Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok mutta tuo ei kertonut mittään siitä Quusta mihin te uskotte
Ekko saa korjata. Onko kyseessä
Q -anon, ne kaatelee niitä 5g verkkoja, pitää Trumppia messiaana ja demareita saatananpalvojina, jotka tekee rituaalimurhia. Ne on myös pedofiileja, kuten Tom Hanks. Michelle Obama on puolestaan mies.
ilmastonmuutosta tai holokaustia, ei ole. rokotteita vastustetaan.. Ja semmosta.

• Vau!
Reactions: Elena777
No kertohan se. Siis se on semmonen ryhmittymä joka meinaa kaataa USA:n varjohallituksen ja laittaa pedarikonnat telkien taa.

*ala-ja yläluomen ripset jo koskettavat toisiaan...*
Öitä.❤

Kiva kun on muitakin kiinnostuneita qanonista etc.

Palataan astialle! *sammui jo*
Ainiin @m1es, en ollut Kemiössä. Öitä sinullekin kun urvahat.

vierailija
Katoin sen äsken. Jotenkin hämärästi muistan Yazkan ysäriltä.

Heh, sehän oli kuin meikäläinen puheiltaan, ainut että oli vaan uskonnollisesti eri puolilla eli edusti New Age -osastoa.

Se mikä jäi puuttumaan tuolla naisella, on salaliittotiedon kritiikittömyys ja se, että se ei arvota eri tietolähteitä. Jotkut salaliittosivustot on aika huonosti tehtyjä ja niissä jotkut johtopäätökset on kaukaa haettu. AINA pitää epäillä sitä, mitä netistä lukee.

Mutta tuohon itse Q-asiaan uskon.

Mä sanoin palstalla n.vuosi sitten että kun nyt on #metoo, niin tarvittaisiin #childrentoo. Tämä voi olla sitä.

Salat julki! Kansalla on oikeus maailmassa tietää totuus.
Yazkahan on mies (eikö olekin ?)

Eli siis mihin uskot?
Jaksoin kuunnella sitä videoo vähemmän kuin 5 minuuttia, enkä päässyt muuhun tulokseen kuin siihen, että se tatuoitu nainen(?) näytti kaikinpuolin muuten mieheltä paitsi että hänellä oli naisen ääni ja naisen kasvot.
Öitä.

Kiva kun on muitakin kiinnostuneita qanonista etc.

Palataan astialle! *sammui jo*
Ainiin @m1es, en ollut Kemiössä. Öitä sinullekin kun urvahat.
En minä vielä ole nuokahtamassa, kiitos vaan. Tuli välillä puolellatoista silmällä seurattua tuota jalkapallomatsia.

Elena on kovin lyhytpinnainen, jos katsoo kahden tunnin videosta 5 minuuttia ja valittelee sitten, ettei oikein päässyt juonesta kiinni.

vierailija
En minä vielä ole nuokahtamassa, kiitos vaan. Tuli välillä puolellatoista silmällä seurattua tuota jalkapallomatsia.

Elena on kovin lyhytpinnainen, jos katsoo kahden tunnin videosta 5 minuuttia ja valittelee sitten, ettei oikein päässyt juonesta kiinni.
Oi miten paljon se maksaa jos noin kaksi kertaa vuodessa vedät huippulukemiin ja kysymyksiin. Vastaa lainaamalla päivämäärän mukaan.

vierailija
Hitto että ärsyttää, minulle annettiin perjantaina vähän ennen virka-ajan päättymistä tehtävä että soita eräälle henkilölle ensiviikolla. Noh nyt en aamusta ehtinyt soittaa lääkäri käynnin vuoksi, ajattelin iltapäivällä kun pääsen kotiin, niin katsoin äsken puhelinta niin johan se on soittanut minulle monta kertaa!!!
Jos minua käsketään ottamaan yhteyttä kun ehdin niin wtf.... Ärsyttävää tuollainen.

Yhteistyössä