Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei näkynyt Neroa :) Mutta näin sellaista unta että olin poimimassa puolukoita, poimin niitä seitsemän sankkoa ja sitten söin eväitä, ruisleipää jossa oli gotleria ja juustoa juomaksi oli kahvia ja mehukatti sekamehua. Se gotleri oli sellaista lihatiskistä ostettua ns parempaa gotleri, juusto oli jotain mautonta juustoa sanotaan sitä nyt tässä kohdin vain juustoksi tai saattoi se olla myös pallojuustoa, se leipä oli perinteistä reikäleipää joka vaikeuttaa suolaisuudellaan juustoanalyysia. Se oli hyvä uni, mutta unesta minua jäi askarruttamaan se kun poimin niitä puolukoita niin en ajatellut mitään, poimin siis vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta joskus pännii kun hesalaiset valittaa siitä kun maalaiset ei osaa ajaa liikenteessä ja sit se iänikuinen kitinä niistä metron ja ostarien liukuportaista, että pysykää oikealla että joku takaa tuleva pääsee ohi...

Oon luule nähny monta kertaa hesalaisten yrittävän meidän kylälle ja meille, ja ihan samalla tavalla ovat pallo hukassa.
"Öö, hihi, käännyttiinkö sitä siitä Peräkorvenmutkasta vasemmalle, mä kun ajoin keskelle suota, hihii..."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mutta joskus pännii kun hesalaiset valittaa siitä kun maalaiset ei osaa ajaa liikenteessä ja sit se iänikuinen kitinä niistä metron ja ostarien liukuportaista, että pysykää oikealla että joku takaa tuleva pääsee ohi...

Oon luule nähny monta kertaa hesalaisten yrittävän meidän kylälle ja meille, ja ihan samalla tavalla ovat pallo hukassa.
"Öö, hihi, käännyttiinkö sitä siitä Peräkorvenmutkasta vasemmalle, mä kun ajoin keskelle suota, hihii..."
Mä en paljo motkota. Paitsi tuosta säännöstä liukuportaissa. Jollain voi olla kiire ja haluaa päästä ohi. Mä noudatan tuota kaikilla paikkakunnilla.
Oon ite kerran juossut liukuportaat alas että kerkiän metroon. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä