vierailija
Jep, on kyllä todella huono palsta uudistuksen jälkeen ja puhelimella varsinkin todella p#ska käyttää. Tuo kierrätysmainoskin pomppii koko ajan eteen, tuohon tekstikenttään.
Oho., noistahan saa jo vaikka mitä kivaa. Oliko se sellainen päiväyslaatikko?Ostin muuten lidlistä 2 eurolla kivasti tavaraa:
- 5 paprikaa
- 2 isoa nippua uutta sipulia (naatit oli pikkusen nahistuneet)
- lime
- sitruuna
- 5 omenaa
- rasia vihreitä viinirypäleitä
- tuorekurkku
- ruukullinen rukolaa
- ruukullinen pehtooria
OliOho., noistahan saa jo vaikka mitä kivaa. Oliko se sellainen päiväyslaatikko?
Kyllä, mutta ei näin väljiä putkia:M1es hoonaa
hyvä löytöOstin muuten lidlistä 2 eurolla kivasti tavaraa:
- 5 paprikaa
- lime
- sitruuna
- 5 omenaa
- tuorekurkku
- ruukullinen rukolaa
- ruukullinen pehtooria
jotenki kummaa, että jokainen "uudistus" vie palstaa huonompaan suuuntaanTykkää napukka ei tarjoa mulle muuta kuin peukuttamismahkua, hiivatti!
Tää palsta ei oo enää niin kiva paikka...monesti olen halunnut jakaa kuvia, mutta en jaksa nähdä vaivaa.
Ennen kuvan laittaminen toimi pelkällä kopipastella eikä ollut hirveästi muitakaan vikoja...nykyään... *pyörittelee päätänsä kuin tarhapöllö*.
Vois kokeilla joku päivä ihan vanhanaikaisesti läppärillä. Jos ei luurilla toimi niin tuskin tabillakaan?
mimmosta sauvaa käytit?Päivää, mie oon märkä. Ei tarvinut muuta ku sauvakävellä ulkona.
10cm värinä sauva.mimmosta sauvaa käytit?
Täällä on jo paljon eilistä viileämpää. Todin kotimstkalla ollaan jo. Esitään enää pieni, sopivan tyhjä ruokakauppa, ostellaan ruokaa ja juomaa auto täyteen, palsutetaan lapsonen äidilleen ja laivalle.Päivää, mie oon märkä. Ei tarvinut muuta ku kävellä ulkona.
Mekon esileikki?Päivää, mie oon märkä. Ei tarvinut muuta ku kävellä ulkona.
on täälläki jo lauhtunu, ei ole enää ku 18Täällä on jo paljon eilistä viileämpää. Todin kotimstkalla ollaan jo. Esitään enää pieni, sopivan tyhjä ruokakauppa, ostellaan ruokaa ja juomaa auto täyteen, palsutetaan lapsonen äidilleen ja laivalle.
Tällä kertaa kokeillaan muugasta vuosaareen kulkevaa rahti-versiota. Jos ois ees vähän vähemmän jengiä.
Ei sentään. Tarvitaan jotakin muuta.Mekon esileikki?
Oli joo, joskus toisilla on käynyt parempikin flaksi ja löytäneet samanmoisista laatikoista kalaakin ja paljon muuta kivaahyvä löytö
Niinpäse harmi tässä on että musalinkit häipyi palstalta
Hyvä laatikkoOstin muuten lidlistä 2 eurolla kivasti tavaraa:
- 5 paprikaa
- lime
- sitruuna
- 5 omenaa
- tuorekurkku
- ruukullinen rukolaa
- ruukullinen pehtooria
Nyt on sänkykin märkä.
PissaMikä sen kasteli?
MieMikä sen kasteli?
Willi weikkaus että pimppaMikä sen kasteli?
Näyttää kyllä oikeasti murealta..onks se?Eilinen possun sydän.