Voisiko kumppanisi olla tummaihoinen?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en jaksais tutustua toiseen ihmiseen, joka tulee totaalisesti eri kulttuurista kuin minä....todella yleistä kun on ne kulttuurien yhteentörmäykset ja ihan sama minkä värinen ihminen on kyseessä.

Jahas, mun vastaus poistettiin taas, vaikka sanoin että semmoinen puolisona olisi mahdollinen.
Mutta kun sanoin ettei tumma iho ole kaunis, niin poistoon meni.

Öööö ei mun mielestä kaikki muutkaan piirteet ihmisessä oo kauniita. Hörökorvat, kalpea iho...???

vierailija
Hirveesti poistettu viestejä. Minäkin monta lähettänyt ilmaan mitään rasismia ja leikkuri käynyt. Esim. yhdessä kirjoitin jotain, että aika usein se sakki ottaa ankkurivaimon Suomesta ja sitten tulee tänne retostelemaan ja rötöstelemään. Mut en mä väitä et aina olis niin, mut aika usein.

Miten tummaa ihoa tarkoitetaan? Yleisesti ottaen, pidän pohjois- ja länsieurooppalaistaustaisista miehistä, mutta en pidä mahdottomana ajatusta esim. eteläeurooppalaisesta. Tärkeämpää on yhteiset arvot ja kulttuuri. En voisi olla esim. muslimin kanssa.

Sen mustan miehen pitäisi olla korostetusti sitä, mitä mustat miehet ei yleensä ole, jotta luottaisin siihen.
Eli rauhallinen, vähän nörtti, kouluttautunut, perheenisätyyppi. Leppoisa ja iloinen, koska iloisuus ja huumorintajuisuus on mustien vahva puoli, mutta ei saa mölöttää.

Semmonen billcosbymainen nallekarhu, mut ei mikään ahdistelija tietty kuten Cosby

Mielellään piirteet semmoset länsiafrikkalaiset.

EI luihunnäkönen.

Katselin kymmeniä kuvia hakusanalla "black man/male model". Valitettavasti mitä bodatumpi musta mies ja jos yrittää olla vielä seksikäs, niin sen enemmän tulee mieleen että on kuumakalle, tai korvienvälissä ei ole mitään. Joku tuima ilme vielä...yyhh.

Siinä mustassa äijässä vaan on siis oltava roppakaupalla länsimaisuutta, vähän semmosta campus-meininkiä.

Tällä on ystävälliset kasvot (vähän naiivitkin ehkä). Olisi varmasti ihana vaikka työkaverina.

Sitten: Obama ei ole komea ja arvomaailmansa on liberaali-mädännäinen, mutta ihmisenä varmasti hurmaava.

Obaman käytös on älykästä, hyvin länsimaista ja hillittyä. (Taitaa olla vain puoliksi musta?)
En äänestäisi, mutta ei varmasti ois puolisona kamalimmasta päästä.

Yhteistyössä