Saunassa käyty.
Nyt istun sohvalla spermamaski naamalla ja siemailen likööriä.
Aikastas romanttinen iltaKarvavauva pieree lattialla ja syö poron kyrpää mikä on käärästy poron nahkaan.
Hyi hitto täällä haisee!
Saunassa käyty.
Nyt istun sohvalla spermamaski naamalla ja siemailen likööriä.
Aikastas romanttinen iltaKarvavauva pieree lattialla ja syö poron kyrpää mikä on käärästy poron nahkaan.
Hyi hitto täällä haisee!
Kyl mää sen tiiän. Tääl oo ollu ratikoita vuosikymmeniin... En tuntenut myötähäpeetä, olin vain äärimmäisen pettynyt, koska meinasit estää viherpiipertäjien kulkumatkan.Kalamies kokee nyt armotonta myötähäpeää mun Helsingin parkkeeraamisista.
Älä sure. Ei se tapahtunu Turuus.
Ois pitänykin parkkeerata auto poikittain tielle. Hummuksenpurijat saakoot kävellä.Kyl mää sen tiiän. Tääl oo ollu ratikoita vuosikymmeniin... En tuntenut myötähäpeetä, olin vain äärimmäisen pettynyt, koska meinasit estää viherpiipertäjien kulkumatkan.
Se 6 km olisi niille ituhipeille ylitsepääsemätön kävelymatka. Oletko nähnyt kuinka paljon tikkujalkoja siellä liikkuu? Ne menee katki, kun astuu hieman väärin mukulakivelle.Ois pitänykin parkkeerata auto poikittain tielle. Hummuksenpurijat saakoot kävellä.
Mut onneks ne ei horju sentään niinku ketoosiset turkulaiset.Se 6 km olisi niille ituhipeille ylitsepääsemätön kävelymatka. Oletko nähnyt kuinka paljon tikkujalkoja siellä liikkuu? Ne menee katki, kun astuu hieman väärin mukulakivelle.
Turkulaiset heiluu, vain ja ainoastaan, jos ne nauttivat taskumatista ja -tepostaMut onneks ne ei horju sentään niinku ketoosiset turkulaiset.
Mieti nyt, Matti ja Teppo ketoosis.
Huomenta, niin on.Hummus on niiiiiiiin hyvää, että sitä voi nauttia suoraan purkista lusikalla
Ni ja huomenta!
Huomenta, niin on.
Mä oon syönyt itsetehtyä.Just tässä joku aamu kaappasin Liidelistä matkaan tuoreen kauraleivän, purkin hummusta ja kaksi rasiaa minitomaatteja ja siinä meidän ltyöounas sit olikin. Repii leivästä paloja, dippaa ja sama juttu tomaateille. Namnamnam!
Mä oon syönyt itsetehtyä.
Tais mennä.....tunteisiin...Vai ituhipit ja hummuksenpurijat.
Juu.. Meitä voi kutsua nätimmin.Tais mennä.....tunteisiin...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Teillä on hummusta housussakin.Juu.. Meitä voi kutsua nätimmin.
Mä en paljo motkota. Paitsi tuosta säännöstä liukuportaissa. Jollain voi olla kiire ja haluaa päästä ohi. Mä noudatan tuota kaikilla paikkakunnilla.Mutta joskus pännii kun hesalaiset valittaa siitä kun maalaiset ei osaa ajaa liikenteessä ja sit se iänikuinen kitinä niistä metron ja ostarien liukuportaista, että pysykää oikealla että joku takaa tuleva pääsee ohi...
Oon luule nähny monta kertaa hesalaisten yrittävän meidän kylälle ja meille, ja ihan samalla tavalla ovat pallo hukassa.
"Öö, hihi, käännyttiinkö sitä siitä Peräkorvenmutkasta vasemmalle, mä kun ajoin keskelle suota, hihii..."
Siulla on lantaa pöksyissä.Teillä on hummusta housussakin.
Vähä vaan vitsailtiin. Kyl kaikki tietää, että sä oot ihana lihaa syövä stadin friiduJuu.. Meitä voi kutsua nätimmin.
Päivää, töihin?Ja päivää kaikille. Töihin pitäis vaivautua jossain vaiheessa...