Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun mies rakastaa helteitä ja mitä lämpimämpi, sen parempi. Kärsii heti kun lämpötilat laskee alle 20:n.

Näinä sadepäivinä on kuittaillu "ootko nyt tyytyväinen? Onko nyt hyvä kesä?"
Pienen miettimisen jälkeen: "olen tyytyväinen". :)

Mut on tehty varmaan alunperin asumaan johonki Britteihin tai Reykjavikiin, ja mies johonki Saharan hietikolle...

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mun mies rakastaa helteitä ja mitä lämpimämpi, sen parempi. Kärsii heti kun lämpötilat laskee alle 20:n.

Pienen miettimisen jälkeen: "olen tyytyväinen".

Mut on tehty varmaan alunperin asumaan johonki Britteihin tai Reykjavikiin, ja mies johonki Saharan hietikolle...
Mä ajattelen samalla lailla kuin sun miehesi, paitsi ilman muille kuittailuja:)
Helteet rulettaa!

vierailija

Kesällä pitäisi olla lämpötilan aina +20-25 astetta. väliin sitten muutama oikein kuuma päivä +28-30. Talvi on kuitenkin niiiiin pitkä ja (iiiik ukkonen jyriseeeee :eek: ) kylmä.

Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...:rolleyes:
Nettijuorulehen paras tapa kerätä klikkejä on kehitellä epämääräinen "julkkis ja seksikultti"-kohu. Jos julkkis erehtyy kieltämään, on se osoitus syyllisyydestä. Jos ei, kertoo se, että juttu oli totta....

Seksin harrastaminen on hyvä ja hyödyllinen harrastus, hyvä jos Tomilla se jossakin muodossa on tapana.

Kissa on kotona :love: :love:

Oli ollut kiltti potilas....siihen saakka kun sai vain rapsutuksia ja silityksiä.
Yhteistyö päättyi siinä vaiheessa, kun kissa tajusi, että hoitajan ote tassusta ja kropasta kiristyi...sen jälkeen sai niin hoitaja kuin lekuri hammasta iholle ja sähinää päin näköä niin paljon, että rauhottivat neitokaisen.

Nyt tuo makoilee tuolla tokkuraisena ja toivon parasta, että ruoka alkaa maistumaan sen verran hyvin ettei uutta käyntiä tarvita.
Heti täytyy kuulema lähteä takas jos alkaa oksentelemaan.

Minäkin olen tyytyväinen. :giggle:

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Kissa on kotona

Oli ollut kiltti potilas....siihen saakka kun sai vain rapsutuksia ja silityksiä.
Yhteistyö päättyi siinä vaiheessa, kun kissa tajusi, että hoitajan ote tassusta ja kropasta kiristyi...sen jälkeen sai niin hoitaja kuin lekuri hammasta iholle ja sähinää päin näköä niin paljon, että rauhottivat neitokaisen.

Nyt tuo makoilee tuolla tokkuraisena ja toivon parasta, että ruoka alkaa maistumaan sen verran hyvin ettei uutta käyntiä tarvita.
:love: onneksi sait kisun jo kotiin. Onko karvapallo tullut ulos?

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kissa on kotona

Mirtazapin, pieni muru sitä ihmisten masennuslääkettätoimii kissoilla ruokahalun herättäjänä. Sitä meidän kissa sai ruokahalun herättämiseksi silloin joskus.

• Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Nettijuorulehen paras tapa kerätä klikkejä on kehitellä epämääräinen "julkkis ja seksikultti"-kohu. Jos julkkis erehtyy kieltämään, on se osoitus syyllisyydestä. Jos ei, kertoo se, että juttu oli totta....

Seksin harrastaminen on hyvä ja hyödyllinen harrastus, hyvä jos Tomilla se jossakin muodossa on tapana.
Ei se kultti oo terveestä seksistä kuullukaan, siellä tavoitellaan jollain hikirääkki-seksillä jotain äärimmäistä jumalallista euforian olotilaa, ja joidenki terveys pettää ja kuolevat siihen. En muista kuka tämän vuoden puolella kuollu julkkis oli semmonen jolla epäiltiin sydämen pettäneen ko.kultissa.
Äh, kysy vauva.av:n mammoilta, sieltä oon lukenu.

Jos tuo on totta, niin ilmiönähän tuo on sarjaa "takaisin Baabeliin"- siellä yhdistettiin seksi ja uskonnollisuus. Luultiin että orgasmi on tie jumaluuteen.

Minä olisin siis sinulle miestäsi parempi puoliso (mutta onneksi vain tässä lämpötila-asiassa).
Helteet ovat syvältä.

Lämpötilojen ja muunkin sään puolesta parhaita asuinpaikkoja voisivat olla esim. Norjan rannikko, Färsaaret ja Skotlannin saaret.
Talvella yleensä hieman plussan puolella, kesällä 10-15 astetta, tuulta ja sadetta. (y)

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Minä olisin siis sinulle miestäsi parempi puoliso (mutta onneksi vain tässä lämpötila-asiassa).
Helteet ovat syvältä.

Lämpötilojen ja muunkin sään puolesta parhaita asuinpaikkoja voisivat olla esim. Norjan rannikko, Färsaaret ja Skotlannin saaret.
Talvella yleensä hieman plussan puolella, kesällä 10-15 astetta, tuulta ja sadetta.

Mutta muna vie thaikkuihin.

• Haha
Reactions: Lispetti
Ei se kultti oo terveestä seksistä kuullukaan, siellä tavoitellaan jollain hikirääkki-seksillä jotain äärimmäistä jumalallista euforian olotilaa, ja joidenki terveys pettää ja kuolevat siihen. En muista kuka tämän vuoden puolella kuollu julkkis oli semmonen jolla epäiltiin sydämen pettäneen ko.kultissa.
Äh, kysy vauva.av:n mammoilta, sieltä oon lukenu.

Jos tuo on totta, niin ilmiönähän tuo on sarjaa "takaisin Baabeliin"- siellä yhdistettiin seksi ja uskonnollisuus. Luultiin että orgasmi on tie jumaluuteen.
Paras tapa kuolla.

Yhteistyössä