Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aika hurjia viivoja antaa apteekin ultra kuivuttuaan. Neljänä päivänä peräkkäin saanut testiajalla aivan juuri ja juuri eroittuvan viivan, 10min ajalla selkeän viivan, mutta kuivuttua esim. tänään dpo 12/13 tällainen:


Ei voisi kuvitella, että mikään testi antaa näin vahvoja viivoja kuivuttuaan. Monethan seuraavat kuivista viivoista vahvistumista, mutta hurjaa, jos näillä sitä ei voi koskaan tehdä...

Muut testit täysin negoja, joten en ole raskaana.
Oho, onpa kyllä vahva viiva. Mullakin tuo testi näytti viimeeksi haamuja.. Outo juttu. Teitkö samasta pissasta toisen merkkisen testin? Jos muut ei vielä näytä raskautta...
 
Oho, onpa kyllä vahva viiva. Mullakin tuo testi näytti viimeeksi haamuja.. Outo juttu. Teitkö samasta pissasta toisen merkkisen testin? Jos muut ei vielä näytä raskautta...
Huomasinkin, että sinullakin haamuillut. Mitä sun testeille kävi kuivuttuaan? Ja näitkö viivan aina kuinka nopeasti kastamisesta?

Tein samasta pissasta pc, rfsu herkkä. Aivan blanccoja.
 
Aika hurjia viivoja antaa apteekin ultra kuivuttuaan. Neljänä päivänä peräkkäin saanut testiajalla aivan juuri ja juuri eroittuvan viivan, 10min ajalla selkeän viivan, mutta kuivuttua esim. tänään dpo 12/13 tällainen:


Ei voisi kuvitella, että mikään testi antaa näin vahvoja viivoja kuivuttuaan. Monethan seuraavat kuivista viivoista vahvistumista, mutta hurjaa, jos näillä sitä ei voi koskaan tehdä...

Muut testit täysin negoja, joten en ole raskaana.
Sain kanssa kyseisellä testillä vastaavia viivoja, enkä ollut raskaana.
 
Ihan pinkkejä ja tosiaan ihan leveydeltään kontrolliviivaa vastaavia. Siksi pidänkin tätä niin räikeänä :eek: On kalliitakin tosiaan. Esikoisen aikaan testasin vaan pc:llä, mutta nyt luin, että pc:tkin olisi nykyään epäluotettavimpia kuin ennen? Luulin, että apteekin omat olisi varmoja, mutta näköjään ei todellakaan... luin myös vasta jälkikäteen siitä, että moni saanut näillä virheviivoja. Kannattaako ensi kierrossa kuitenkin luottaa vaan siihen pc:hen?
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mitä ihmettä toi haamulainen tekee tuossa mun testissä, kun mulla tuli menkat ja ne on loppumassa. Toi punertaa tuo viiva ja sen näkee livenäkin. Tuli sellainen olo et pitää vielä tehdä testi. Tein Laimeesta päiväpissasta.

Tämä näyttää rfsu:n luotto viivanpaikalta. Ihan paska testi. Saan tähän missä kierron vaiheessa tahansa viivan näkyviin. Toki sitten kun olen ollut raskaana on antanut tosi selkeän punertavan viivan joka lähtenyt tummumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
https://aijaa.com/x0JaU7

https://aijaa.com/I883mk

Ohoi! Onko täällä vielä joku, joka jaksaisi tiirailla tikkujani?
Olenpas useasti lukenut tuosta ovistestien käytöstä raskaustestinä ja halusin kokeilla. Ei ole siis mitään mihin verrata tuota viivaa, onko ihan normin näköinen tässä vaiheessa? Nyt dpo 9 siis ja parin tunnin pidätyksellä tehty ovistesti tänään iltapäivästä. Alla eilen tehty rfsu:n herkkä testi johon ei tullut heti mitään, vasta tänään huomasin haamuviivan. (Joo, eli roskishaamu mihin ei ole luottamista) tänään aamulla tein rfsu:n perus liuskatestin (ne punaiset) ja siihen tuli mielestäni korkeintaan viivanpaikka..toki herkkyys nyt eri.

Olen saanut kuopuksesta haamua jo dpo7, mutta miettinyt että olisko silloin ovis ollutkin aiemmin..

Nyt ei juurikaan raskausoireita, välillä on poltellut alamahaa mutta en halua niistä välittää koska viime kierrossa oli oireita paljon.

Mielipiteitä kiitos!

Illalla tai viimeistään aamulla kokeilen taas ovistestiä. Yks r testi on jemmassa, säästelen alkuviikkoon.
 
https://aijaa.com/x0JaU7

https://aijaa.com/I883mk

Ohoi! Onko täällä vielä joku, joka jaksaisi tiirailla tikkujani?
Olenpas useasti lukenut tuosta ovistestien käytöstä raskaustestinä ja halusin kokeilla. Ei ole siis mitään mihin verrata tuota viivaa, onko ihan normin näköinen tässä vaiheessa? Nyt dpo 9 siis ja parin tunnin pidätyksellä tehty ovistesti tänään iltapäivästä. Alla eilen tehty rfsu:n herkkä testi johon ei tullut heti mitään, vasta tänään huomasin haamuviivan. (Joo, eli roskishaamu mihin ei ole luottamista) tänään aamulla tein rfsu:n perus liuskatestin (ne punaiset) ja siihen tuli mielestäni korkeintaan viivanpaikka..toki herkkyys nyt eri.

