Hui hitto, emmää sellasia uskalla syyä. Mulle ei oikein sovi mikään missä lukee hormoni.Laitanko sulle postissa noi hormonikorvauspilsut? En ehkä syö niitä itse enää.
Unet tulee ihan kaupanpäälle sit.
Ai sä käsikirjotat sun unet etukäteenHerkkutattipastaa a’la Lispetti - prego *vääntää niin italialasesti venyttäen ku osaa*.
Mä voisin asettua jonoon että saisin m1ehen yhdeksi yöksi minun uniin.
Me keskusteltaisi EU:sta/politiikasta ja sen jlk. hän esittelisi tohkeissaan lemppari K-pop vidioitansa, joita en kauaa jaksaisi katsella, saati kuunnella! Joten, ajelutan m1ehen yli-viritetyllä mönkkärillä hurjaa kyytiä jonkun tuntemattoman hemmon mansikkamaalle ja patistan hänet varkaisiin. Varkaisista en sanallakaan tietenkään mainitse vaan saan houkuteltua hänet helposti kun huijaan siellä olevan monta taikkutyttöä poimimassa herkkuja. Hihittelen tassuuni kun m1ehen moraali ei millään taipuisi varastaa. Mutta koska kyse on unestani niin hän hätääntyneen näköisenä, ympärilleen pälyillen, kerää muutamia rollukoita paperisäkkiin ja sättii samalla kovasti minun löyhää moraaliani, ja tietenkin sitä kun taikkutyttöjä ei näkynyt.
Toiveena olis uni minkä muistais, jospa tällänen hivuttelu auttais.Ai sä käsikirjotat sun unet etukäteen
Toiveena olis uni minkä muistais, jospa tällänen hivuttelu auttais.
En tajua miksi en enää näe/muista unia! Edes päiväunet eivät enää tarjoa mitään - ennen ne oli erittäin eroottispainotteisia!
Tietyt @Kat on ku, set sukkiksissa edelleenkaivakaa sivu 1 ja viesti #2
sille ei voi vastat oudoista suojelusyistä!
Elä hele-vetissä laita.Se on kuule se keltarauhashormonin puute! Laitanko postiin?
Onko tää OIKEESTI hyvää?Meillää pn pitsaa. Banaanipitsaa!
Valkosipulin, metvurstin ja banaanin liitto tuoksuu niiiiiiiin hyvältä
Onko tää OIKEESTI hyvää?
Meillä kun väännetään kättä jo siitä, kuuluuko ananas pizzaan niin tätä kun tekisin niin voisi tulla melkoinen haloo...
No ei todellakaan ole hyvää. Mieti banaani ja meetwursti.. Kokeiles, ota meetwurstin siipale ja kääri banaani + valkosipulimurskaa siihen ja maista.Onko tää OIKEESTI hyvää?
Meillä kun väännetään kättä jo siitä, kuuluuko ananas pizzaan niin tätä kun tekisin niin voisi tulla melkoinen haloo...
No ei todellakaan ole hyvää. Mieti banaani ja meetwursti.. Kokeiles, ota meetwurstin siipale ja kääri banaani + valkosipulimurskaa siihen ja maista.
Mä vaihan, sä saat ne limaset ja hikiset äijät ja mä reissaan!Haluisko joku vaihtaa mun kans unia? Oon väsyny jokaöiseen reissaamiseen.
Viimeksi olin Jyväskylässä, sitten oon ollu Lapissa hiljattain, Varkaudessa jne.
Mulla on jotkut persu-unet eli joku Suur-Suomen kartta näkyy usein: uusia paikkoja, järviä, megakorkeita tuntureita.
Usein menen junalla niissä.
Mä olen nähnyt sellasta unta, että tää palsta oli rappukäytävä jonka seinille kaikki kirjoitteli joko solvauksia toisille palstalaisille tai sitten piirtelivät kirkkoveneitä ja trollailivat modeille.Onneks mä en näe palstalaisista unia.
Mutta aattele sille kävi hyvin, mä jaan aina vaan sellasia viteoita missä on se happy end mukana!Mä en nyt, kuulkaa, enää lähde tähän!
