vierailija
Volvo jengi linjoilla taas, on mahdollisuus päästä eroon siitä pieni ja se on myöden studiossa
hiekkapellet posauttaneet Suomen lähetystönSiiis mitä Libanonissa tapahtuukaan?
*siirtyy seuraamaan uutisia*
Illanjatkot!
Tule tänne strippaamaanMä oon strippari
Saattoi hyvinkin johtua, mutta se asia on tässä illan mittaan korjattuEttei vaan päänsärky johdu liian vähäisestä syömisestä?
Mulla on sama ongelma usein, veden ja ruoan kanssa..tai nälkä voi ilmetä pahoinvointina ja paleluna jne..mutta vatsa ei kurni.Tuli nälkä ja kävi oksettamaan. Miksi noin käy joskus nälässä? Ja välillä aamulla jos tyhjään mahaan juo vettä niin käy oksettamaan...
Kuulostaapa ihanalta!Vähän pitäisi vielä jaksaa.
Sit syön muutaman päivän rakveren herkullisia raakamakkaroita joka aterialla ja päivän pääasiallinen tarkoitus saa olla rannalla paljain varpain kävely.
Mun pitäis kans muistaa, meillä on ollut reippaat kahvivarastot mut nyt ei ole kuin yksi paketti, iskee kohta paniikkiAi niin kahvia piti ostaa lisää
Mun pitäis kans muistaa, meillä on ollut reippaat kahvivarastot mut nyt ei ole kuin yksi paketti, iskee kohta paniikki
Joo mun tarvitsee myös muistaa ostaa kahvia. Ai kamala jos se on aamulla loppuAi niin kahvia piti ostaa lisää
Meillä on yleensä tai näin korona-aikana ollut monta pakettia reservissä, siinä on se huono puoli että sit ei meinaa muistaa ostaa sitä kun alkaakin olla vähissä...Joo mun tarvitsee myös muistaa ostaa kahvia. Ai kamala jos se on aamulla loppu
Jep,lisää pitää ostaa ennen kuin loppuu.Mun pitäis kans muistaa, meillä on ollut reippaat kahvivarastot mut nyt ei ole kuin yksi paketti, iskee kohta paniikki
Jep,ei passaa antaa loppuaJoo mun tarvitsee myös muistaa ostaa kahvia. Ai kamala jos se on aamulla loppu