Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4


Kokemuksia pc testeistä? Eilen illalla tuli tällainen tulos.

Tänään aamulla tällainen. Mitähän tää meinaa..

tuo ylempi näyttää plussan alulta kyllä, alempi vähän enemmän viivan paikkamainen. Olisiko sulla illalla jotenkin paremmin hcg pissassa. Joillakin juurikin illalla tehdyt vahvempia! Josko huomenna olisit viisaampi! Vahvistumisia tälle.
 
mikä dpo sulla on? On kyllä jo aika tumma, jopa rfsu:n viivanpaikaksi. Mutta eipä tuosta testistä kyllä ikinä tiedä. Niin paskaa laatua kyllä. Toivotaan, että toinen testi tuo jotain selvyyttä.
Mä en tiedä tarkalleen milloin oli ovulaatio. Mut luulen et oli tosi aikaisin. Kivuista ja limoista päätellen. Nyt on kp26/27-33 eli menkat alkaa aikaisintaan kahden päivän päästä. Yleensä kierto on jotain 28 päivää. En vielä hakenut toisen merkkistä testiä. Kun menkkojen alkamiseen on vielä pari päivää. Mut toivon et toi olis plussan alkua mitä toi rfsu näyttää. En ole pitkään aikaan saanut rfsu n testiin noinkaan selkeetä toista viivaa.
 
Päätin pitkästä aikaa kirjotella tänne, kun kuulun edelleen hätähousuisiin piinailijoihin yli 4 vuotta on jo sitä yritystä takana ja loppu vuodeksi odotellaan pääsyä tutkimuksiin..
Jälleen viime kuussa kuvittelin olevani raskaana, mutta sieltäpä ne menkat tulikin.. tähän uuteen kiertoon päätin sitten kokeilla maca-jauhetta ja vehnänalkio öljyä, jätin myös sokerin pois ruokavaliosta

Nyt menin sit hölmöyksissäni tekemään ovistestin kun sellanen löytyi vessan kaapista ja voisin vaikka väittää että siinä on testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva.. ja tilannehan on se, että mulla oli menkat 17.8, kierto 28-30pv.. eli menkoista on nyt kulunut 16 vuorokautta ja voisin lyödä vaikka vetoa että mun ovis on ollu jo aikasemmin, ihan limojen mukaan pääteltynä..
Muistelisin jostain lukeneeni että ovistesti voi näyttää raskauden
Saampahan taas pohtia täällä että mitä jos

Niin ja pari päivää sitten kun olin menossa suihkuun huomasin pikkareissa pienen pienen ruskean tuhrun
 


Mä Dippasin vielä pc liuskan ja nyt siihenkin tuli jotain näkyviin. Varmaan tämäkin vain viivanpaikka, mutta pelkällä silmällä nähtynä se mun mielestä selvemmin nähtävissä kuin kuvassa. Melkein ahdistuin, kun ei meinannut saada kuvaan. Ehkä sain jotain näkymään. Kauheaa tämä hätähousuilu .
:ROFLMAO:
 
Oli pakko verrata tämän aamun pc puikkoa keskenmenneen odotuksen ekaan pc puikon haamuun ja jos tämän aamuinen on viivanpaikka kuten oletan, niin viivanpaikan ja haamun ero on melko pieni. Yhtään en yritä tässä aiheuttaa itselle lisä jännityksiä :ROFLMAO:

muoks. Ai kamala, kuva jäi:eek:
Eli yllä tämän aamuinen ja alla haamu edellisestä plussasta. Ei se nyt niin hirveän kaukana ole :ROFLMAO:



Tässä vielä lisätty keskelle tämän aamuinen testi kuivuneena. Tämän takia ei voi välillä tietää onko se haamu vai onko se viivanpaikka.



mitä tästä opin? Sen että ei kannata hätähousuilla. Tulee ihan turhaa pahaa mieltä:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Oli pakko verrata tämän aamun pc puikkoa keskenmenneen odotuksen ekaan pc puikon haamuun ja jos tämän aamuinen on viivanpaikka kuten oletan, niin viivanpaikan ja haamun ero on melko pieni. Yhtään en yritä tässä aiheuttaa itselle lisä jännityksiä

muoks. Ai kamala, kuva jäi
Eli yllä tämän aamuinen ja alla haamu edellisestä plussasta. Ei se nyt niin hirveän kaukana ole
Kyl noi näyttää aika samanlaisilta viivoilta. Toivottavasti vahvistuisi ja tarrasukkia mukaan.
 
Mulla on nyt kp 28/27-33. Punaista vuotoa ei näy. Viime kierto oli 27 päivää ja 28 päivä alko menkat ja 27 päivä tuli vähän rusehtavaa. Nyt on tullut vaan paljon valkovuotoa. Kolmatta päivää menkkakipuja. Luulin jo et mulla alkaa etuajassa menkat kun menkkakipuja oli jo kp26. Rfsu näyttää haleaa viivaa muut testit näyttää negatiivista. Jos se on rfsun viivanpaikka niin miks näin monta päivää menkkakipuja runsaalla valkovuodolla? Onko kellään muulla samanlaista oirehdintaa? Nyt kaksi viime päivää on ollut heikko olo. Vähän kun olis krapulassa vaikka en ole juonut yhtään alkoholia. Ja eilen aamulla oli pahoinvoiva olo. Meni ohi kun söin. Kyl mun kroppa on ihan sekaisin jos en raskaanakaan ole.
 
