Jee! Toinen kerta kun pääsen siihen.Kohta huippuvisaan!
Mulla taitaa olla ensimmäinen kerta, viimeks olisin päässyt, mutta nukahin puhelimen viereen sitä oottaessaJee! Toinen kerta kun pääsen siihen.
Pysy tänään hereilläMulla taitaa olla ensimmäinen kerta, viimeks olisin päässyt, mutta nukahin puhelimen viereen sitä oottaessa
Ei vielä.Hö no eikö se alkanukkaan?
Minä neljännessä..Tipuin vitosessa. Kutosen olisin tiennyt.
Jep. Sen lisäksi tässä on komeesti saatu maita kaaoksen partaalle ja talouksia ihan kuralle ja entistä velkaantuneimmaksi....Siis onhan korona vieny paljon asioita aikaan jonkun wanhan kunnon illun näkökulmasta: kasvotunnistuksen lisääntyminen, korona-appi kännykässä (hui onko kapinen ihminen lähettyvilläsi?), sit isojen vöestönmassojen siirtely karanteeniin ja takaisin: sen seuraaminen että vastustavatko ihmiset jotain toimenpidettä ja mitä/milloin eivät vastusta?
Pakkorokotuksistakin on joissain maissa puhuttu ja se on ehdottoman väärin, vaikka omat muksut ja mä ollaan käyty tavis-rokotusohjelma.
Mukavaa kun näistä puhutaan nykyään ääneen. Tämä on näin laajassa mittakaavassa ehkä parhaimpia, mitä suomalaisilta olen kuullut.Katon
Lispetti yllätti. Minä tei muutama päivä sitten aloituksen Kemiössä pidetystä QAnon-tapahtumasta ja mainitsin Echon, koska hänen Illuminati-ajatuksensa olivat tuttuja. Ketjuun kuitenkin vastasi vain muutama hörhö-vierailija.Katon
Katoin sen äsken. Jotenkin hämärästi muistan Yazkan ysäriltä.Mukavaa kun näistä puhutaan nykyään ääneen. Tämä on näin laajassa mittakaavassa ehkä parhaimpia, mitä suomalaisilta olen kuullut.
Eli siis mihin uskot?Mutta tuohon itse Q-asiaan uskon.
ja pienet tissitEli siis mihin uskot?
Jaksoin kuunnella sitä videoo vähemmän kuin 5 minuuttia, enkä päässyt muuhun tulokseen kuin siihen, että se tatuoitu nainen(?) näytti kaikinpuolin muuten mieheltä paitsi että hänellä oli naisen ääni ja naisen kasvot.
Siis siihen mitä puhuu Q:sta.Eli siis mihin uskot?
Jaksoin kuunnella sitä videoo vähemmän kuin 5 minuuttia, enkä päässyt muuhun tulokseen kuin siihen, että se tatuoitu nainen(?) näytti kaikinpuolin muuten mieheltä paitsi että hänellä oli naisen ääni ja naisen kasvot.
Nonni. Krut taas asian ytimessä...ja pienet tissit
Ok mutta tuo ei kertonut mittään siitä Quusta mihin te uskotteSiis siihen mitä puhuu Q:sta.
Siis tuo on joku transu, alunperin on nainen, ja mun mies sanoi että on muuttunu naisellisempaan suuntaan.
Kaikenlaista se on kerinny kokeilla, homeopatiasta raakakakkubisnekseen, eli viherhörhö.
Eekä ollu kun eehän sillä ollunna koko tissejä ollenkaanNonni. Krut taas asian ytimessä...
No mistä Q:sta sä puhut?Ok mutta tuo ei kertonut mittään siitä Quusta mihin te uskotte
kuvaa tai ei uskotaEekä ollu kun eehän sillä ollunna koko tissejä ollenkaan
mullaki on isommat