@Mohan ille tsempit, älä tosiaankaan heitä kirvestä kaivoon! Minäkin muistan, että oireet vaihteli tosi paljon, esim. pahoinvointi katosi kokonaan päiväksi ja alkoi sitten seuraavana taas entistä tujumpana. Myös alamaha/tissioireet vaihteli päivästä toiseen. Ihan huippu blastosaalis!!! Kyllä niistä ainakin yksi vauva teille tulee.
Täällä on oudot fiilikset. Eilen oli tosi toiveikas olo, kun kuulin että pikkuinen puskee jo ulos valmiina kiinnittymään. Mutta mulla on ollut todella vähäiset/olemattomat oireet nyt tukilääkkeistä tässä kierrossa. Kahdessa ekassa passissa viime kierroilta oli runsaasti alavatsaoireita jo ennen siirtoa ja ne jatkuivat koko ajan kunnes menkat alkoi. Nyt on aivan hipihiljaista... Ei vihlontaa, ei poltetta, ei sukkapuikkokipuja tai jomotuksia, ei tuikkauksia. Viime- ja toissakuussa siirron jälkeen supisteli jonkin verran, oli ajoittaista poltetta mahassa jne, nyt ei tunnu MITÄÄN. En tiiä onko se nyt hyvä vai huono asia..
Yleensä Gonapeptylin jälkeen mulla hiljenee n. vuorokaudeksi kohdussa, sitten alkaa erilaiset tuntemukset, saa nähdä miten nyt käy. Pistän sen vasta tänään illalla. Edelleen on tavallaan hyvin toiveikas olo, mutta toisaalta ihmetyttää, että miksei mulla ole mitään oireita nyt tukilääkkeistä, otan kuitenkin kohtuu isolla annoksella. Hämmentävää. Välillä olen ihan epätoivon syövereissä ja varma siitä, että pikkuisen kehitys on pysähtynyt, välillä oon varma, että NYT se kiinnittyy, kun ei ole just mitään hämääviä oireita
Voi jessus tätä spekulaation määrää, voispa hypätä suoraan ens viikkoon. Annoin puolisolle "luvan" päivittää auto tavalliseen 5-paikkaiseen farmariautoon, kun tuli hyvä auto vastaan ja kun luotto onnistumiseen on kai tavallaan aika pieni. Toivottavasti me sitten kolmen istuimen kanssa siihen mahdutaan, jos käviski tuuri. No me ei autoilla kovin paljon, että ehkä esikoisen vois laittaa sitten etupenkille tarvittaessa, jos koko porukalla jonnekin lähdetään. Ai niin yks oire on, keltarauhanen kipuilee vasemmalle, josta follikkeli irtosi. Mutta se on aina tässä vaiheessa kiertoa, jos on kunnon ovis tapahtunut.
Tervetuloa
@PumpuliNumpuli mukaan, en tiedä tuosta tilanteesta. Mulla on antraalifollikkeleja näkynyt yleensä muutama / munasarja ja lopputuloksena on ollut 1-8 solua. Eka ja toka IVF, 1-3 solua, joista ei mainittavaa siirrettävää eikä pakkaseen, vaihdettiin lyhyestä kaavasta pitkään ja hormoniksi Menopur. Toiseksi viimeisin punktio -> 6 solua, joista 5 hedelmöittyi ja tuoresiirrosta plussa, viimeisin punktio 10 solua, joista 8 pakkaseen, tuoresiirrosta plussa, 4 blastoviljelyssä jatkoon ja uudelleen pakkaseen, nyt 3. PAS niistä menossa.
Kyllä täällä on monella jännät paikat. Monta piinailijaa ja tästä porukastahan IHAN taatusti joku/jotkut plussaa. Luokoon se toivoa meille kaikille!