Puhuin miehelle HenkkaMaukasta.
Teini vieressä höhötti: "MenkkaHaukka, heheheee..."
Teini vieressä höhötti: "MenkkaHaukka, heheheee..."
Vaaihto sovittu!Mä näin susta muuten unta...mun äiteellä oli siinä unessa ollut italialaismiesystävä ja kerroin sulle siitä siinä unessa.
Mainitsit asiasta äidilleni, mutta äitipä päätti tyypilliseen tapaansa valehella ettei ikinä ole sellasta ollut ja vaikka mä pystyin todistamaan valokuvien avulla, että muuten oli...niin sä uskoit mun äitiä ja suutuit mulle ja lähit meneen
No mää lähin siinä sitten sun perääs pelkissä alusvaatteissani (tpaita ja pikkarit) ja juoksin pitkin yhtä tuttua valtatietä kohti erästä golfkenttää....siellä oli sitten sellanen rähjänen maalaistalo ja vielä rähjäisempi ja suuri kivijalan päällä oleva navettarakennus, mistä hyökkäs tosi karskeja ja pelottavia ukkeleita kimppuun ja raahasivat mun sinne navettaan.
Siellä navetassa oli hirveesti naisia, nuoria ja vanhoja ja muutama vauvakin ja kaikkien piti palvoa sellasta hirveen näköstä ja julmaa miestä.
Niin, eli mikä tämän unen pointti oli?
Ei mitään hajua, mutta ihan mielelläni vaihtaisin ne sun seksiuniin ja sää suutuit mulle, vaikka puhuin totta
M1ehellä voi ola mielipiteensä asiaan, koska on fantasioinut susta ennenkinVaaihto sovittu!
Sä saat seksit m1ehen kanssa ja rakastumiset komeaan työnantajaan. Mä pakkaan ruoskan sängynpäätyyn ja meen kouluttamaan masterhamestirinkuvatusta.
M1ehellä voi ola mielipiteensä asiaan, koska on fantasioinut susta ennenkin
Mutta nöyyyy et kyllä mee, ne ukot oli ihan hirveen julmia ja kamalia ja _likasia_
Joko oot käyny Isosaaressa?Oiskohan tää työpäivä tässä. Huomenna voisikin vapailla ku ihan ylitöiksi meni.
Ni ja Lispetille sienionnea!
Joko oot käyny Isosaaressa?
Tulit mieleeni ku kävin. Siellä saapi saunoa ja uida rantakäärmeiden kanssa.
On hieno paikka!
Haluisko joku vaihtaa mun kans unia? Oon väsyny jokaöiseen reissaamiseen.
Viimeksi olin Jyväskylässä, sitten oon ollu Lapissa hiljattain, Varkaudessa jne.
Mulla on jotkut persu-unet eli joku Suur-Suomen kartta näkyy usein: uusia paikkoja, järviä, megakorkeita tuntureita.
Usein menen junalla niissä.
KuvaMeillää pn pitsaa. Banaanipitsaa!
Valkosipulin, metvurstin ja banaanin liitto tuoksuu niiiiiiiin hyvältä
Totaa...jospa joku muu vastais tässä unenvaihdosasiassaMä otan nääkin mieluummin kuin omani!
Vaikka luulenpa, ettet sä huoli m1estä kielipuuhiin uniisi
Mut näin mä unta myös siitä että olin alkuasukaskylässä oppimassa miten tehdään afrikkalaista monen viljan hapanjuurileipää. _Toki heräsin ennenkuin sen salat selvisivät. Se Murphyn laki vissiin taas.
Mä voin vaihtaa sun kanssa, mulla harvemmin tulee silmiin tuijottelua ja lihaksia syntisempää uniinMutta ei tartte olla mikään unitieteilijä todetakseen, että jatkuvat matkaunet johtuu oikeesta matkakuumeesta. Haluisin reissata Suomessakin ties minne.
Kuva
Onneks mä en näe palstalaisista unia.Iltaa!
Unista puheen ollen, mä näin myös muutama yö takaperin erikoista unta, jossa oli palstalaisia.
Ilmeisesti oli jotenkin päähän jäänyt pyörimään joku alemman/ylemmän tason mies/nainen keskustelu kun näin unta että lähdin kotoani yläkerrasta, ja ihmettelin miksi rapussa seisoi kauheasti ihmisiä, yhtäkkiä putosin ja pudotessani näin joitakin palstalaisia ja muita ihmisiä eri kerroksissa, kaikki vain tuijotti, kunnes vahva ja komea herrasmies koppas mut alhaalla kiinni, hymyili hurmaavasti ja kysyi "Ethän satuttanut itseäsi?".
Ja mä sydänpamppaillen pidin käsiä hänen haukkareilla ja katsoin syvään silmiin, miettien samalla että jaa alemman tason miehet huonompia...
En sano kuka palstalainen herrasmies oli, enkä keitä muita vilahteli
Oli sinne eksynyt harmaakin joukkoon, sellainen mikä piti hirveetä möykkää ja haasto riitaa ja haukkui kaikki
Sillä miehellä oli kyllä ostoskassi ja mä lähdin hänen kanssaan kävelemään rappusia ylös joten en tiedä mistä kerroksesta hän "oikeasti" oli kun heräsin
Mä pidin pienen palstatauon tuon jälkeenOnneks mä en näe palstalaisista unia.
Herkkutattipastaa a’la Lispetti - prego *vääntää niin italialasesti venyttäen ku osaa*.
Mä voisin asettua jonoon että saisin m1ehen yhdeksi yöksi minun uniin.
Me keskusteltaisi EU:sta/politiikasta ja sen jlk. hän esittelisi tohkeissaan lemppari K-pop vidioitansa, joita en kauaa jaksaisi katsella, saati kuunnella! Joten, ajelutan m1ehen yli-viritetyllä mönkkärillä hurjaa kyytiä jonkun tuntemattoman hemmon mansikkamaalle ja patistan hänet varkaisiin. Varkaisista en sanallakaan tietenkään mainitse vaan saan houkuteltua hänet helposti kun huijaan siellä olevan monta taikkutyttöä poimimassa herkkuja. Hihittelen tassuuni kun m1ehen moraali ei millään taipuisi varastaa. Mutta koska kyse on unestani niin hän hätääntyneen näköisenä, ympärilleen pälyillen, kerää muutamia rollukoita paperisäkkiin ja sättii samalla kovasti minun löyhää moraaliani, ja tietenkin sitä kun taikkutyttöjä ei näkynyt.