSK.fi.jysk.fi
Too late, nyt on sen verran iso suihkutila että mikään ei pääse tarraamaan.Tässä on muuten suihkuverho, joka EI TARRAA!
Vahva suosittelu!
Suihkuverhot kauniissa väreissä edullisesti | JYSK
Suihkuverho viimeistelee suihkutilan ja kylpyhuoneen ilmeen. Monia erilaisia kuoseja. Tutustu ja osta JYSK.fi.jysk.fi
Too late, nyt on sen verran iso suihkutila että mikään ei pääse tarraamaan.