Ai "kuullut"....Kunnon sydänlääkkeetkin saa papparaisten meisselit ruuvauskuntoon. Näin olen kuullut
Oot tainnut itse käydä jorailemassa siellä tulliportin kemuissa
Ai "kuullut"....Kunnon sydänlääkkeetkin saa papparaisten meisselit ruuvauskuntoon. Näin olen kuullut
Hoonosoomi-taksari kyl tietää kavereitansa jotka naijja naksauttaa palstamammoja oikein mielelläänKirjota osoite paperille ja iske se jonkun hoonosoomi taksisuharin kouraan ja istu kyytiin. Sit seuraat mapsista missä kaikkialla se sua ajeluttaa ennen kuin keksii määränpään
Olis se muuten ollut mutku virkamies naiset vastustivat sitä nimeä....jostain kumman syystä.Ok, se ei ollut se tulliportin joku?
Meinaatko et taksari ite jättäis bileet väliin. Kyl äläwäbäkyyti on ain luotettava ja turvallinenHoonosoomi-taksari kyl tietää kavereitansa jotka naijja naksauttaa palstamammoja oikein mielellään
Aurinkoon kattominen voi tehdä sokeeks, kato mieluummin sitä tiliotettaRuno elämästäni
Sehän juuri tekeekin sen halun sokeuttaa itsensä...Aurinkoon kattominen voi tehdä sokeeks, kato mieluummin sitä tiliotetta
No kato sitten naapurin isännän tiliotetta, jos se sais vaikkapa muita tuntemuksia aikaanSehän juuri tekeekin sen halun sokeuttaa itsensä...
Ja pyh. Jos mä kattoisin sun suuria kauniita silmiä hetken, niin unohtusi tiliote ees hetkeks.No kato sitten naapurin isännän tiliotetta, jos se sais vaikkapa muita tuntemuksia aikaan
No mutta mähän voisin sitte muistuttaa sua siitä*saa loistoidean*Ja pyh. Jos mä kattoisin sun suuria kauniita silmiä hetken, niin unohtusi tiliote ees hetkeks.
Nokun mä unohin matkalla kattelemaan töllöäTäällä alkaa oleen ilta valmis kun ei neitoset sitten syömään tulleetkaan.
Öitä kaikille.
Aina vaan antavat ymmärtää...Täällä alkaa oleen ilta valmis kun ei neitoset sitten syömään tulleetkaan.
Öitä kaikille.
Just olin lähdössä...Täällä alkaa oleen ilta valmis kun ei neitoset sitten syömään tulleetkaan.
Öitä kaikille.
Noin kävi mullekkin.....Nokun mä unohin matkalla kattelemaan töllöä
Löysin ja äänestin.@AlgomaTop10-ruokaäänestyksen finaali!!!
Tässä äänestyksessä äänestetään Top10-listalle päässeet ruuat paremmuusjärjestykseen. Äänestysaikaa on 14 tuntia, joten äänestys sulkeutuun 10 maissa. Äänestäjä voi äänestää kolmea haluamaansa ruokaa. Äänestäkää, kiitos :)keskustelu.kaksplus.fi
Siinä ois se äänestys
Mä nukahdin.Täällä alkaa oleen ilta valmis kun ei neitoset sitten syömään tulleetkaan.
Öitä kaikille.
Tiliotteesta voi tulla sydäri.Aurinkoon kattominen voi tehdä sokeeks, kato mieluummin sitä tiliotetta
Joskus käy toisinpäin. Mies antaa ymmärtää mutta...Aina vaan antavat ymmärtää...
Aurinkoon kattominen voi tehdä sokeeks, kato mieluummin sitä tiliotetta
Löysin ja äänestin.