aivan hirveen gauheetaTäällä ei vilahtele vaan näkyy koko ajan. Housut meni pois.
aivan hirveen gauheetaTäällä ei vilahtele vaan näkyy koko ajan. Housut meni pois.
Joo, oli gauheen kuuma.aivan hirveen gauheeta
omgJoo, oli gauheen kuuma.
tiedänJoo, olen gauheen kuuma.
Mä en tiennyt kolmatta.Neljäs kysymyyyyyys....
Mä mitään euroviisuja oo katellut vuosiiiinnnnn,....nnngg...gh!....
sori..
Mää niin ymmärrän sun tuntehet....Mä en tiennyt kolmatta.
KukkuuHuomenia!
Missä kaikki? Tyhmä keli. Läästäsin aamupöpperössä kunnolla aurinkovoidetta ja nyt näyttää siltä että alkaa sataa.
Juu. Ja mun vatsa on totaalisekaisin.Kukkuu
ja mä heräsin päänsärkyyn...
kauppakeskus Valkean SokokseltaKukaan ostellut pukuja lähiaikoina?
Mistähän saisi helposti pari, kolme? Yksi pitäisi olla laihaskin laihemmalle ja yksi ei alkuunkaan laihalle.
Hintak7n saisi olla kohtuullinen...
Missä moinen on?kauppakeskus Valkean Sokokselta
Se on sit maskit ja kertakäyttökäsineet loppu prismasta. En ala metsästää niitä. Ollaan sitte ilman.
Isokatu 26 on virallinen osote mutta pääsee siihen muiltahi rotuaareiltaMissä moinen on?
Huivi ei ole hyvä. Se pitää käytön jälkeen desinfioida tai heittää roskiin. Eikä siihen voi koskea käytön jälkeen samalla tavalla kuin maskiin. Siis maskin kuminauhoihin voi koskea.Jonkun huivinroikaleen vois jemmata taskuun olemaan siltä varalta että joutuu julkisiin paikkoihin.
Mitään maskeja en kyllä, vaikka niitä olisikin.
Kattilaan kiehumaan tiskiainetilkan kera ni hyvä tulee taas.Huivi ei ole hyvä. Se pitää käytön jälkeen desinfioida tai heittää roskiin. Eikä siihen voi koskea käytön jälkeen samalla tavalla kuin maskiin. Siis maskin kuminauhoihin voi koskea.
niin just, luovuutta kehiinKattilaan kiehumaan tiskiainetilkan kera ni hyvä tulee taas.
Pääsee helpommalla kun on maskeja. Kun ei niitä koko ajan käytetä.Kattilaan kiehumaan tiskiainetilkan kera ni hyvä tulee taas.