Ovulaatio kivut, alkuraskauden vuoto, kuukautiset ja raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja mjtp
  • Ensimmäinen viesti
mjtp
Voitteko kertoa omista kokemuksista lähinnä ovulaatio kivuista ja alkuraskauden vuodosta.

Itsellä on tilanne, että olemme yritäneet mieheni kanssa lasta 1,5 vuotta. Lapsettomuusklinikalle saatu lähete ja aikaa odotellaan milloin päästään.
4 kk sitten sain ehkä keskenmenon varhaisessa vaiheessa, mutte tätä pysty varmistamaan.

Minulla oli ovulaatio 26.7 ja outoja kipuja alkoi 1.8 (lyhennettynä raskausoireita)

Eilein n. 23 huomasin pissalla kädessä että vuodan todella vähän. Outoa tässä on se, että kuukautisten pitäisi alkaa vasta 13.8 ja mulla on kellontarkat (klo 05) menkat ja alkaa just sillon kun pitääkin ja vuodan todella paljon)

Aamulla en enää vuotanut, mutta tunti siitä aloin vuotamaan taas runsaammin. Parin tunnin päästä tarkistin taas vudanko niin en enää.

Tällähetkellä vuotoa ei tosiaan ole, vatsa on vähän kipeä. Normaalistihan kuukautisten aikana joudun ottamaan särkkärin koska ne ovat todella kivuliaat.

Raskaustestiä en tosiaan vielä tee koska kuukautisten virallinen päivä ei ole. Mielestäni en stressaa mistään, joka voisi aloittaa menkat.

Mun kysymys lähinnä on se että onko kellään koskaan ollut samanlaisia oireita kuin minulla ja mistä se on johtunut?

Toivoisin aiheesta asiallista keskustelua :)
 
vierailija
No miten kävi? Oletko raskaana? Täällä myös hieman ihme tilanne, lauantaista 15.8 (kp 27 dpo 8-10) lähtien ollut lieviä menkkamaisia kipuja. Viime yönä (su-ma) tullut pieni määrä ruskeaa vuotoa. Nyt päivällä ei mitään. Vähän jänskättää, vaikka kyllä ne menkat varmaan kohta alkaa kuitenkin, kuten aina.
 
vierailija
AP tässä. En ollut raskaana. Tosi oudot tuntemukset oli ja menkat alkoi tosiaan silloin mitä aloituksessa kerroin mutta nekin oli tosi oudot. Tuli vuotoa ja sitten taas ei tullut. Välillä tuli todella paljon että jouduin poistumaan kokouksesta tunnin välein kun tuli läpi. Menkat kesti normaalia kauemmin.

Kutsua lapsettomuushoitoihin odotellaan.
Mielenterveydelle tää alkaa jo pikkuhiljaa käymään.
 

Yhteistyössä