Näin jonkun bambinpelastusvidoen (Ellun syy kenties) ja buaaaah. *snif* ja *nyyh*
Entä jos kaik viidenkympinvillitykset ohtuvatkin vain hormonikorvaushoisoista?
KIITOS ohjeesta!En mä voi tietää, oisko se susta tai teistä hyvää. Makuasioista ei voi kiistellä!
Paista jauhelihaa 400 grammaa, saa olla kevyemmänsorttistakin koska pilko sekaan 150 grammaa metvurstia ja sipuli ja valkosipulia. Pyörittele vielä tovi pannulla ja lisää paljon mustaapippuria suoraan myllystä.
Sit kasaat pitsan. Eka tomaattisoossi, sit juustoraaste (paitsi jos se sun mielestä kuuluu pinnalle) jauheliha-sipuli-metvurstipaistos seuraavaksi, sit banaaninsiivuja (pari banskua pellilliseen pitsaa) ja aurajuustoa (Mikä tahansa homejuustonhapatus ei passaa vaan sen pitää olla Auraa!) ja ellet laittanut juustoraastetta pohjalle ni pintaan se.
Parasta kunhan sen kypsentää kunnolla, antaa jäähtyä ja nauttii Auran punaisen sinapin kera.*huokaus* Joo, sinappi sopii tähän pitsaan. :S
Kaikkea sitä vanhetessaan oppiikin syömään...
älä suotta.KIITOS ohjeesta!
Mun on ihan PAKKO kokeilla tätä, kuulostaa niin hullulta.
mitäs miehiä sulla siellä on?Kyllä nuo miehet on hulluja. Ulkona on jo pimeetä, mutta moittorisaha laulaa etelleen. Mönkkäri näyttää valoa!
Jos olisit seurannut palstan musiikkiketjuja, olisit huomannut minun laittaneen niihin myös intialaisten ja arabinaisten esittämää musiikkia ja usein esittäjät ovat olleet kyllä kohtuullisen katsottavia.Mikä kilpakumppani joku aasialainen nainen on mulle? Mistä mä kilpailisin? En ainakaan sun huomiosta.
Sitäpaitsi sun lentokone on lentäny liian kauas itään: maailman kauneimmat naiset ovat arabinaisia, intialaisetkin on huikean kauniita.
Syy: upeat, isot mantelinmuotoiset silmät.
Tällä on vähän ridgeforrester-leukaperät, mutta silmät on kauniit.
Tämähän menee jännittäväksi, eri palstamamman seksiunissa joka yö. Onkohan mahdollista nähdä "kimppaunia"?M1ehellä voi ola mielipiteensä asiaan, koska on fantasioinut susta ennenkin
Mutta nöyyyy et kyllä mee, ne ukot oli ihan hirveen julmia ja kamalia ja _likasia_
Voi miten kaunista!Marokon Casablancassa syntynyt, sittemmin kanadalaistunut Faouzia Ouihya esittelee huikeita äänivarojaan. Tätä kuvattaessa 19-vuotias.
Sinähän tunnet minut paremmin kuin minä itse. Mutta eikö siinä unessa "nukuttaisi"?Herkkutattipastaa a’la Lispetti - prego *vääntää niin italialasesti venyttäen ku osaa*.
Mä voisin asettua jonoon että saisin m1ehen yhdeksi yöksi minun uniin.
Me keskusteltaisi EU:sta/politiikasta ja sen jlk. hän esittelisi tohkeissaan lemppari K-pop vidioitansa, joita en kauaa jaksaisi katsella, saati kuunnella! Joten, ajelutan m1ehen yli-viritetyllä mönkkärillä hurjaa kyytiä jonkun tuntemattoman hemmon mansikkamaalle ja patistan hänet varkaisiin. Varkaisista en sanallakaan tietenkään mainitse vaan saan houkuteltua hänet helposti kun huijaan siellä olevan monta taikkutyttöä poimimassa herkkuja. Hihittelen tassuuni kun m1ehen moraali ei millään taipuisi varastaa. Mutta koska kyse on unestani niin hän hätääntyneen näköisenä, ympärilleen pälyillen, kerää muutamia rollukoita paperisäkkiin ja sättii samalla kovasti minun löyhää moraaliani, ja tietenkin sitä kun taikkutyttöjä ei näkynyt.