vierailija
Oi, eroottisia sidontaleikkejä.Jos sen teet, sivelen suhun hunajaa...
..ja jätän suolle, puuhun sidottuna.
Oi, eroottisia sidontaleikkejä.Jos sen teet, sivelen suhun hunajaa...
niin niin.....En ole ilmoittanut tällä sivulla olevia viestejä. Täällä on muitakin ketjuja kuin tämä.
Nuoletko hunajan pois?Jos sen teet, sivelen suhun hunajaa...
hui hyiNuoletko hunajan pois?
En, mä oon siinä vaiheessa jo kotisohvalla.Nuoletko hunajan pois?
Juu juuniin niin.....
Nousen istumaan ja alan avata housujesi vyötä. Vedän niitä hitaasti alaspäin ja kova miehuutesi ponnahtaa esiin. Tartun siihen varovasti ja hellästi käsilläni ja tunnen, miten se sykkiiJuu juu
Sinä haluaisit jo tulla sisälleni, painua tyveä myöten minuun, mutta minä haluan vielä pitkittää nautintoa.Juu juu
työnnyt taas rajusti sisääni niin syvälle kuin pääsetMulla on pimppa eikä mulukku.
Tolla harmaalla menee jo sukupuolet ja vehkeet sekasi.Mulla on pimppa eikä mulukku.
Tyyppi on sekaisin.Tolla harmaalla menee jo sukupuolet ja vehkeet sekasi.
Mitä ne kysymykset koski?Sain 10p. primessa.
Millä pistemäärillä siinä voi voittaa?Sain 10p. primessa.
Yleistä tietoa. Pari vastausta arvasin oikein. Yks oli sellainen että näytettin soittimen kuva ja piti tietää mikä se on.Mitä ne kysymykset koski?
Mä nukuin
Pitää tietää kaikki vastaukset. En ole katsonut ohjetta.Millä pistemäärillä siinä voi voittaa?
Ok. Monta niitä kysymyksiä on? Rupee herään matti myöhäselläkin mielenkiintoPitää tietää kaikki vastaukset. En ole katsonut ohjetta.
Yleensä 11 mutta tänään oli 15. Oon vasta kolmena iltana pelannut.Ok. Monta niitä kysymyksiä on? Rupee herään matti myöhäselläkin mielenkiinto