Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Telkkari auki, ja siellä Nelosen chatti-visa-mikä lie visailu.
Siellä juontajana ihan nätti blondi jolla kuitenkin on silarit. Kysyin pojalta ihan huvikseni että onko tuo nainen sun mielestä kaunis (en koskaan ole puhunu mistään tekoripsistä, plastiikkakirurgiasta tai silareista sille)?

Vastaus: "Plastic is fantastic" eli sen mielestä liian muovinen nainen. :eek:

Olin ällikällä lyöty. En oo kertaakaan saarnannu sille plastiikkakirurgiasta. Mut olin iloinen, että se arvostaa aidompaa kauneutta.

Tai sit tuo kattelee jo naisten tissejä arvioiden kun erotti silarit, vaikken sanonu että tuolla on ne...:sneaky: :unsure:

Mut sit aloin puhua sille "tuo nainen voi silti olla ihmisenä ihan kiva ja herttainen blaablaa"...
 
Telkkari auki, ja siellä Nelosen chatti-visa-mikä lie visailu.
Siellä juontajana ihan nätti blondi jolla kuitenkin on silarit. Kysyin pojalta ihan huvikseni että onko tuo nainen sun mielestä kaunis (en koskaan ole puhunu mistään tekoripsistä, plastiikkakirurgiasta tai silareista sille)?

Vastaus: "Plastic is fantastic" eli sen mielestä liian muovinen nainen.

Olin ällikällä lyöty. En oo kertaakaan saarnannu sille plastiikkakirurgiasta. Mut olin iloinen, että se arvostaa aidompaa kauneutta.

Tai sit tuo kattelee jo naisten tissejä arvioiden kun erotti silarit, vaikken sanonu että tuolla on ne...

Mut sit aloin puhua sille "tuo nainen voi silti olla ihmisenä ihan kiva ja herttainen blaablaa"...
taisit kääntää nyt väärin, eiks fantastic on sama ku fantsuu tjmsp
 
taisit kääntää nyt väärin, eiks fantastic on sama ku fantsuu tjmsp
Juu se selitti mitä se on mieltä, eli ei tykkää muovisista naisista.
Tuo on just sen huumoria.

Jos mä laittaudun vähän enemmän ja sit meen vitsillä kysymään siltä, että eiks Äiti oo nyt kaunis, niin sieltä tulee virne ja kuitti "sä oot RUMA!"
Silloin tiedän että näytän simpsakalta. :)

Mut pitää koulia tuota ettei harrasta samaa junttihuumoria tulevan tyttöystävän kans. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Päivää murut.
Toinen päivä kuntouttavassa työpaikalla,kivahan siellä oli taas olla. Asukkaat oli samat vielä kuin viimeksi olin siellä. Samat tehtävät. Toimintatapa oli hieman muuttunut, astiat missä ruuat tulee,vain huuhdellaan pikaisesti ja pakataan laatikoihin,suljetaan kannet ja viedään ulos odottamaan hakua. Hanskat ja maski oltava.
Ikävä vaan kun tuo maski ärsyttää hengitysteitä.
 

Yhteistyössä