Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis onhan korona vieny paljon asioita aikaan jonkun wanhan kunnon illun näkökulmasta: kasvotunnistuksen lisääntyminen, korona-appi kännykässä (hui onko kapinen ihminen lähettyvilläsi?), sit isojen vöestönmassojen siirtely karanteeniin ja takaisin: sen seuraaminen että vastustavatko ihmiset jotain toimenpidettä ja mitä/milloin eivät vastusta?

Pakkorokotuksistakin on joissain maissa puhuttu ja se on ehdottoman väärin, vaikka omat muksut ja mä ollaan käyty tavis-rokotusohjelma.
Jep. Sen lisäksi tässä on komeesti saatu maita kaaoksen partaalle ja talouksia ihan kuralle ja entistä velkaantuneimmaksi....

• Tykkää
Reactions: Elena777
@Echo
katsotko tätä:

Lispetti yllätti. Minä tei muutama päivä sitten aloituksen Kemiössä pidetystä QAnon-tapahtumasta ja mainitsin Echon, koska hänen Illuminati-ajatuksensa olivat tuttuja. Ketjuun kuitenkin vastasi vain muutama hörhö-vierailija.
Olitko sinä @Lispetti Kemiössä?

Mukavaa kun näistä puhutaan nykyään ääneen. Tämä on näin laajassa mittakaavassa ehkä parhaimpia, mitä suomalaisilta olen kuullut.
Katoin sen äsken. Jotenkin hämärästi muistan Yazkan ysäriltä.

Heh, sehän oli kuin meikäläinen puheiltaan, ainut että oli vaan uskonnollisesti eri puolilla eli edusti New Age -osastoa. :D

Se mikä jäi puuttumaan tuolla naisella, on salaliittotiedon kritiikittömyys ja se, että se ei arvota eri tietolähteitä. Jotkut salaliittosivustot on aika huonosti tehtyjä ja niissä jotkut johtopäätökset on kaukaa haettu. AINA pitää epäillä sitä, mitä netistä lukee.

Mutta tuohon itse Q-asiaan uskon.

Mä sanoin palstalla n.vuosi sitten että kun nyt on #metoo, niin tarvittaisiin #childrentoo. Tämä voi olla sitä.

Salat julki! Kansalla on oikeus maailmassa tietää totuus.

Eli siis mihin uskot?
Jaksoin kuunnella sitä videoo vähemmän kuin 5 minuuttia, enkä päässyt muuhun tulokseen kuin siihen, että se tatuoitu nainen(?) näytti kaikinpuolin muuten mieheltä paitsi että hänellä oli naisen ääni ja naisen kasvot.
Siis siihen mitä puhuu Q:sta.

Siis tuo on joku transu, alunperin on nainen, ja mun mies sanoi että on muuttunu naisellisempaan suuntaan.

Kaikenlaista se on kerinny kokeilla, homeopatiasta raakakakkubisnekseen, eli viherhörhö.

Yhteistyössä