Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Normaalipainoisella ei ole tukalaa helteellä.
Ei varmaankaan lihasmassattomalla vegaaninaisella, joka värisee vilusta kun työpaikkana toimivan toimiston lämpötila on alle 25 astetta. Asuna seitinohut hihaton toppi.
Jokainen, joka edes joskus tekee fyysistä työtä tai harrastaa ulkona, tietää, että ihmisen keho toimii paljon paremmin noin 15 asteen lämpötilassa. Jos todella rankasti painaa, on 10 astettakin liikaa (varsinkin kun usein tarvitaan suojavarusteita). Helle syö tehoja pois.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Mut saiko se mitään parafiinia siellä eläinlääkärillä? Vai auttaako siinä vain se ruokahalun nousu?
Sai ja kotona saa myös tarvittaessa, mutta nyt ensiks seurataan.

Äsken heräsin ja katoin ruokakuppia niin nyt oli ainakin syönyt ja hiekkalaatikossa oli taas tavaraa tullut, että näyttäis ainakin nyt olevan suunta normaaliin...kissa nukkuu, joten mantan voinnista tiedän enemmän jahka herää:)

Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.

Tom Hanks on mun lempparinäyttelijä, sille annetaan aina "lämpimän mutta järkevän ja tarkkasilmäisen amerikkalaisen" -rooleja.

Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...
Tom Hanks on järkevä ja tarkkasilmäinen, ainakin koronan suhteen:
Hanks jatkaa. ”Jos et voi pitää kasvosuojainta, pestä käsiäsi ja pitää etäisyyttä muihin ihmisiin, minulla ei ole kunnioitusta sinua kohtaan. En hyväksy argumenttejasi. En ymmärrä, kuinka kukaan voi laskea kätensä ja sanoa, ettei minun tarvitse tehdä omaa osuuttani.”

Yhteistyössä