Vattuja ja mustikoita taas kerätty,kyllä tuolla metsässä menee pari tuntia nopeesti.
Kuulostaa kivaltaIltapäivää!
Amupäivä kierreltiin pikkuteitä ja lojuttiin pari tuntia hiekalla, pyyhkeiden päällä. Viimein olen uinut siis myös itämeren toispuolisella rannalla.
Kaupan kaitta tultiin mäkille ja just heräsin parin tunnin tprkuilta.
Loma!
5 oikein10. kysymys grrr...4 kysymystä meni arvauksella.
Algoman kysymyksessä ei ollut pilviäMutta koska pilvet eivät ole maan (tai meren) pinnassa vaan muutaman kilometrin korkeammalla, ne näkyvät kauemmas.
Iltaa, katsoa telkkua?Iltaa vaa kaikille. Mitäs sit tekis?
Ei viitti töllöttää töllötintä tänään. Ajattelin tehdä vähän käsihommia. Eli kasaan yhden jutunIltaa, katsoa telkkua?
Näin itse myös niin ihme ikävää unta etten kehtaa edes kertoa...Huomenta
Jäi sitten illan visa välistä ja näin ihan tosi inhottavaa unta...kohta vois jatkaa yöunille.
kidnapattiinko sinutkin ja laitettiin johonkin pimeeseen kellariin, jonka sokkeloiden kautta yritit paeta ja eksyit entistä pahemmin ja lopulta yritit mennä niin pienestä luolasta, että viel herätessäkin tuntui niinkun et saa happea kun ahisti?Näin itse myös niin ihme ikävää unta etten kehtaa edes kertoa...
No mulle ei käynyt mitään, mutta ex-tyttöystävän poika oli kadonnut ja tarvitsi mun apua etsintöihinkidnapattiinko sinutkin ja laitettiin johonkin pimeeseen kellariin, jonka sokkeloiden kautta yritit paeta ja eksyit entistä pahemmin ja lopulta yritit mennä niin pienestä luolasta, että viel herätessäkin tuntui niinkun et saa happea kun ahisti?
No jestas, ikävä uni myös... Mainittakoon muille vielä, ettet ole minun ex ja en ollut etsimässä sun poikaa unessaniMä näin viime yönä sellaista unta että poika oliki n. 4v. Oltiin junaan menossa mutta ei päästy. Toisella kerralla poika meni eka junaan mutta mä en päässyt. Jäin laiturille. Sitte sain apua pojan etsimiseen.
Ei olla eksiä.No jestas, ikävä uni myös... Mainittakoon muille vielä, ettet ole minun ex ja en ollut etsimässä sun poikaa unessani
Mulla ois kolme kellaria, mutta ei tyttöjä siellä. Tosin en harrasta ikäsyrjintääHyvänen aika sentääs, neloselta tulee: Beck - tyttö kellarissa elokuva
Täytyy vaan iloita siitä etten oo enää mikään tyttö!!
Mä siirryn sänkyyn.Nonni, se on valmis. Nyt voi siirtyä netflixiin.
Ehkä Suomenlahden toisella puolella olisi kuvaavampi ilmaisu. Itämeren toisella puolella sopii paremmin kuvaamaan Puolan, Saksan ja Tanskan rantoja.Iltapäivää!
Amupäivä kierreltiin pikkuteitä ja lojuttiin pari tuntia hiekalla, pyyhkeiden päällä. Viimein olen uinut siis myös itämeren toispuolisella rannalla.
Kaupan kaitta tultiin mäkille ja just heräsin parin tunnin tprkuilta.
Loma!