@Mikkis pahoittelut negasta! Oli sulla kyllä lupaavat oireet. Oisko jotain kiinnittymisyritystä kuitenkin? Mulla on aina negakierroissa hcg ollut <2 eli mittaamaton, sulla kuitenkin pieni hipsahdus vielä, 4,9? oisko ollut kemiallinen sitten? Testasitko liuskalla nyt ennen verikoetta? Mulla tekee kans pienikin hcg määrä kovaa pahoivointia, se alkanutkin aina tosi aikaisin 4+6 - 5+1 tienoilla.
Me kans Felicitaksella, mutta meillä on ihan huikean hyvä lääkäri, todellinen helmi ja ammattilainen, kyseessä entinen Väestöliitto ja henkilökunta sen aikaista, todella empaattista ja kokenutta, ei ole monikansallisen terveyspörssiyhtiön meininkiä siellä juurikaan havaittavissa, onneksi. Toki hinnat nousseet varmasti enemmän, mitä ehkä Väestöliiton aikana, mutta nousseehan ne toki joka puolella.
Testasin tänä aamuna dpo 8 pp2 (!) PC:lla pienen harmahtavan viivanpaikan, johon saattoi kuvitella hieman punertavaa väriäkin. Lienee vielä Pregnylin häntiä, koska eihän se alkio vielä taida erittää edes hcg:a, mikäli on kiinnittynyt Viimeksi multa hävis Pregnyl viimeistään 9.-10. päivänä testistä ja alkoi näyttää blankoa, nyt on siis 9 vrk pistoksesta. No parin päivän sisällä olen viisaampi, ajattelin nyt alkaa aamuisin testaamaan, mikäli vahvistuu niin vahvistuu tai tod. näköisemmin häviää viivanpaikatkin, en ole niitä yleensä negassa saanut.
Milloin
@odotuksenodotus aiot testata? Mulla oli toisessa raskaudessa todella oireeton alku, alamahalla ei mitään oireita, rinnoissa niinkin, ekassa raskaudessa. Tokassa rinnat oli ihan luttanat, mutta alamahalla jatkuva menkkamainen olotila, kuten nytkin. Oireista en voi omasta puolesta päätellä mitään, koska mulla ollut kahdessa raskaudessa täysin päinvastaiset oireet..! Yksi oire, mikä mulla on ollut molemmissa raskauksissa, on ihan järkyttävä liikuttumisen herkkyys, ja nyt kyllä itse asiassa hieman sitä on ollut ilmassa. Mietin voiko olla kuvittelua vielä tässä vaiheessa, silmät kostuu tosi herkästi, ihan älyttömistä asioista. Tosi mielenkiintoista nähdä onko jokin ennakko-oire vai tekeekö tukilääkkeet tätäkin!
@Lumitalvi samaa oon miettinyt, että pääkaupunkiseudulla riittää valinnanvaraa, täällä (isohkossa kaupungissa) ei hirveesti valinnanvaraa ole.
Mahtavaa
@Coconutt että pääset pistelemään! Kohta ootkin jo piinailemassa, pari hassua viikkoa! Onnea matkaan