Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ovistesti tänään asteen tummempi kuin eilen. Uskaltauduin sitten sen myötä tekemään r testin (rfsu herkkä) täysin vitivalkoinen. :(
Eli eipä tässä taideta raskaana olla, dpo 10 ja edelliset raskaudet on tosiaan jo haamuillut tähän aikaan..
 
Ovistesti tänään asteen tummempi kuin eilen. Uskaltauduin sitten sen myötä tekemään r testin (rfsu herkkä) täysin vitivalkoinen.
Eli eipä tässä taideta raskaana olla, dpo 10 ja edelliset raskaudet on tosiaan jo haamuillut tähän aikaan..
Missä vaiheessa sun kp:t on? Voisiko olla ovis vasta tulossa, kun noin tummunut ovis testi ja herkkä raskaustesti kuitenkin nega
 
Missä vaiheessa sun kp:t on? Voisiko olla ovis vasta tulossa, kun noin tummunut ovis testi ja herkkä raskaustesti kuitenkin nega
Mulla nyt kp 22/25 että että, tiedäpä tässä. En kyllä ollut pidättänyt pissaa edes kahta tuntia ennen ku tein r testin, Vaan kyllä luulis että silti joku hailura olis näkynyt..?? Ärsyttää kun toiveet heräilee vähän väliä. Menkkakipuilua edelleen.
 
@_Tirppunen_ Jotkuthan on sanoneet, että heillä ovistesti tummuu ennen menkkoja, vaikkei kyseessä olisi raskaus, mutta onhan sulla vielä toivoa raskaudestakin, kun ei ole menkatkaan myöhässä. Testaa vaan suosiolla raskaustesteillä, ovistesteihin ei välttämättä oo luottamista raskausasiassa. Mä testasin ovistesteillä huvikseni, kun raskaustesteissä oli jo selvät haamut eikä ovistestit vielä silloin olleet mitenkään kovin tummia.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Vainoharhaa
Enpä olisi ikinä uskonut kirjottavani tänne palstalle mut tuntuu siltä et johonkin pitää purkaa tää..! Olen syönyt pillereitä eikä olla yritetty raskautta. Raskauden mahdollisuus on kuitenkin tullut mieleen, koska...
- menkkakivut alkoivat jomotella jo nyt, kuukautisten alkuun olis reilu viikko vielä, samoin turvottaa
- olen ollut kurkku vähän kipeänä, lämmöt koholla, väsynyt, palellut ja sit taas kohta on kuuma (olen siis ajatellut olevani flunssassa, kävin koronatestissäkin)
- hetkittäin ollut etova olo tai huimausta, maha ollut sekaisin
Kaikki nää vois olla ilman raskauttakin enkä muista mitenkään kämmänneeni pillereiden kanssa, järjellä tajuan ettei tämä tarkoita mitään enkä kuitenkaan voi lakata ajattelemasta asiaa. Diagnosoinkin itselleni piilevän vauvakuumeen.. miten vois saada mielenrauhan menkkojen alkuun asti? Vielä olis 5 päivää..
 
vierailija
Mä tein testin ja siihen tuli haalea toinen viiva. Nyt on dpo9 menossa. Oli varmaan tosi aikainen ovulaatio. Toivon että tuo on plussan alku eikä vaan viivanpaikka. Nyt on tosi aikaista testata mut minkä voin himotestaajana

Tässä vielä kuva testistä.


Ääh, mä en ymmärrä miks näitä RFSU:n testejä ostetaan ja myydään, näissä tulee just tuommonen viivanpaikka usein. Voihan tuo olla alkava plussakin, mutta ehdottomasti suosittelen jotain luotettavaa testiä mieluummin, PC ei näytä värillistä viivanpaikkaa, joillakin tulee ihan hento harmaa, mut RFSU näyttää ihan törkeitä värillisiäkin viivanpaikkoja. Testaa siis PC:ll ja tule laittaamaan kuva, niin tulkitaan yhdessä. Vinkkina muuten, iltapäivällä tulee luotettavat testit, jos on rajoittanut hieman juomista aamusta. Aamun virtsassa joillakin hdg on jo osin hajonnutta, joten ihan alussa joillakin näkyy parhaiten aamupäivällä, iltapäivällä ja pienen nesterajoituksen jälkeen. Saa siis juoda, kunhan ei kisko montaa kuppia kahvia ja vettä siinä päivän mittaan :D
 
