Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Eläinlääkäriin tänään..kissalla on taas karvapallo mahassa, eikä tuu pois vaikka toinen yrittää miten tahansa oksentaa.
Ei pysty syömään, mutta onneks vesi kelpaa ja leikkii vielä.
Saavat samalla tehdä perustarkistukset ja tutkia hampaat, että ovat kunnossa.

• Surullinen
Reactions: Echo ja m.e.k.
Olipas siellä mukavalla päällä oleva ell...not.
Kerroin kaikki oireet ja vastaus oli naurahtaen ''Joo no ei me täällä kyllä oikein tälle mitään aleta tekemään, kun eihän meillä edes ole röntgeniä eikä me saada enää tehdä sellasia kovin vaativia leikkauksia...kokeile parafiiniöljyä muutama päivä ja jos ei auta niin eutanasia on aina sitten yksi vaihtoehto, ettei mene liian hankalaksi''...tämä siis kunnallisella.
Soitin sitten tohon yksityiselle ja sieltä antoivat saman ohjeen parafiinin suhteen, paitsi neuvoivat kokeilemaan sitä huomiseen saakka, mutta eivät puhuneet eutanasiasta mitään vaan ehdottivat sitten röntgeniä ja mahdollista leikkausta ja toivottivat kissalle parempaa vointia ja pyysivät vielä soittamaan, jos ilmenee kiireellisiä muutoksia voinnissa.
Joo, kokeilen sitä parafiiniöljyä huomiseen ja revin rahat yksityiselle mistä tahansa.

Kerroin kaikki oireet ja vastaus oli naurahtaen ''Joo no ei me täällä kyllä oikein tälle mitään aleta tekemään, kun eihän meillä edes ole röntgeniä eikä me saada enää tehdä sellasia kovin vaativia leikkauksia...kokeile parafiiniöljyä muutama päivä ja jos ei auta niin eutanasia on aina sitten yksi vaihtoehto, ettei mene liian hankalaksi''...tämä siis kunnallisella.
Soitin sitten tohon yksityiselle ja sieltä antoivat saman ohjeen parafiinin suhteen, paitsi neuvoivat kokeilemaan sitä huomiseen saakka, mutta eivät puhuneet eutanasiasta mitään vaan ehdottivat sitten röntgeniä ja mahdollista leikkausta ja toivottivat kissalle parempaa vointia ja pyysivät vielä soittamaan, jos ilmenee kiireellisiä muutoksia voinnissa.
Joo, kokeilen sitä parafiiniöljyä huomiseen ja revin rahat yksityiselle mistä tahansa.
Eutanasia karvapallon takia? Eikä ole röntgeniä. :cautious:

Mä varmaan olisin rääkässyt tuosta hyvästä ja pahasti.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Eutanasia karvapallon takia? Eikä ole röntgeniä.

Mä varmaan olisin rääkässyt tuosta hyvästä ja pahasti.
Mä aloin väsyneenä vaan itkemään ja se vaan hymähti ja toisti itseänsä ''Niin se vaan kuule on kun meiltä ei sitä röntgenlaitetta löydy eikä saada enää nykyään tehdä mitään vatsaonteloon kohdistuvia leikkauksiakaan täällä''

Joo ymmärrän ettei oo ja ettei voida, mutta ei kai se mun syyni ole ettei heillä sitä röntgeniä löydy...ennen muuten oli, muistan sen siitä että mun ensimmäistä shelttiä kuvattiin siellä hampaiden takia.

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
vierailija
Mä aloin väsyneenä vaan itkemään ja se vaan hymähti ja toisti itseänsä ''Niin se vaan kuule on kun meiltä ei sitä röntgenlaitetta löydy eikä saada enää nykyään tehdä mitään vatsaonteloon kohdistuvia leikkauksiakaan täällä''

Joo ymmärrän ettei oo ja ettei voida, mutta ei kai se mun syyni ole ettei heillä sitä röntgeniä löydy...ennen muuten oli, muistan sen siitä että mun ensimmäistä shelttiä kuvattiin siellä hampaiden takia.
Mitä helevettiä? Että kissa pitäis lopettaa noin yksinkertaisen asian takia?
Aina kun oon vieny kissani tai koirani lääkärille niin on ollu ihan eri meininki. Tosin oon aina vieny yksityiselle kun nuo lääkärikäynnit ovat niin stressaavia eläimille niin yritän, ettei tarttis olla pitkään siellä lääkärissä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No jäi tuo Echon kommentti näkemättä, mahtoiko olla ihan oikea mode kysymyksessä?

Oli tuo mitä tahansa, en minä loukkaannu Echon kommenteista. Naisten kannalta olisi varmaan mukavampaa, jos Echo ei niin herkästi tuomitsisi naisia, joiden hän kokee olevan (ylivoimaisia?) kilpakumppaneita itselleen.

Suomalaista naiskauneutta, naisia ruispellolla.

ja tehdastyössä
Mikä kilpakumppani joku aasialainen nainen on mulle? Mistä mä kilpailisin? En ainakaan sun huomiosta. :D

Sitäpaitsi sun lentokone on lentäny liian kauas itään: maailman kauneimmat naiset ovat arabinaisia, intialaisetkin on huikean kauniita.
Syy: upeat, isot mantelinmuotoiset silmät.

Tällä on vähän ridgeforrester-leukaperät, mutta silmät on kauniit.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mummiälestä kans se on parafiiniöljyä ja tarvittaessa leikkaus, mut ei mitään eutanasiaa tartte aatellakaan...:eek:
Onpa typerää tuo kunnallisen neuvonta.

Paranemista Mantalle! ❤

• Tykkää
Reactions: Elena777
Huh,olipa aika kökkö el kunnallisella. :eek::oops:Eihä nyt karvqpallojumin takia kissaa lopeteta. Varusteet surkeat.
Toivottavasti auttaa parafiiniöljy ettei tarvia leikata. Halaus.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Huomenta,kahvia,viiliä ja lohileipiä.
Meinasin käydä kirjastossa ja kerkisin jo pakata repun ja ulkovaatteet päälle ja ulos,kun tajusin seuraavan talon pihalla,että nyt mättää jokin. Joo tänään on torstai ja kirjasto aukeaa klo 12.

Mitä helevettiä? Että kissa pitäis lopettaa noin yksinkertaisen asian takia?
Aina kun oon vieny kissani tai koirani lääkärille niin on ollu ihan eri meininki. Tosin oon aina vieny yksityiselle kun nuo lääkärikäynnit ovat niin stressaavia eläimille niin yritän, ettei tarttis olla pitkään siellä lääkärissä.
No tuota kanssa ihmettelin ääneen, pyysin vielä toistamaan kun en uskonut kuulleeni oikein.:(
Mä en kanssa tykkää viedä ell lemmikkejä muutoin kuin erikseen varattuna aikana ja nythän koronan takia tonne ei saa mennäkään onneks kuin asiakas kerrallaan oottelemaan ennalta sovittuna aikana.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä