Mikä mainos?Että toi lidlin mainos on tyhmä ja ärsyttävä.
Se joka tulee telkkarissa.Mikä mainos?
Harmi juttuHuomenta! Olen nyt kahtena yönä nukkunut korvatulppien kanssa jos se auttaisi heräilyyn. Mutta....
Voiko oikeasti olla edes mahdollista että mulla on korvatulpat ja SILTI herään peiton kahinaan kun lapset kääntyy sängyssään!?
No niinpä minä ainakin heräilin. +muuten vain+muuten vain+korviin rupesi sattumaan aamusta.
Joku hyöty noista ilmeisesti on, näen todella vahvoja ja selkeitä unia(tosin ihan kahjoja), mutta unessakin huomaan kesken unen yhtäkkiä miettiväni jotain arkista asiaa ja sitten uni jatkuu...
ja havahdun.... argh...
Alkaa tuleen fiilis että mun aivot yksinkertaisesti menee niin kierroksilla koko ajan, ei pysty keskittyyn nukkumiseen yölläkään....
Mä niiiin tahtoisin nukkua pari täysin ehjää ja täysmittaista yötä
Kuulostaa ihanaltaHupsis jäätelön toista makua,suklaa-kinuski-pähkinä
Suklaa-lakritsi oli kans hyvääKuulostaa ihanalta
Kokeile melatoniinia, mulla auttanut pahimpaan aikaan kun unet häipyi jonnekin.Huomenta! Olen nyt kahtena yönä nukkunut korvatulppien kanssa jos se auttaisi heräilyyn. Mutta....
Voiko oikeasti olla edes mahdollista että mulla on korvatulpat ja SILTI herään peiton kahinaan kun lapset kääntyy sängyssään!?
No niinpä minä ainakin heräilin. +muuten vain+muuten vain+korviin rupesi sattumaan aamusta.
Joku hyöty noista ilmeisesti on, näen todella vahvoja ja selkeitä unia(tosin ihan kahjoja), mutta unessakin huomaan kesken unen yhtäkkiä miettiväni jotain arkista asiaa ja sitten uni jatkuu...
ja havahdun.... argh...
Alkaa tuleen fiilis että mun aivot yksinkertaisesti menee niin kierroksilla koko ajan, ei pysty keskittyyn nukkumiseen yölläkään....
Mä niiiin tahtoisin nukkua pari täysin ehjää ja täysmittaista yötä
Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!Se joka tulee telkkarissa.
Ole tarkka,älä ota pirkkaMua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
joo, se mainos on ärsyttävä. EN ota pirkkaa minäkään.Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
Se mua ei ärsytä. Mutta hippasen hölmö mainos.Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
Joskohan se lääkäri määräis sitä.Kokeile melatoniinia, mulla auttanut pahimpaan aikaan kun unet häipyi jonnekin.
Joillekin riittää apteekista ja kaupoista saadut miedoimmat, mutta mulla tehoaa parhaiten reseptillä saatava 3mg.
jos sulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Aivot on mania tilassa ja käyt ylikierroksilla...Joskohan se lääkäri määräis sitä.
Mä vaan kammoon vähän sitäkin kun olen lukenut että se voi tuhota kehon oman melatoniinituotannon.... Ei varmaan lyhyellä käytöllä mutta mikä sit olisi se oma raja....
Onko sulla ongelmana se ettet saa unta vai jatkuva heräily? Vai sekä että?
Kun mä saatan saada unta nopeasti mutta olen sellaisessa horroksessa, eli kunnollista unta ei tule... Aiemminkin on ollut unettomuutta, välillä enempi välillä vähempi mut jotenkin tuntuu et nyt on vähän erilaatuinen ongelma... Kesä on aina paha.
Liekö sitten ikä vaikuttaa että ongelma muuttaa muotoaan tai sitten on taustalla eri aiheuttaja....
Meiltä löytyy pari neitiä jotka laulelee sitä mainosta pitkin päivää, siis jos se on se joku "jam, jam, jaam, saisko olla vaniljaa..herk-ku-aa...."tms.Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
Luulis että tuossa se näkyisi arjessakin jotenkin impulsiivisena käytöksenä eikä vain yöllä.jos sulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Aivot on mania tilassa ja käyt ylikierroksilla...
nio olethan arjessakin sellainen touhuilija ja teet kaikkea paljon.. toooosi paljonLuulis että tuossa se näkyisi arjessakin jotenkin impulsiivisena käytöksenä eikä vain yöllä.
Tosin adhd/add mahkuja olen miettinyt, niitä piirteitä löytyy ihan normaali arjessakin..
Hmmnnjam-njam. *rapsuttelee itseään*
Mitäs sitte.
Vai semmosta.
Mitäs läksit. Kuka käski?
Oma vikas, iteppä oot tuohon jamaan ittes saattanu.
(Tää ei ollu kohdistettu kellekään sitte. Oli vaan hauska kommentoida jotain )
Kato nyt ittees.
Kyllä muaki hävettäis.
(Heei, tää on ihanaa!!)
Älä mulle ainakaa tuu valittaan.
Ota hodari. *ojentaa*Kato nyt ittees.
Kyllä muaki hävettäis.
(Heei, tää on ihanaa!!)
Hmmnnjam-njam. *rapsuttelee itseään*
Mitäs sitte.
Vai semmosta.
Mitäs läksit. Kuka käski?
Oma vikas, iteppä oot tuohon jamaan ittes saattanu.
(Tää ei ollu kohdistettu kellekään sitte. Oli vaan hauska kommentoida jotain )
Kato nyt ittees.
Kyllä muaki hävettäis.
(Heei, tää on ihanaa!!)
Onko sulla trollikoulu menossa?Älä mulle ainakaa tuu valittaan.