Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tervehdys tänne, olen pitänyt taukoa koko kesän kaikesta, oli niin pettymys se luovuttajan saalis että halusin kesäloman ajan vähän hengittää..

Onpas täällä paljon uusia keskustelijoita, tervetuloa uusille!

Ainakin yksi plussa tullut @Pimpula76 paljon onnea! ❤ Miten on mennyt alkuraskaus?

Monella alkaa ihan kohta tapahtua, onpas jännää. Ihanaa kun luovutushoitoja jatketaan vaikka Korona on taas nostanut päätään. Pidetään peukkuja kaikille ja tsempataan toisiamme! Kiitos myös teille jotka olette jo hoidon paremmalla puolella ja jaksatte tulla tänne kommentoimaan kannustavia viestejä.Ne tuo sitä paljon kaivattua toivoa ❤

Oltiin tosiaan pitkällä kesälomalla ja tarkoitus oli mennä vasta suunnittelemaan ensi kuun siirtoa. No kuinkas ollakaan, käynnillä lääkäri totesi että siirto voitaisiinkin tehdä jo nyt! Ei oltu yhtään valmistauduttu, asiat eteni nopeasti ja tässä nyt ollaan, eilen siirrettiin alkio. Testipvä 1.9. Huh kun jännittää.. Olisipa nyt vihdoin se plussa! ❤
 
Tervehdys tänne, olen pitänyt taukoa koko kesän kaikesta, oli niin pettymys se luovuttajan saalis että halusin kesäloman ajan vähän hengittää..

Onpas täällä paljon uusia keskustelijoita, tervetuloa uusille!

Ainakin yksi plussa tullut @Pimpula76 paljon onnea! Miten on mennyt alkuraskaus?

Monella alkaa ihan kohta tapahtua, onpas jännää. Ihanaa kun luovutushoitoja jatketaan vaikka Korona on taas nostanut päätään. Pidetään peukkuja kaikille ja tsempataan toisiamme! Kiitos myös teille jotka olette jo hoidon paremmalla puolella ja jaksatte tulla tänne kommentoimaan kannustavia viestejä.Ne tuo sitä paljon kaivattua toivoa

Oltiin tosiaan pitkällä kesälomalla ja tarkoitus oli mennä vasta suunnittelemaan ensi kuun siirtoa. No kuinkas ollakaan, käynnillä lääkäri totesi että siirto voitaisiinkin tehdä jo nyt! Ei oltu yhtään valmistauduttu, asiat eteni nopeasti ja tässä nyt ollaan, eilen siirrettiin alkio. Testipvä 1.9. Huh kun jännittää.. Olisipa nyt vihdoin se plussa!
Kiitos kysymästä❤Täällä kaikki nyt hyvin kun vuodot loppuneet samoin tukilääkitys mutta edelleen aivan järkyttävä olo 24/7... Voin sanoo että kun tuo 1v3kk on aika vilkas tapaus niin on tietämistä plus siihen näiden viiden vielä kotona asuvien teini ägstit yms yms... No päivääkään en vaihtaisi

31.8 on np ultra nyt eletään rv11+1

Nyt kaikki ulokkeet ristiin että teillä plussa pärähtää testiin ONNEA& MUKAVIA PIINA PÄIVIÄ❤❤
 
Luin pätkän juttuja, mutta on jo porukka vaihtunut, niin en nyt yksitellen kommentoi. Meille syntyi siis huhtikuussa lahjamunasolulla alkunsa saanut tyttö. Minä olin synnyttäessä 46-vuotias, neljäs lapsi. Raskaus oli suht vaikea, oli raskausasjan diabetes, järkyttävä bäsymys ja pahat selkäkivut. Minua kuitenkin lohdutti, että täysin samoja vaivoja oli 20 v nuoremmilla odottajilla! Nyt vauvanhoito sujuukin ihanasti, väsymys on suht vähäistä ja en stressaa juuri mistään. Tämä on aivan upeeta . Odotimme häntä lähes 7 vuotta! Onnea teille vaiheisiinne. @Rusakkonen, missä olet? Sinua välillä aina mietin lämmöllä.
 
Toivottavasti huono olo helpottaisi, eikö se jossain kohtaa raskautta yleensä niin tee @Pimpula76 ❤ Kiitos tsempistä!

@Katinka<3 Kiitos tsempeistä! ❤Odottavan aika on pitkä, tulehan kertomaan fiiliksiä käynnistä. Itsellä jäi hyvät fiilikset ja vahvisti tunnetta että tämä on oikea ratkaisu.

@kirsillevauva Ihanaa vauva-arkea sinulle. Minäkin mietin usein mitä @Rusakkonen kuuluu ❤

Täällä odottelen tulisiko oireita, mutta eipä oikein mitään. Kauheat ilmavaivat sain eilen, mutta muistaakseni näin on ollut ennenkin, en tiedä sekoaako mun herkkä vatsa noista lääkkeistä vai mistä. Onkohan muilla ollut heti jotain oireita? Vai voiko olla ettei tule mitään oireita (kiinnittymisvuotoa, tuntemuksia vatsassa, palelua, väsymystä, janoa) ja silti on raskaana? Mulla siis pp2 ja nyt jo näin hermona ja yritän etsiä oireita..
 
