Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihania nuo vanhat kännykän laturit. Ei ladannu yhtään viime yönä.
Hiivin teinin huoneeseen ja lainaan nyt sen laturia, sillä on joku teholaturi ja kännykkä oli heti tsädäm ja alkoi ladata, ihme ku ei joku valo-musiikki-show käynnistyny kun nuo sen elektroniikkavehkeet on paremmat ku mulla. :unsure:

Mutta heräsin silti ilman kännykkää hyvään aikaan eli 8.30. Eläköön biologinen kello!...eiku ööh...

Katoin eilen Netflixistä Da Vinci -koodin, vasta nyt. (Ei oo tarkotus tähän ketjuun mitään uskonnollista sen enempää.)

Aika kakkelia oli. Jostain siitä da Vincin ehtoollistaulusta, Jeesuksen ja viereisen opetuslapsen olkapäiden muodostamasta V-kirjaimesta saatiin tulkittua naiseus, kohtu ja Graalin malja. o_O

Katoin eilen Netflixistä Da Vinci -koodin, vasta nyt. (Ei oo tarkotus tähän ketjuun mitään uskonnollista sen enempää.)

Aika kakkelia oli. Jostain siitä da Vincin ehtoollistaulusta, Jeesuksen ja viereisen opetuslapsen olkapäiden muodostamasta V-kirjaimesta saatiin tulkittua naiseus, kohtu ja Graalin malja.
Miust kiva leffa. Uskonasioista en sano mitään kun ei muutenkaan kiinnosta. :D

r0s
Huomenta

Sinne se mun pieni karvavauva jäi, eläinklinikalle...
Antavat nyt jotain lääkettä mikä herättää ruokahalut ja laittavat myös tippaan...kotio pääsee iltapäivällä vasta.
Kallis laskuhan tuolta yksityiseltä tulee, mutta ei oo mitään väliä, tärkeintä on saada kisu kuntoon.

Voi toista.

Täällä ainakin on peukut pystyssä että kaikki sujuu nopsaan ja hyvin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta

Antavat nyt jotain lääkettä mikä herättää ruokahalut ja laittavat myös tippaan...kotio pääsee iltapäivällä vasta.
Kallis laskuhan tuolta yksityiseltä tulee, mutta ei oo mitään väliä, tärkeintä on saada kisu kuntoon.
Voi pientä. Pääasia että saa hoitoa. :(

• Tykkää
Miust kiva leffa. Uskonasioista en sano mitään kun ei muutenkaan kiinnosta. :D
Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.

Tom Hanks on mun lempparinäyttelijä, sille annetaan aina "lämpimän mutta järkevän ja tarkkasilmäisen amerikkalaisen" -rooleja.

Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Juu oli se hyvin ja huolella tehty leffa, ja jännäkin.

Tom Hanks on mun lempparinäyttelijä, sille annetaan aina "lämpimän mutta järkevän ja tarkkasilmäisen amerikkalaisen" -rooleja.

Mutta siitäki juorutaan että ois akkansa kanssa jossai hämärässä seksikultissa jossa naijjaan toisensa ihan hengiltä...
Oikeesti?
Auts, mä oon kans tykänny Tom Hanksista, mut tollasta juorua en oo kuullu. Toivottavasti ei pidä paikkansa.

Huomenta

Halaus,voi kisua

• Tykkää

Yhteistyössä