Mites ne palleroiset niin vähällä käytöllä on ollunna että kipiäksi olivat päässeet?Nyt on loistava fiilis taas, kiitos Subway.
Niistä palleista vielä sen verran, että ne ilmeisesti kipeytyi ku vähemmällä käytöllä ja en oo nukkunut munasillaan viime aikoina.
Noh, nyt ongelmat ovat jo poistuneet
Onko sulla tuuheet kulmakarvat?Syön pari tortillaa ja sitten nypin kulmakarvat
ollu emannuus pahalla päälläMites ne palleroiset niin vähällä käytöllä on ollunna että kipiäksi olivat päässeet?
Sitä sattuu joskus, varmasti hyvästä syystä niinkuin me naiset ainaollu emannuus pahalla päällä
Mitäs makua?Minä taidan ottaa ben & jerry jätskiä
Ihana! Mikä kukka?Mun kukka osaa kommunikoida. Pyysi äsken vettä. Laski yhden oksan mun käsivarren päälle. Kukka on sohvan vieressä.
PalmuvehkaIhana! Mikä kukka?
Mä annoin heti vettä. Oli niin kuiva multa.Kattelin just omaa viirivehkaa että alkaa olla kans lehdet vähän laskusuuntaiset, huomena siis vesipäivä
Tekeekö nekin samaa? Siis lerpahtaa jos tarttee vettä?Palmuvehka
Ei ole ennen tehnyt. Siksi mä ihmettelin sitä. Katsoin telkkua ja säikähdin sitä.Tekeekö nekin samaa? Siis lerpahtaa jos tarttee vettä?
Mulla on ittelläkin palmuvehka mut mä heittelen sille summamutikassa vettä, yhdessä kohdin vähän harvensin kastelua kun se yhden varren kasvatti tosi pitkäksi ennenkö työsti lehtiä siihen...
et ole vissiin ennen pitänyt sitä noin pitkään puutteessaEi ole ennen tehnyt. Siksi mä ihmettelin sitä. Katsoin telkkua ja säikähdin sitä.
AdblockK aaaaaaaak! Uudella luurilla pomppii vaippamainos tohon koko ajan. Mita tasta nyt puuttuu? Mita oon ladannut edelliseen ku ei pomppinut?
Voi olla.et ole vissiin ennen pitänyt sitä noin pitkään puutteessa
Latasin mutta toi msinos on yhä riesa! Pitäneeköhän uudelleenkäynnistää.Adblock
Kokeile sitä.Latasin mutta toi msinos on yhä riesa! Pitäneeköhän uudelleenkäynnistää.
Mites ne palleroiset niin vähällä käytöllä on ollunna että kipiäksi olivat päässeet?