vierailija
@Toimitus, olkaa hyvä ja Poistakaa m1es merkin viestit, ne ovat yleisestikin naisia ja myös erästä kulttuuria ja sen naisia halventavia.
Naapurit tykkää....Kyllä nuo miehet on hulluja. Ulkona on jo pimeetä, mutta moittorisaha laulaa etelleen. Mönkkäri näyttää valoa!
Miust kiva leffa. Uskonasioista en sano mitään kun ei muutenkaan kiinnosta.Katoin eilen Netflixistä Da Vinci -koodin, vasta nyt. (Ei oo tarkotus tähän ketjuun mitään uskonnollista sen enempää.)
Aika kakkelia oli. Jostain siitä da Vincin ehtoollistaulusta, Jeesuksen ja viereisen opetuslapsen olkapäiden muodostamasta V-kirjaimesta saatiin tulkittua naiseus, kohtu ja Graalin malja.
Huomenta
Sinne se mun pieni karvavauva jäi, eläinklinikalle...
Antavat nyt jotain lääkettä mikä herättää ruokahalut ja laittavat myös tippaan...kotio pääsee iltapäivällä vasta.
Kallis laskuhan tuolta yksityiseltä tulee, mutta ei oo mitään väliä, tärkeintä on saada kisu kuntoon.
Voi pientä. Pääasia että saa hoitoa.Huomenta
Antavat nyt jotain lääkettä mikä herättää ruokahalut ja laittavat myös tippaan...kotio pääsee iltapäivällä vasta.
Kallis laskuhan tuolta yksityiseltä tulee, mutta ei oo mitään väliä, tärkeintä on saada kisu kuntoon.
Mä kans tykkäsin leffasta. Voihan sitä kaikesta löytää jos vaikka minkälaisia merkityksiä, jos vaan haluaa.Miust kiva leffa. Uskonasioista en sano mitään kun ei muutenkaan kiinnosta.
NiinpäMä kans tykkäsin leffasta. Voihan sitä kaikesta löytää jos vaikka minkälaisia merkityksiä, jos vaan haluaa.
Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.Miust kiva leffa. Uskonasioista en sano mitään kun ei muutenkaan kiinnosta.
Luulet vaan, m1es.oliko tussu märkänä herätessä kun näit m1ehestä unta taas?
Mantalle vointeja ja tassunpuristus!Huomenta
Nätimpi pätkä mansikkapimuista, ilman säkkipöksyjä
[Crayon Pop&Bob Girls] 엘린&유정 - OK (Cover Dance)
www.youtube.com
Oikeesti?Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.
Tom Hanks on mun lempparinäyttelijä, sille annetaan aina "lämpimän mutta järkevän ja tarkkasilmäisen amerikkalaisen" -rooleja.
Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...
Vauva-palstalla juoruavat Mut on ko.parista ne juorut jotenki maailmalla lisääntyneet.Oikeesti?
Auts, mä oon kans tykänny Tom Hanksista, mut tollasta juorua en oo kuullu. Toivottavasti ei pidä paikkansa.
Ahaa, ilmankos en oo kuullu. En käy vauvalla. Tosi ärsyttävää jos nuo huhut on totta.Vauva-palstalla juoruavat Mut on ko.parista ne juorut jotenki maailmalla lisääntyneet.
Halaus,voi kisuaHuomenta
Vilautitko ?Järkytin naapuritalojen asukkaita. Kastelin parvekkeen kukan lyhyessä yöpaidassa.