vierailija
Oletko kipeä kun et mene itse kauppaan?Ruokakaupasta, hyvityksenä on seuraavan tilauksen toimitus ilmaiseksi.
Oletko kipeä kun et mene itse kauppaan?Ruokakaupasta, hyvityksenä on seuraavan tilauksen toimitus ilmaiseksi.
No olipa nuiva hyvitys.Ruokakaupasta, hyvityksenä on seuraavan tilauksen toimitus ilmaiseksi.
no jaa, täällä kotiinkuletus maksaa 13€No olipa nuiva hyvitys.
Toimitusmaksu on 10,90-11,90.No olipa nuiva hyvitys.
Nojoo, on toi siihen nähden okei.Toimitusmaksu on 10,90-11.90.
En ole kipeä. Mä ostin useamman päivän ruoat. En pysty kantamaan niitä kaupasta.Oletko kipeä kun et mene itse kauppaan?
On mulle.Nojoo, on toi siihen nähden okei.
En ole kipeä. Mä ostin useamman päivän ruoat. En pysty kantamaan niitä kaupasta.
jos tilaa isomman määrän niin eihän toi 12 ole kovin pahaEn ole kipeä. Mä ostin useamman päivän ruoat. En pysty kantamaan niitä kaupasta.
2 muovikassillista suurin piirtein. En mää silti usein viitti tilata.jos tilaa isomman määrän niin eihän toi 12 ole kovin paha
sullahan oli se poika, sehän joutaa juoksemaan äireen asioilla2 muovikassillista suurin piirtein. En mää silti usein viitti tilata.
Me muutimme erille teille. Ei asu täs lähellä. On se joskus avittanut kun on täällä käynyt.sullahan oli se poika, sehän joutaa juoksemaan äireen asioilla
taisit kääntää nyt väärin, eiks fantastic on sama ku fantsuu tjmspTelkkari auki, ja siellä Nelosen chatti-visa-mikä lie visailu.
Siellä juontajana ihan nätti blondi jolla kuitenkin on silarit. Kysyin pojalta ihan huvikseni että onko tuo nainen sun mielestä kaunis (en koskaan ole puhunu mistään tekoripsistä, plastiikkakirurgiasta tai silareista sille)?
Vastaus: "Plastic is fantastic" eli sen mielestä liian muovinen nainen.
Olin ällikällä lyöty. En oo kertaakaan saarnannu sille plastiikkakirurgiasta. Mut olin iloinen, että se arvostaa aidompaa kauneutta.
Tai sit tuo kattelee jo naisten tissejä arvioiden kun erotti silarit, vaikken sanonu että tuolla on ne...
Mut sit aloin puhua sille "tuo nainen voi silti olla ihmisenä ihan kiva ja herttainen blaablaa"...
Juu se selitti mitä se on mieltä, eli ei tykkää muovisista naisista.taisit kääntää nyt väärin, eiks fantastic on sama ku fantsuu tjmsp
Mikä?Röyh
Oli hyvää
Tomaattirisotto,broileripyörykät,Mikä?
Kuulostaa hyvältäTomaattirisotto,broileripyörykät,
salaatti,jogurttikastike ja punajuuri-kikhernejogurttikastike