Oisko täällä joku halukas spekuloimaan testejä :D eli ovulaatiotesti näyttänyt noin 2vkoa jo tasavahvoja viivoja. Menkat siis tuli ja meni, mutta koska ne oli taas todella omituiset ni päätin vielä testata. Eli ylemmät testit tehty eilen, raskaustestinä herkkä testi ja alemmat tänä aamuna ja raskaustesti oli herkkyydeltään 25. Omasta mielestä tossa ei niin herkässä testissä näky livenä myös selkeesti väriä. Ja aikaisemmin ei ovistestiin oo tullu näin kauaa näin vahvoja viivoja...
 
Oisko täällä joku halukas spekuloimaan testejä eli ovulaatiotesti näyttänyt noin 2vkoa jo tasavahvoja viivoja. Menkat siis tuli ja meni, mutta koska ne oli taas todella omituiset ni päätin vielä testata. Eli ylemmät testit tehty eilen, raskaustestinä herkkä testi ja alemmat tänä aamuna ja raskaustesti oli herkkyydeltään 25. Omasta mielestä tossa ei niin herkässä testissä näky livenä myös selkeesti väriä. Ja aikaisemmin ei ovistestiin oo tullu näin kauaa näin vahvoja viivoja...
Nään kaikissa neljässä viivan ❤
 
Tämän aamuiset testit... onkohan taas vaan todella törkee viivanpaikka niinkun viimekskin, vai voiskohan tää vihdoin tarkottaa jotain.. pitäis uskaltautuu hakemaan toisenlainen testi, mutta kun ei haluais taas pettyä
Näyttää viivanpaikalta valitettavasti
Ja hei kannattaa muistaa että ovistesti ja raskaustesti kannattaa pitää erillään toisistaan, on käynyt niin että ovistestistä siirtyy viivaa r.testiin jostain syystä eli se voi imasta sitä punaa
 
Näyttää viivanpaikalta valitettavasti
Ja hei kannattaa muistaa että ovistesti ja raskaustesti kannattaa pitää erillään toisistaan, on käynyt niin että ovistestistä siirtyy viivaa r.testiin jostain syystä eli se voi imasta sitä punaa
Erillään olen ne aina pitänytkin juurikin tuosta syystä. Kuvan ottamisen ajaksi vaan laitettu vierekkäin :)
 
Tämän aamuiset testit... onkohan taas vaan todella törkee viivanpaikka niinkun viimekskin, vai voiskohan tää vihdoin tarkottaa jotain.. pitäis uskaltautuu hakemaan toisenlainen testi, mutta kun ei haluais taas pettyä
Mun mielestä näyttää vaan viivanpaikalta oliko sulla aikaisemmin jo jotain viivaa näkyvissä vai muistanko väärin?
 
Mun mielestä näyttää vaan viivanpaikalta oliko sulla aikaisemmin jo jotain viivaa näkyvissä vai muistanko väärin?
Ihan oikein muistat.. ei pitäis luottaa noihin testeihin ollenkaan :D ihmetyttää vaan niin suuresti kun ovulaatiotesti näyttää edelleen tasavahvaa viivaa. Kun ei tiedä onko ovulaatio mennyt jo vai vasta tulossa.. tästä on nyt about 3vkoa kun joka päivä saan samanlaiset viivat testiin..
 
Kp 28/27-? Yleensä se 27 päivää kierrot. Tämä kierto venyy, koska ovulaatiokivut oli vasta kp 18-19 kovimmillaan ja limailu kesti yli tuon kp19. Eli ehkä dpo 10 tai sitten vasta 9. Ja ei näy vielä tiputtelua, niin myöhäinen ovulaatio varmasti ollut. Pc puikko dipattu ja siihen viivanpaikka näkyviin. Laitan sen nyt tähän niin katsotaan, muuttuuko tuosta mihinkään. Tästä en jaksa vielä yhtääN innostua, lähinnä masentaa, kun saan Lähes joka tikkuun viivanpaikan ja menin edes testaamaan. Lisäksi tiedän että näihin muutkin turhia viivoja saanut. Mutta siinä saatte tiirata. :ROFLMAO:

5min dippaamisesta ei muokattu


Sama kuva kontrastit kaakossa
 

Yhteistyössä