No siis siitä QAnon videosta??No mistä Q:sta sä puhut?
Ekko saa korjata. Onko kyseessäOk mutta tuo ei kertonut mittään siitä Quusta mihin te uskotte
No kertohan se. Siis se on semmonen ryhmittymä joka meinaa kaataa USA:n varjohallituksen ja laittaa pedarikonnat telkien taa.No siis siitä QAnon videosta??
Etkä mee nukkumaan ennenkun kerrot kun en saa unta muuten grrr!
Ai kerto vai?No kertohan se. Siis se on semmonen ryhmittymä joka meinaa kaataa USA:n varjohallituksen ja laittaa pedarikonnat telkien taa.
*ala-ja yläluomen ripset jo koskettavat toisiaan...*
Öitä.No kertohan se. Siis se on semmonen ryhmittymä joka meinaa kaataa USA:n varjohallituksen ja laittaa pedarikonnat telkien taa.
*ala-ja yläluomen ripset jo koskettavat toisiaan...*
Yazkahan on mies (eikö olekin ?)Katoin sen äsken. Jotenkin hämärästi muistan Yazkan ysäriltä.
Heh, sehän oli kuin meikäläinen puheiltaan, ainut että oli vaan uskonnollisesti eri puolilla eli edusti New Age -osastoa.
Se mikä jäi puuttumaan tuolla naisella, on salaliittotiedon kritiikittömyys ja se, että se ei arvota eri tietolähteitä. Jotkut salaliittosivustot on aika huonosti tehtyjä ja niissä jotkut johtopäätökset on kaukaa haettu. AINA pitää epäillä sitä, mitä netistä lukee.
Mutta tuohon itse Q-asiaan uskon.
Mä sanoin palstalla n.vuosi sitten että kun nyt on #metoo, niin tarvittaisiin #childrentoo. Tämä voi olla sitä.
Salat julki! Kansalla on oikeus maailmassa tietää totuus.
Missäpäin?Sataa saavista kaatamalla, ukkonen jyrisee.
Eli siis mihin uskot?
Jaksoin kuunnella sitä videoo vähemmän kuin 5 minuuttia, enkä päässyt muuhun tulokseen kuin siihen, että se tatuoitu nainen(?) näytti kaikinpuolin muuten mieheltä paitsi että hänellä oli naisen ääni ja naisen kasvot.
En minä vielä ole nuokahtamassa, kiitos vaan. Tuli välillä puolellatoista silmällä seurattua tuota jalkapallomatsia.Öitä.
Kiva kun on muitakin kiinnostuneita qanonista etc.
Palataan astialle! *sammui jo*
Ainiin @m1es, en ollut Kemiössä. Öitä sinullekin kun urvahat.
Oi miten paljon se maksaa jos noin kaksi kertaa vuodessa vedät huippulukemiin ja kysymyksiin. Vastaa lainaamalla päivämäärän mukaan.En minä vielä ole nuokahtamassa, kiitos vaan. Tuli välillä puolellatoista silmällä seurattua tuota jalkapallomatsia.
Elena on kovin lyhytpinnainen, jos katsoo kahden tunnin videosta 5 minuuttia ja valittelee sitten, ettei oikein päässyt juonesta kiinni.
No ei ole ku nainen joka haluu olla mies. Ja Echon mies on ihan oikeassa: Yazka on naisellistunut ysäristä.Yazkahan on mies (eikö olekin ?)
Emmääkään. Enkä oikeastasn halua kuulla nytkään.mun on pakko tunnustaa että en ollut ennen kuullutkaan koko jaskasta
Espoossa.Missäpäin?
Mä oon. Katsoin sitä sarjaa missä hää oli.mun on pakko tunnustaa että en ollut ennen kuullutkaan koko jaskasta
oliko hyvä?Mä oon. Katsoin sitä sarjaa missä hää oli.
Oli hyvä sarja.oliko hyvä?
tai siis varmaan oli jos kahtoit enämpi ku yhen jakson
missä sitä "puikkoa" pyöritettiin?Hyi hitto mikä näytteenotto. Kipua ja vedet valui silmistä. Puikkoa pyöritettiin monta sekunttia. Varmaan 10s. Nyt odotetaan tuloksia 2-3vrk.
Nenässämissä sitä "puikkoa" pyöritettiin?
ei se puikkokaan tainnu mikään topsy ollapimpulassa