Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Näin itse myös niin ihme ikävää unta etten kehtaa edes kertoa...
kidnapattiinko sinutkin ja laitettiin johonkin pimeeseen kellariin, jonka sokkeloiden kautta yritit paeta ja eksyit entistä pahemmin ja lopulta yritit mennä niin pienestä luolasta, että viel herätessäkin tuntui niinkun et saa happea kun ahisti?:(
 
  • Vau!
  • Surullinen
Reactions: KalaMies ja m.e.k.
kidnapattiinko sinutkin ja laitettiin johonkin pimeeseen kellariin, jonka sokkeloiden kautta yritit paeta ja eksyit entistä pahemmin ja lopulta yritit mennä niin pienestä luolasta, että viel herätessäkin tuntui niinkun et saa happea kun ahisti?
No mulle ei käynyt mitään, mutta ex-tyttöystävän poika oli kadonnut ja tarvitsi mun apua etsintöihin
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mä näin viime yönä sellaista unta että poika oliki n. 4v. Oltiin junaan menossa mutta ei päästy. Toisella kerralla poika meni eka junaan mutta mä en päässyt. Jäin laiturille. Sitte sain apua pojan etsimiseen.
No jestas, ikävä uni myös... Mainittakoon muille vielä, ettet ole minun ex ja en ollut etsimässä sun poikaa unessani :D
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Iltapäivää!

Amupäivä kierreltiin pikkuteitä ja lojuttiin pari tuntia hiekalla, pyyhkeiden päällä. Viimein olen uinut siis myös itämeren toispuolisella rannalla.

Kaupan kaitta tultiin mäkille ja just heräsin parin tunnin tprkuilta.

Loma!
Ehkä Suomenlahden toisella puolella olisi kuvaavampi ilmaisu. Itämeren toisella puolella sopii paremmin kuvaamaan Puolan, Saksan ja Tanskan rantoja.

Kun olet korona-aikana hakeutunut ulkomaille, oletko tullut ajatelleeksi että tilanteet saattavat muuttua aika nopeastikin. Virosta tulijoille saattaakin viikon-kahden kuluttua olla voimassa karanteenisuositus, koska Viron koronatilanne on viime päivinä pahentunut nopeasti. Voitteko siis olla 2 viikkoa poissa työstä loman jälkeen ilman taloudellista takkiin ottoa?



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä