Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta! Olen nyt kahtena yönä nukkunut korvatulppien kanssa jos se auttaisi heräilyyn. Mutta....
Voiko oikeasti olla edes mahdollista että mulla on korvatulpat ja SILTI herään peiton kahinaan kun lapset kääntyy sängyssään!?
No niinpä minä ainakin heräilin. +muuten vain+muuten vain+korviin rupesi sattumaan aamusta.

Joku hyöty noista ilmeisesti on, näen todella vahvoja ja selkeitä unia(tosin ihan kahjoja), mutta unessakin huomaan kesken unen yhtäkkiä miettiväni jotain arkista asiaa ja sitten uni jatkuu...
ja havahdun.... argh...
Alkaa tuleen fiilis että mun aivot yksinkertaisesti menee niin kierroksilla koko ajan, ei pysty keskittyyn nukkumiseen yölläkään....

Mä niiiin tahtoisin nukkua pari täysin ehjää ja täysmittaista yötä :confused:
 
Huomenta ja päivää :coffee:
Meloko hyvin sai nukuttua vaikka heräsin pari kertaa,vaille 8 nousin ylös ja kipuja taas ollu siellä sun täällä ja sormien nivelet arat. :)
Nätti päivä tänään ja kaupassakin käyty jo aamulla.

Hupsista vaan, tuli ostettua sitten Hupsis jäätelön toista makua,suklaa-kinuski-pähkinä :ROFLMAO::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Huomenta! Olen nyt kahtena yönä nukkunut korvatulppien kanssa jos se auttaisi heräilyyn. Mutta....
Voiko oikeasti olla edes mahdollista että mulla on korvatulpat ja SILTI herään peiton kahinaan kun lapset kääntyy sängyssään!?
No niinpä minä ainakin heräilin. +muuten vain+muuten vain+korviin rupesi sattumaan aamusta.

Joku hyöty noista ilmeisesti on, näen todella vahvoja ja selkeitä unia(tosin ihan kahjoja), mutta unessakin huomaan kesken unen yhtäkkiä miettiväni jotain arkista asiaa ja sitten uni jatkuu...
ja havahdun.... argh...
Alkaa tuleen fiilis että mun aivot yksinkertaisesti menee niin kierroksilla koko ajan, ei pysty keskittyyn nukkumiseen yölläkään....

Mä niiiin tahtoisin nukkua pari täysin ehjää ja täysmittaista yötä :confused:
Harmi juttu :(
Siun pittää jotenkin saaha aivot tyhjennettyä
 
Huomenta! Olen nyt kahtena yönä nukkunut korvatulppien kanssa jos se auttaisi heräilyyn. Mutta....
Voiko oikeasti olla edes mahdollista että mulla on korvatulpat ja SILTI herään peiton kahinaan kun lapset kääntyy sängyssään!?
No niinpä minä ainakin heräilin. +muuten vain+muuten vain+korviin rupesi sattumaan aamusta.

Joku hyöty noista ilmeisesti on, näen todella vahvoja ja selkeitä unia(tosin ihan kahjoja), mutta unessakin huomaan kesken unen yhtäkkiä miettiväni jotain arkista asiaa ja sitten uni jatkuu...
ja havahdun.... argh...
Alkaa tuleen fiilis että mun aivot yksinkertaisesti menee niin kierroksilla koko ajan, ei pysty keskittyyn nukkumiseen yölläkään....

Mä niiiin tahtoisin nukkua pari täysin ehjää ja täysmittaista yötä
Kokeile melatoniinia, mulla auttanut pahimpaan aikaan kun unet häipyi jonnekin.
Joillekin riittää apteekista ja kaupoista saadut miedoimmat, mutta mulla tehoaa parhaiten reseptillä saatava 3mg.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
vierailija
Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
joo, se mainos on ärsyttävä. EN ota pirkkaa minäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Kokeile melatoniinia, mulla auttanut pahimpaan aikaan kun unet häipyi jonnekin.
Joillekin riittää apteekista ja kaupoista saadut miedoimmat, mutta mulla tehoaa parhaiten reseptillä saatava 3mg.
Joskohan se lääkäri määräis sitä.
Mä vaan kammoon vähän sitäkin kun olen lukenut että se voi tuhota kehon oman melatoniinituotannon.... Ei varmaan lyhyellä käytöllä mutta mikä sit olisi se oma raja....
Onko sulla ongelmana se ettet saa unta vai jatkuva heräily? Vai sekä että?
Kun mä saatan saada unta nopeasti mutta olen sellaisessa horroksessa, eli kunnollista unta ei tule... Aiemminkin on ollut unettomuutta, välillä enempi välillä vähempi mut jotenkin tuntuu et nyt on vähän erilaatuinen ongelma... Kesä on aina paha.
Liekö sitten ikä vaikuttaa että ongelma muuttaa muotoaan tai sitten on taustalla eri aiheuttaja....
 
vierailija
Joskohan se lääkäri määräis sitä.
Mä vaan kammoon vähän sitäkin kun olen lukenut että se voi tuhota kehon oman melatoniinituotannon.... Ei varmaan lyhyellä käytöllä mutta mikä sit olisi se oma raja....
Onko sulla ongelmana se ettet saa unta vai jatkuva heräily? Vai sekä että?
Kun mä saatan saada unta nopeasti mutta olen sellaisessa horroksessa, eli kunnollista unta ei tule... Aiemminkin on ollut unettomuutta, välillä enempi välillä vähempi mut jotenkin tuntuu et nyt on vähän erilaatuinen ongelma... Kesä on aina paha.
Liekö sitten ikä vaikuttaa että ongelma muuttaa muotoaan tai sitten on taustalla eri aiheuttaja....
jos sulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Aivot on mania tilassa ja käyt ylikierroksilla...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mua taas ärsyttää Pirkan jätskimainos, missä se ylipirtee silmälasipäinen mies laulaa suupielet korvissa...se sama naama ärsytti jossain muussakin Pirkkatuote mainoksessa höpöttämällä joka kerta ''Ole tarkka, ota Pirkka''. Grrr enkä ota uhallanikaan!!
Meiltä löytyy pari neitiä jotka laulelee sitä mainosta pitkin päivää, siis jos se on se joku "jam, jam, jaam, saisko olla vaniljaa..herk-ku-aa...."tms.:D

Lurittelijat nyt ulkona niin en voi varmistaa miten sanat meni:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Hmmnnjam-njam. *rapsuttelee itseään*

Mitäs sitte.

Vai semmosta.

Mitäs läksit. Kuka käski?


Oma vikas, iteppä oot tuohon jamaan ittes saattanu.


(Tää ei ollu kohdistettu kellekään sitte. Oli vaan hauska kommentoida jotain )
Kato nyt ittees.

Kyllä muaki hävettäis.



(Heei, tää on ihanaa!!)
Älä mulle ainakaa tuu valittaan.
:unsure:
 
Hmmnnjam-njam. *rapsuttelee itseään*

Mitäs sitte.

Vai semmosta.

Mitäs läksit. Kuka käski?


Oma vikas, iteppä oot tuohon jamaan ittes saattanu.


(Tää ei ollu kohdistettu kellekään sitte. Oli vaan hauska kommentoida jotain )
Kato nyt ittees.

Kyllä muaki hävettäis.



(Heei, tää on ihanaa!!)
Älä mulle ainakaa tuu valittaan.
Onko sulla trollikoulu menossa?

Vai päästeletkö nyt kaiken mitä vuosien varrella olisi tehnyt mieli paukautella päin näköä?

Anna tulla vaan! Meille saat purkautua!:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä