No niin, meilläkin asiat etenevät...käytiin viikko sitten hoidon suunnittelussa ja alkuun hieman häiritsi se, että lääkäri oli eri kuin ekalla käynnillä (HUSissa siis ollaan). Onneksi tämä lääkäri osoittautui kuitenkin ihan mukavaksi ja empaattiseksi - hän jopa pahoitteli kun ei ultrassa löytänyt munasarjojani!
Sanoin hänelle, että endon takia niitä ei usein löydetäkään, että sinänsä ei tarvitse olla huolissaan. Luovuttajan punktio on ensi viikolla ja silloin sitten miehenikin menee polilla käymään. Siitä viikon päästä sitten kuullaan miten hedelmöitys on sujunut ja montako alkiota pakkaseen saadaan. Itse olen "hieman" stressaantunut asiasta, ja mietin koko ajan vain kaikkea mikä voi mennä pieleen enkä uskalla iloita näistä pienistä etapeistakaan ettei tule kovaa pettymystä kuten kävi ivf-hoidoissa. Mieheni taas...no hän ei ole yhtään stressaantunut vaan pikemminkin oma vastakohtani
Hän miettii jo pankkitilin avaamista lapselle sekä miettii päivähoitopaikkaa jne.
Syyskuun puolivälissä minun pitää ottaa Procren-pistos sekä aloittaa Progynova, mieheni meinasi ne jo kauppareissun yhteydessä hakea valmiiksi, mutta sanoin, etten halua hakea niitä ennen kuin kuullaan miten hedelmöitys on sujunut. Mieheni onneksi kuuntelee huoliani ja pystymme keskustemaan kaikesta, se helpottaa oma ahdistustani huomattavasti
Siirto meillä on meidän toiveestamme vasta marraskuussa kun olen vasta aloittanut uudessa työpaikassa, ja siihen onneksi suhtauduttiin positiivisesti ja ymmärtäväisesti polilla.
Ihan hirveästi tsemppiä kaikille ja ihanaa syksyn alkua