Kohta primetime!
Visailuohjelma, pitää ladata sovellus puhelimeen.Onko se joku pano juttu?
Visailuohjelma, pitää ladata sovellus puhelimeen.
Mukavaa, että sinulla on silmää tsainapojilleKävin eilen muksujen kans kiinalaisessa/japanilaisessa ravintolassa.
Oli niin ihanan iloinen kiinalaismies myyjänä, että olisin ottanu sen takan päälle koristeeksi.
Itse ruokailu sujui niin että sanoin kuopukselle, että kahta sushirullaa on edes vähän maistettava, muuten ei jälkkäripöytään oo asiaa.
Kuopus pyöritteli kasvis-susheja haarukassaan ja kysyi monta kertaa, että mitä tää ja tää on. Lopulta sanoin hiljaa että se on kuivattua naudan peräsuolta. Kuopus mulkaisi mua hieman.
9 oikein ja nyt suihkuun.
Putosin 10 kysymyksessä...en muistanut sen gangman style laulajan oikeeta nimeä.Kohta primetime!
Sun pitää etsiä hormi.Im horni
Putosin 10 kysymyksessä...en muistanut sen gangman style laulajan oikeeta nimeä.
Sun pitää etsiä hormi.
Ahaa, löysit ”hormin”.Pesulla just.
Kusiletkulla viimeistelen
PrimetimeKenossa?
Ei näe niin kauas että olisi puoli maapalloa.Mulla on kysymys teille älyköille.
Kun seisot pilvettömän taivaan alla niin, että näet taivaanrannasta taivaanrantaan etkä näe yhtään pilveä Niin tarkoittaako se, että ”sinun” puoli maapalloa on pilvetön Ja jos on pilviä niin ne ovat sinun alapuolella olevan maan taivaalla?
Rättis varmasti osaa vastata tähän!
Nonni, sitten ollaan molemmat puhtaita.Pesulla just.
Kusiletkulla viimeistelen
Kävit Rättiksellä golden showerilla?Nonni, sitten ollaan molemmat puhtaita.
Joo, siksi mun piti mennä suihkuun.Kävit Rättiksellä golden showerilla?
Näethän sinä 180 astetta.Ei näe niin kauas että olisi puoli maapalloa.
Joo mut se oli sentään täysikäne. 35-40-vuotias tsingis-kaani.Mukavaa, että sinulla on silmää tsainapojille
Täysi-ikäisyyden raja on Suomen lain mukaan 18 vuotta.Joo mut se oli sentään täysikäne. 35-40-vuotias tsingis-kaani.