Mä pidätin pitemmän aikaa pissaa ja tein uuden testin ja viiva vähän tummempi. Nyt menee jännäksi. Pitää hakee toisen merkkinen testi.
mikä dpo sulla on? On kyllä jo aika tumma, jopa rfsu:n viivanpaikaksi. Mutta eipä tuosta testistä kyllä ikinä tiedä. Niin paskaa laatua kyllä. Toivotaan, että toinen testi tuo jotain selvyyttä.Mä pidätin pitemmän aikaa pissaa ja tein uuden testin ja viiva vähän tummempi. Nyt menee jännäksi. Pitää hakee toisen merkkinen testi.
tuo ylempi näyttää plussan alulta kyllä, alempi vähän enemmän viivan paikkamainen. Olisiko sulla illalla jotenkin paremmin hcg pissassa. Joillakin juurikin illalla tehdyt vahvempia! Josko huomenna olisit viisaampi! Vahvistumisia tälle.
Kokemuksia pc testeistä? Eilen illalla tuli tällainen tulos.
Tänään aamulla tällainen. Mitähän tää meinaa..
Mä en tiedä tarkalleen milloin oli ovulaatio. Mut luulen et oli tosi aikaisin. Kivuista ja limoista päätellen. Nyt on kp26/27-33 eli menkat alkaa aikaisintaan kahden päivän päästä. Yleensä kierto on jotain 28 päivää. En vielä hakenut toisen merkkistä testiä. Kun menkkojen alkamiseen on vielä pari päivää. Mut toivon et toi olis plussan alkua mitä toi rfsu näyttää. En ole pitkään aikaan saanut rfsu n testiin noinkaan selkeetä toista viivaa.mikä dpo sulla on? On kyllä jo aika tumma, jopa rfsu:n viivanpaikaksi. Mutta eipä tuosta testistä kyllä ikinä tiedä. Niin paskaa laatua kyllä. Toivotaan, että toinen testi tuo jotain selvyyttä.
Kyl noi näyttää aika samanlaisilta viivoilta. Toivottavasti vahvistuisi ja tarrasukkia mukaan.Oli pakko verrata tämän aamun pc puikkoa keskenmenneen odotuksen ekaan pc puikon haamuun ja jos tämän aamuinen on viivanpaikka kuten oletan, niin viivanpaikan ja haamun ero on melko pieni. Yhtään en yritä tässä aiheuttaa itselle lisä jännityksiä
muoks. Ai kamala, kuva jäi
Eli yllä tämän aamuinen ja alla haamu edellisestä plussasta. Ei se nyt niin hirveän kaukana ole
Nyt näkyy selvemmin. Jospa siellä olis joku tarrannut tiukasti kiinni. Vahvistumisia viivalle.Dpo11 <3
Näyttää hyvältä!!Joo on se selvästi eilisestä tummunut
Eilen yllä ja tänään alla.
Mulla ei ole erityisemmin valkovuotoa, vaikka plussaa näyttää. Sama oli viime odotuksessa tässä vaiheessa. Vasta myöhemmin lisääntyi ja runsaasti isommilla viikoilla.Mulla on nyt kp 28/27-33. Punaista vuotoa ei näy. Viime kierto oli 27 päivää ja 28 päivä alko menkat ja 27 päivä tuli vähän rusehtavaa. Nyt on tullut vaan paljon valkovuotoa. Kolmatta päivää menkkakipuja. Luulin jo et mulla alkaa etuajassa menkat kun menkkakipuja oli jo kp26. Rfsu näyttää haleaa viivaa muut testit näyttää negatiivista. Jos se on rfsun viivanpaikka niin miks näin monta päivää menkkakipuja runsaalla valkovuodolla? Onko kellään muulla samanlaista oirehdintaa? Nyt kaksi viime päivää on ollut heikko olo. Vähän kun olis krapulassa vaikka en ole juonut yhtään alkoholia. Ja eilen aamulla oli pahoinvoiva olo. Meni ohi kun söin. Kyl mun kroppa on ihan sekaisin jos en raskaanakaan ole.
Jotakin ehkä näkyy, enemmän minusta kuitenkin viivanpaikkaa. Ite tein tosi hailakat juuri ehkä erotettavan haamun alun dpo9 aamusta, illalla oli hiukan selvempi ja dpo10 aamusta jo ihan selvä haamu
Dpo 8 ja tiedän että on ihan liian aikasta testata, mutta oli pakko koska oli on krapulainen ja janoinen, ja se on 2 ssa raskautumiskierrossakin ollut.
Joku hyvin hyvin hento pinkki haamulainen tuli näkyviin
Tää kuva otettu jo kuivaneesta testistä, mut edelleen se siinä on jos oikeen tarkkaan tiiraa ja vähän heluttelee kuvaa /puhelinta, ja värillinen edelleen vaikka testi kuivunut. Onko kukaan muu tehnyt jo dpo8 testiä?
Nää rfsun testit on kyllä niin kauheita väärän viivan antajia että sinuna testailin toisella merkillä. Toivotaan tietenki parasta.Mulla tuli punainen vuoto ja vieläkin testissä näkyy toinen viiva. Eli ei ollut kemiallinen ainakaan. Mut en tiedä onko mennyt kesken kun tuli punainen vuoto. Vai olenko vielä raskaana. Raskausoireita on. Jotkut hajut saa mut yökkäämään. Naama on turvoksissa. Rinnat ja maha turvoksissa. Rinnat kipeät. Vähän krapulainen olo vaikka en ole juonut alkoholia. Aamuisin kauhea nälkä.
Mä sain viime kierrossa tuommoisia, mutta menkat sitten tuli kuitenkin.
Kokemuksia pc testeistä? Eilen illalla tuli tällainen tulos.
Tänään aamulla tällainen. Mitähän tää meinaa..
Ei viivanpaikka yleensä oo mulla ollu pinkki vaan harmaa.Jotakin ehkä näkyy, enemmän minusta kuitenkin viivanpaikkaa. Ite tein tosi hailakat juuri ehkä erotettavan haamun alun dpo9 aamusta, illalla oli hiukan selvempi ja dpo10 aamusta jo ihan selvä haamu