Olen saanut kuopuksesta haamua jo dpo7, mutta miettinyt että olisko silloin ovis ollutkin aiemmin..

Nyt ei juurikaan raskausoireita, välillä on poltellut alamahaa mutta en halua niistä välittää koska viime kierrossa oli oireita paljon.

Mielipiteitä kiitos!

Illalla tai viimeistään aamulla kokeilen taas ovistestiä. Yks r testi on jemmassa, säästelen alkuviikkoon.
Lieköhän tästä mitään apua, mutta laitan liitteeksi kuvia, kun itse aloin odottaa esikoistani. Tein silloin ovistestejä koko kierron. Eka kuva on kp29 ja mulla oli tuolloin kierto noin 32päivää. Seuraava sitten oari päivää myöhemmin ja viimeinen on otettu viikko plussaamisen jälkeen.
Viivat on siis tosi tummia ja tummenevat koko ajan.
Mulla tulee ovistestiin viivaa normaalistikin läpi kierron.
 
https://aijaa.com/x0JaU7

https://aijaa.com/I883mk

Ohoi! Onko täällä vielä joku, joka jaksaisi tiirailla tikkujani?
Olenpas useasti lukenut tuosta ovistestien käytöstä raskaustestinä ja halusin kokeilla. Ei ole siis mitään mihin verrata tuota viivaa, onko ihan normin näköinen tässä vaiheessa? Nyt dpo 9 siis ja parin tunnin pidätyksellä tehty ovistesti tänään iltapäivästä. Alla eilen tehty rfsu:n herkkä testi johon ei tullut heti mitään, vasta tänään huomasin haamuviivan. (Joo, eli roskishaamu mihin ei ole luottamista) tänään aamulla tein rfsu:n perus liuskatestin (ne punaiset) ja siihen tuli mielestäni korkeintaan viivanpaikka..toki herkkyys nyt eri.

Olen saanut kuopuksesta haamua jo dpo7, mutta miettinyt että olisko silloin ovis ollutkin aiemmin..

Nyt ei juurikaan raskausoireita, välillä on poltellut alamahaa mutta en halua niistä välittää koska viime kierrossa oli oireita paljon.

Mielipiteitä kiitos!

Illalla tai viimeistään aamulla kokeilen taas ovistestiä. Yks r testi on jemmassa, säästelen alkuviikkoon.
Toiset väittävät, että koko kierron tulee ovistestiin aina jotain (siis kaikilla). Ainakaan omalla kohdallani ei pidä paikkaansa. Ainoa kerta kun sain tuollaisen ovistestiin vähän ennen oletettuja menkkoja, oli yk 100+ ja siitä sitten sain elävän lapsen. Ovulaation aikaankaan en tikkuun kovin paljon tummempaa saa, mutta ultrien ja raskauksien mukaan tuo on about mulla aina plussa. :) Oli siis ovis tai raskaus.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Toiset väittävät, että koko kierron tulee ovistestiin aina jotain (siis kaikilla). Ainakaan omalla kohdallani ei pidä paikkaansa. Ainoa kerta kun sain tuollaisen ovistestiin vähän ennen oletettuja menkkoja, oli yk 100+ ja siitä sitten sain elävän lapsen. Ovulaation aikaankaan en tikkuun kovin paljon tummempaa saa, mutta ultrien ja raskauksien mukaan tuo on about mulla aina plussa. Oli siis ovis tai raskaus.
Oi, onpa jännittävää! Ja tosiaan minä kans ymmärtänyt että aina tulee viivaa, mutta että raskaana ollessa se olis super vahva. Tosiaankin kun ei ole esim paria päivää taaksepäin testiä mihin verrata tuota tulosta. Iik ja ääk. Noh, täytyy Rennolla mielellä olla kuitenkin. Vähän menkkajomotusta illasta mutta sehän voi enteillä myös kuukautisia jotka alkaa ke. Viime kierrosta oli kans kovat oireet viikkoa ennen menkkoja ja olin aivan varma raskaudesta. Toisin kävi. Toki apteekin ultra haamuili vaan sitä samaa se teki muillakin.

Kiitos sulle vastauksesta! :) nyt jännätään huomista.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Oi, onpa jännittävää! Ja tosiaan minä kans ymmärtänyt että aina tulee viivaa, mutta että raskaana ollessa se olis super vahva. Tosiaankin kun ei ole esim paria päivää taaksepäin testiä mihin verrata tuota tulosta. Iik ja ääk. Noh, täytyy Rennolla mielellä olla kuitenkin. Vähän menkkajomotusta illasta mutta sehän voi enteillä myös kuukautisia jotka alkaa ke. Viime kierrosta oli kans kovat oireet viikkoa ennen menkkoja ja olin aivan varma raskaudesta. Toisin kävi. Toki apteekin ultra haamuili vaan sitä samaa se teki muillakin.

Kiitos sulle vastauksesta! nyt jännätään huomista.
Pidän peukkuja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_

Yhteistyössä