Mulla on nyt kp29/27-33 en tiedä onko se vaihtunut kp1 kun alko punainen vuoto. Pikkusen on tullut ensin rusehtavaa ja nyt punaista vuotoa. Kipuja ei ole. Mulla on heikko olo pyörryttää ja oksettaa. Raskaustestin tuli tunnin pidätyksellä haalea viiva ja 2h45min pidätyksellä selkeämpi viiva. Onks tää nyt tätä alkuraskauden vuotoa. Tiedän että pitää katsoa yltyykö vuoto tai vahvistuuko testiviiva. Ei tässä muu auta. Kyl täs lähiaikoina tilanne selviää.

 
  • Surullinen
Reactions: LaTiLa
Mulla on nyt kp 28/27-33. Punaista vuotoa ei näy. Viime kierto oli 27 päivää ja 28 päivä alko menkat ja 27 päivä tuli vähän rusehtavaa. Nyt on tullut vaan paljon valkovuotoa. Kolmatta päivää menkkakipuja. Luulin jo et mulla alkaa etuajassa menkat kun menkkakipuja oli jo kp26. Rfsu näyttää haleaa viivaa muut testit näyttää negatiivista. Jos se on rfsun viivanpaikka niin miks näin monta päivää menkkakipuja runsaalla valkovuodolla? Onko kellään muulla samanlaista oirehdintaa? Nyt kaksi viime päivää on ollut heikko olo. Vähän kun olis krapulassa vaikka en ole juonut yhtään alkoholia. Ja eilen aamulla oli pahoinvoiva olo. Meni ohi kun söin. Kyl mun kroppa on ihan sekaisin jos en raskaanakaan ole.
Mulla ei ole erityisemmin valkovuotoa, vaikka plussaa näyttää. Sama oli viime odotuksessa tässä vaiheessa. Vasta myöhemmin lisääntyi ja runsaasti isommilla viikoilla.
 

Dpo 8 ja tiedän että on ihan liian aikasta testata, mutta oli pakko koska oli on krapulainen ja janoinen, ja se on 2 ssa raskautumiskierrossakin ollut.
Joku hyvin hyvin hento pinkki haamulainen tuli näkyviin :unsure:
Tää kuva otettu jo kuivaneesta testistä, mut edelleen se siinä on jos oikeen tarkkaan tiiraa ja vähän heluttelee kuvaa /puhelinta, ja värillinen edelleen vaikka testi kuivunut. Onko kukaan muu tehnyt jo dpo8 testiä? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa

Dpo 8 ja tiedän että on ihan liian aikasta testata, mutta oli pakko koska oli on krapulainen ja janoinen, ja se on 2 ssa raskautumiskierrossakin ollut.
Joku hyvin hyvin hento pinkki haamulainen tuli näkyviin :unsure:
Tää kuva otettu jo kuivaneesta testistä, mut edelleen se siinä on jos oikeen tarkkaan tiiraa ja vähän heluttelee kuvaa /puhelinta, ja värillinen edelleen vaikka testi kuivunut. Onko kukaan muu tehnyt jo dpo8 testiä? :unsure:
Jotakin ehkä näkyy, enemmän minusta kuitenkin viivanpaikkaa. Ite tein tosi hailakat juuri ehkä erotettavan haamun alun dpo9 aamusta, illalla oli hiukan selvempi ja dpo10 aamusta jo ihan selvä haamu
 
Mulla tuli punainen vuoto ja vieläkin testissä näkyy toinen viiva. Eli ei ollut kemiallinen ainakaan. Mut en tiedä onko mennyt kesken kun tuli punainen vuoto. Vai olenko vielä raskaana. Raskausoireita on. Jotkut hajut saa mut yökkäämään. Naama on turvoksissa. Rinnat ja maha turvoksissa. Rinnat kipeät. Vähän krapulainen olo vaikka en ole juonut alkoholia. Aamuisin kauhea nälkä.

 
Mulla tuli punainen vuoto ja vieläkin testissä näkyy toinen viiva. Eli ei ollut kemiallinen ainakaan. Mut en tiedä onko mennyt kesken kun tuli punainen vuoto. Vai olenko vielä raskaana. Raskausoireita on. Jotkut hajut saa mut yökkäämään. Naama on turvoksissa. Rinnat ja maha turvoksissa. Rinnat kipeät. Vähän krapulainen olo vaikka en ole juonut alkoholia. Aamuisin kauhea nälkä.

Nää rfsun testit on kyllä niin kauheita väärän viivan antajia että sinuna testailin toisella merkillä. Toivotaan tietenki parasta.
 

Yhteistyössä