ei se puikkokaan tainnu mikään topsy olla
ei se puikkokaan tainnu mikään topsy olla
Mäkin väsään nyt ansan niille.Kivaa, avasin keittiössä ison ikkunan (kissa oli sen ajan makuuhuoneessa) niin eikö sieltä pölähtänyt hirvee määrä banaanikärpäsiä suoraan fairypurkin ja tiskiharjan kimppuun!!
Puolen tunnin aikana valtasivat tiskiharjan ja fairypurkin!!??
No tein pari ansaa, näköjään nää kaverit tykästyi eniten punaviini-etikka-fairy ansaan.
Kissankin saivat hermostumaan
Oletko katsonut profiilin tai jotakin?Mikä ihmeen Bustattu-niminen tyyppi oikein lähettelee yksäriä? Onkohan virus?
En pääse katsomaan. On lähettäny saman viestin m1ehelle ja Ellimaarille ja joillekin muillekin.Oletko katsonut profiilin tai jotakin?
Jaa noille ketkä pölisee tuolla mun tiskipöydän luona?Mäkin väsään nyt ansan niille.
Laita yplle viestiä, jos ilkeilee ja jos pyytää nakukuvia, laita mies pesäpallomailan kanssa käymään kahvilla..Mikä ihmeen Bustasin-niminen tyyppi oikein lähettelee yksäriä? Onkohan virus?
Ilmoita ylläpidolle.En pääse katsomaan. On lähettäny saman viestin m1ehelle ja Ellimaarille ja joillekin muillekin.
Sisälsi pari linkkiä, menin typerä avaamaan...en tiedä onko botti.
Tee jotain kastiketta ja laita siihen ja sen kanssa riisiä tai pottua? Tee jotain leivonnaista ja laita niien päälle?Mul on ylim. kuohukerma mutta ei ole mitään muuta ainesta mitä tekis siitä.
Kerma vaahdoksi ja peitän sillä tissit ja pimpan.Tee jotain kastiketta ja laita siihen ja sen kanssa riisiä tai pottua? Tee jotain leivonnaista ja laita niien päälle?
Tai tee kuohukermaa ja sivele tisseille ja meet morjestelee ihmisiä parvekkeelta?
Joo siihen sopii kanssa, sitä en tiedä sopisko siihen tissi ja pimppa...kokeileKerma vaahdoksi ja peitän sillä tissit ja pimpan.
Kuivakakkuun vois laittaa.
Tuos on 2 ideaa.Joo siihen sopii kanssa, sitä en tiedä sopisko siihen tissi ja pimppa...kokeile
Siis sä avasit sen linkin? Oliko niissä mitään? On sen näkönen linkki että ei varmasti ole puhtaat jauhot pussissa...Itse en avaa koska olen 100 varma että on joku huijaus.En pääse katsomaan. On lähettäny saman viestin m1ehelle ja Ellimaarille ja joillekin muillekin.
Sisälsi pari linkkiä, menin typerä avaamaan...en tiedä onko botti.
Pidä sä vaan omat kärpäisesi.Jaa noille ketkä pölisee tuolla mun tiskipöydän luona?
Kuis lähellä me asutaankaan toisiamme?
Mä mietin että laittaisin tehdasasetukset päälle. Teen usein tälle kännykälle niin, tehostaa sen toimintaa.Nyt on Echolla troijalainen...