Mulla siis yhä ovulaation induktiohoidot meneillään, tässä kierrossa edellistä isommalla annoksella Gonal-F ei ole saanut aikaan sitäkään vähää, mitä viime kierrossa tähän mennessä pienemmällä annoksella. Kysyin onko mahdollista skipata loput kaksi suunniteltua oi-kiertoa ja päästä suoraan IVF-jonoon, kun kroppani käyttäytyy tällä tavalla. On kuulemma tapauskohtaisesti mahdollista, mutta tämä kierto katsotaan vielä loppuun.
Nyt rupesin kuitenkin huolehtimaan, onko mahdollista ettei IVF-hoitoihin vaadittu munasolujen massakypsytys onnistu, kun kroppani on ollut hormonien käytön ajan täysin arvaamaton? Siis välillä reagoi ja välillä ei. Tiedättekö onko jollain käynyt niin, ettei yhtäön munasolua kypsynyt? Mulla siis PCO ja rakkuloita molemmin puolin n. 25kpl ja eivät kypsy millään ilveellä.
Nyt rupesin kuitenkin huolehtimaan, onko mahdollista ettei IVF-hoitoihin vaadittu munasolujen massakypsytys onnistu, kun kroppani on ollut hormonien käytön ajan täysin arvaamaton? Siis välillä reagoi ja välillä ei. Tiedättekö onko jollain käynyt niin, ettei yhtäön munasolua kypsynyt? Mulla siis PCO ja rakkuloita molemmin puolin n. 25kpl ja eivät kypsy millään ilveellä.