on, jos on sellainen lääkitys mikä herkistää kuumuudelle.Normaalipainoisella ei ole tukalaa helteellä.
Saako tulla viereen?Päikkärille
et saa, minä olen siellä mekin kainalossa joSaako tulla viereen?
Ei varmaankaan lihasmassattomalla vegaaninaisella, joka värisee vilusta kun työpaikkana toimivan toimiston lämpötila on alle 25 astetta. Asuna seitinohut hihaton toppi.Normaalipainoisella ei ole tukalaa helteellä.
Missä?Hiiih. Pian ollaan perillä.
Sai ja kotona saa myös tarvittaessa, mutta nyt ensiks seurataan.Mut saiko se mitään parafiinia siellä eläinlääkärillä? Vai auttaako siinä vain se ruokahalun nousu?
Tom Hanks on järkevä ja tarkkasilmäinen, ainakin koronan suhteen:Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.
Tom Hanks on mun lempparinäyttelijä, sille annetaan aina "lämpimän mutta järkevän ja tarkkasilmäisen amerikkalaisen" -rooleja.
Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...
Saako tulla viereen?
et saa, minä olen siellä mekin kainalossa jo
Joo, tuttua tuo kun liikkuu metässä.Kahvia.
Äsh kaupassakäynti jää huomiseksi. 2 h mehtäreissu aamulla väsyttää ja alkoi kipuilemaan kroppa sen verran,että ei jaksa lähteö.
Saa nähdä korjaavatko ollenkaanMilloinhan mahtaavat korjata tuon kun nuo hymiöt eivät kestä viesteissä!!??
Jep ja tuo fibro vielä tekee kipuja milloin minnekkin.Joo, tuttua tuo kun liikkuu metässä.