Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Echo, sä ET mene kaupunkireissulle tänään tän reseptin takia. Sä ootat huomiseen kun on aiottu kauppareissu. Sä ootat huomiseen. Sä pystyt siihen, sä pystyt....

Toi Tiramisukääretorttu on ihan törkeen hyvää! Meillä meni ihan hetkessä. Seuraavana päivänä tein uuden ja sekin meni hetkessä. Ei siis ole säilyvää sorttia.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Tyhmä kysymys. Mut syöttäisittekö tuommosta tiramisua teinille? Tai Baileys-torttua?

Itse muistan lapsena että jotenki Äidin ne kakut jotka sisälsi alkoholia, jäivät jotenki makumuistiin...vaikkei niistä känniin tullut niin isompana ryypätessä se konjakin tms. maku tuli jotenki mieleen...tykkäsin vähän liikaakin.
 
Tyhmä kysymys. Mut syöttäisittekö tuommosta tiramisua teinille? Tai Baileys-torttua?

Itse muistan lapsena että jotenki Äidin ne kakut jotka sisälsi alkoholia, jäivät jotenki makumuistiin...vaikkei niistä känniin tullut niin isompana ryypätessä se konjakin tms. maku tuli jotenki mieleen...tykkäsin vähän liikaakin.
Äh, kyllä mä miran tisu...eiku tiramisua oon ennenki tehnyt. Tarjoan tuota, ne ei ees tajua varmaan että siinä on alkoholia.

En pelkää siis tuon kuopuksen puolesta, vaan tuo teini on samassa iässä jossa mua itteäni kiinnosti alkoholi kovastikin. Olin kieli pitkällä kaikkien sukujuhlien booleihin tms.
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Äh, kyllä mä miran tisu...eiku tiramisua oon ennenki tehnyt. Tarjoan tuota, ne ei ees tajua varmaan että siinä on alkoholia.

En pelkää siis tuon kuopuksen puolesta, vaan tuo teini on samassa iässä jossa mua itteäni kiinnosti alkoholi kovastikin. Olin kieli pitkällä kaikkien sukujuhlien booleihin tms.
Kyllä se siihen alkoholin makuun pääsee muutenkin jos on päästäkseen, että tee vaan:)
 

Yhteistyössä