Kypsiä munasoluja saatiin 5 joista 4 hedelmöittyi ja 3 jatkaa kehitystä. Ensi viikolla kuulee sitten taas lisäinfoa, saadaanko alkioita pakkaseen. Odottavan aika on pitkä. Alkionsiirto on todennäköisesti 31.8. alkavalla viikolla.

Kiinnostavaa kuulla miten teillä muilla hoidot etenee ja ihanaa kuulla teidän kokemuksia, joille lahjamunasoluhoito toi sen kauan kaivatun lopputuloksen, se tuo toivoa. Hyvää viikonloppua kaikille.
 
Netty kovin jännittävää! Toivotan pitkää pinnaa piinapäiviin!

Kielo miten kiinnostavaa ja pidän peukkuja ! Viljelläänkö blastoiksi kaikki?

Voi kun mekin oltaisiin jo noin pitkällä! Odottavan aika todella on ikuisuuden pituinen!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Netty79
Pahoittelut valituksesta, mutta pakko saada purkaa jonnekin. Täällä pp4 alkoi aamulla menkkakivuilla. Tuntuu että vatsakin ihan littana eikä mitään muutakaan raskauteen viittavaa. Nyt ollut koko aamupäivän masentunut mieli, niinkuin aina ennen kuukautisia, ei tainnut onnistua tämäkään.
 
  • Surullinen
Reactions: Katinka<3
Pahoittelut valituksesta, mutta pakko saada purkaa jonnekin. Täällä pp4 alkoi aamulla menkkakivuilla. Tuntuu että vatsakin ihan littana eikä mitään muutakaan raskauteen viittavaa. Nyt ollut koko aamupäivän masentunut mieli, niinkuin aina ennen kuukautisia, ei tainnut onnistua tämäkään.
Mulla ei kokemusta siirron jälkeisistä olotiloista, mutta 2 vuoden yrityksen jälkeen muistan ennen plussaa just normi menkkajuilinnat ja oireettomuus. Lopulta tajusin mennä ostamaan testejä!
 
  • Tykkää
Reactions: Netty79
  • Rakkaus
Reactions: Annamaija 76
Pahoittelut valituksesta, mutta pakko saada purkaa jonnekin. Täällä pp4 alkoi aamulla menkkakivuilla. Tuntuu että vatsakin ihan littana eikä mitään muutakaan raskauteen viittavaa. Nyt ollut koko aamupäivän masentunut mieli, niinkuin aina ennen kuukautisia, ei tainnut onnistua tämäkään.
Eikös alkio kiinnity 72 tunnin sisällä siirrosta (jos kyse blastosta)? Josko tuo oli jonkinlaista myöhäistä kiinnittymiskipua? Siirron jälkeiseen aikaan kuuluvat jos jonkinlaiset juilinnat ja tuntemukset.
 
Eikös alkio kiinnity 72 tunnin sisällä siirrosta (jos kyse blastosta)? Josko tuo oli jonkinlaista myöhäistä kiinnittymiskipua? Siirron jälkeiseen aikaan kuuluvat jos jonkinlaiset juilinnat ja tuntemukset.
Toivotaan! On vaan edelleen jotenkin välillä menkkamainen olo, mutta toisaalta eihän mulla ole kokemusta miltä kiinnittyminen tai ylipäätään alkanut raskaus tuntuu. Kiitos tsempistä ❤
 
Joo, yksi kuulemma hyvä blastokysti saatiin pakkaseen. Tällä viikolla on ultra ja jos kaikki on ok niin siirto on ensi viikolla. Olin aluksi pettynyt, että vain yksi alkio saatiin, tietty parannusta aikaisempiin hoitoihin olisi jos se on tod. hyvälaatuinen. Toisaalta olen helpottunut, että hoitorumballe tulee jokin päätepiste. Tämä on kai se viimeinen mahdollisuus. Varasin ajan akupunktioon, en ole ennen kokeillut, mutta otan nyt kaikki keinot käyttöön. Miten siellä menee ?
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Joo, yksi kuulemma hyvä blastokysti saatiin pakkaseen. Tällä viikolla on ultra ja jos kaikki on ok niin siirto on ensi viikolla. Olin aluksi pettynyt, että vain yksi alkio saatiin, tietty parannusta aikaisempiin hoitoihin olisi jos se on tod. hyvälaatuinen. Toisaalta olen helpottunut, että hoitorumballe tulee jokin päätepiste. Tämä on kai se viimeinen mahdollisuus. Varasin ajan akupunktioon, en ole ennen kokeillut, mutta otan nyt kaikki keinot käyttöön. Miten siellä menee ?
Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, yksi hyvä alkiohan voi hyvin riittää raskautumiseen! ❤ Tsemppiä siirron odotteluun!

Täällä ei mitään uutta, edelleen täysin oireetonta lukuunottamatta menkkapoltteluja välillä. Alun munasarjapistelytkin loppuneet. Jotenkin on taas ihan negafiilis kyllä, mutta yritän pitää toivoa yllä testiin asti.
 
Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, yksi hyvä alkiohan voi hyvin riittää raskautumiseen! Tsemppiä siirron odotteluun!

Täällä ei mitään uutta, edelleen täysin oireetonta lukuunottamatta menkkapoltteluja välillä. Alun munasarjapistelytkin loppuneet. Jotenkin on taas ihan negafiilis kyllä, mutta yritän pitää toivoa yllä testiin asti.
Kiitos samoin. Toivotaan parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Netty79

Yhteistyössä