Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Possun sydän on kypsymässä.
Aasialaiseen tapaan. Nami nami. :D
Millanen ihminen syö rasvaista possun sydäntä?
Koirien ruokaa
Niin on
t: pitbullin omistaja
Ikävän moni suomalainen on kadottanut yhteyden oikeaan ruokaan. Eläin kannattaa hyödyntää monipuolisesti ja monet sisäelimet ovat sitä ravitsevinta eläinproteiinia. Suosittelen tutustumista Ranskan maaseudun ravintoloiden tarjontaan, kaikkea paitsi saparoita löytyy raaka-aineissa.

Porsaan sydän ei tietenkään ole rasvainen, kuten eivät muutkaan sydämet. Sydän vaatii pitkän kypsennyksen mutta on maistuvaa. Voi syöttää koirillekin, joskin tosiaasialaiseen ruoanlaittoon sopisi tuo pitbull kypsennettynä (mikä olisikin ainoa järkevä käyttö kyseiselle rodulle).
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja ruuttis
Iltaa ja kohta yötä

Olin päästä siihen 20.30 visaan tänään, jos olisin muistanut pelata klo 20, mutta tuli muuta kivaa tekemistä ja jäi koko homma tekemättä.
Mutta nykyään ainae muistan koko visan yleisesti ottaen jo paremmin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hitsi, ei tuu uni, plääh.

Scrabble on yks mun lempi peleistä vain pip peli on kivempi.:sneaky:

Maalla oli Afrikan tähti (enkä tarkoita mitään mamua) - sitä sentään pääs pelaamaan pitkästä aikaa.:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hitsi, ei tuu uni, plääh.

Scrabble on yks mun lempi peleistä vain pip peli on kivempi.

Maalla oli Afrikan tähti (enkä tarkoita mitään mamua) - sitä sentään pääs pelaamaan pitkästä aikaa.
Me pelattiin joskus monopolia niin, että kierroksen häviäjä joutui juomaan aina yhden shotin...siitä illasta en kyllä paljoa muista:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tykkää napukka ei tarjoa mulle muuta kuin peukuttamismahkua, hiivatti!

Tää palsta ei oo enää niin kiva paikka...monesti olen halunnut jakaa kuvia, mutta en jaksa nähdä vaivaa.
Ennen kuvan laittaminen toimi pelkällä kopipastella eikä ollut hirveästi muitakaan vikoja...nykyään... *pyörittelee päätänsä kuin tarhapöllö*.
Vois kokeilla joku päivä ihan vanhanaikaisesti läppärillä. Jos ei luurilla toimi niin tuskin tabillakaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tykkää napukka ei tarjoa mulle muuta kuin peukuttamismahkua, hiivatti!

Tää palsta ei oo enää niin kiva paikka...monesti olen halunnut jakaa kuvia, mutta en jaksa nähdä vaivaa.
Ennen kuvan laittaminen toimi pelkällä kopipastella eikä ollut hirveästi muitakaan vikoja...nykyään... *pyörittelee päätänsä kuin tarhapöllö*.
Vois kokeilla joku päivä ihan vanhanaikaisesti läppärillä. Jos ei luurilla toimi niin tuskin tabillakaan?
Koneella tuntuu toimivan paremmin.
YP ei tee kyllä yhtään mitään tään palstan korjaamisen eteen, lupauksia antoivat uudistuksen jälkeen mutta siihen ne jäikin.:(
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Koneella tuntuu toimivan paremmin.
YP ei tee kyllä yhtään mitään tään palstan korjaamisen eteen, lupauksia antoivat uudistuksen jälkeen mutta siihen ne jäikin.
Se ärsyttää, että eivät voi edes kertoa tuleeko palsta vielä toimimaan joskus. Tai siis minä en ole ainakaan missään huomannut, että olisivat kertoneet...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä