Hippasen muistutta lihan makua. Ei ole mureaa eikä sitkeää. Maista niin tiedät.Näyttää kyllä oikeasti murealta..onks se?
Mihin sen makua voi verrata?
Hippasen muistutta lihan makua. Ei ole mureaa eikä sitkeää. Maista niin tiedät.Näyttää kyllä oikeasti murealta..onks se?
Mihin sen makua voi verrata?
Hippasen muistuttaa?Hippasen muistutta lihan makua. Ei ole mureaa eikä sitkeää. Maista niin tiedät.
Siinä on oma maku. Mieto maku. Vaikea sanoa.Hippasen muistuttaa?
Onks se makeaa muuten tai hapanta tai mautonta?
päevee, mulle kans kaffettaPäivää
Sama juttu, kissoille oon antanut, mutta ei oo tullu mieleenkään, et vois sydäntä syödä ite.Sydäntä ei oo tullu syötyä itse,kissoille oon joskus ostanut
ainahan sää oottaas mä oon ihan Tööt
Sydän on hyvää lihaa. Isojen eläinten sydämissä on vaan vähän se, että kun se lihas on erinäköistä (tiheäsyisempää), niin sitä on aika mahdotonta unohtaa syövänsä sydäntä. Ja vaikka itsekin olen kyllä täysin sekaravinnonsyöjä ja suuri lihanystävä, jotenkin sisäelinten suhteen on sellainen kynnys kuitenkin olemassa. Eli sydän, maksa ja munuaiset pitäisi aina olla sillä tavalla naamioituna, että maku ratkaisee eikä tarvitsisi miettiä syövänsä sisäelintä.Sydäntä ei oo tullu syötyä itse,kissoille oon joskus ostanut
Ja kanan maksa on hyvää.Sydän on hyvää lihaa. Isojen eläinten sydämissä on vaan vähän se, että kun se lihas on erinäköistä (tiheäsyisempää), niin sitä on aika mahdotonta unohtaa syövänsä sydäntä. Ja vaikka itsekin olen kyllä täysin sekaravinnonsyöjä ja suuri lihanystävä, jotenkin sisäelinten suhteen on sellainen kynnys kuitenkin olemassa. Eli sydän, maksa ja munuaiset pitäisi aina olla sillä tavalla naamioituna, että maku ratkaisee eikä tarvitsisi miettiä syövänsä sisäelintä.
Maultaan sydän on lihaksena ihan lihaisan makuinen eikä sillä tavalla outo kuin muut sisäelimet ehkä ovat. Kuitenkin suosittelen jauhamista tai sitten esim. pilkkomista piirakkaan tai niin sakeaan kastikkeeseen, ettei sitä ulkonäöstä tunnista sydämeksi. Tai sitten olen vain outo. Kanansydämet ovat huippuhyviä ja niin pieniä, ettei niiden ulkonäkökään aiheuta ongelmaa.
On sulla ja omituinen maku. Ensin sydäntä ja kananmaksaa ja nyt sotket puolukat ja mustikat sekaisin. Älä hyvä ihminen niin tee. Tee pelkkä mustikkapiirakka.Mä teen tänään mustikka-puolukka piirakkaa.
Piirakkaan voi käyttää mitä haluaa.On sulla ja omituinen maku. Ensin sydäntä ja kananmaksaa ja nyt sotket puolukat ja mustikat sekaisin. Älä hyvä ihminen niin tee. Tee pelkkä mustikkapiirakka.
Mä unohin taas koko (pip)pelin kun hölötin puhelimessa jonninjoutavia ja täysin turhanpäiväsiä pölinöitä7 oikein
Mä olin saunassa mut kuopus kilttinä vastasi kolmeen ekaan oikein.Mä unohin taas koko (pip)pelin kun hölötin puhelimessa jonninjoutavia ja täysin turhanpäiväsiä pölinöitä
ÖrfhMunuaispiirakkakin on ääresthyvää!
-kunhan ei ole paikalla haistelemassa kun sitä paistetaan