Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuo on muuten kallis ruoka suhteessa, pelkästään tuo pussillinen maksaa n. 5 euroo pss...kyllähän siitä yksi ihminen syö, mutta halvemmalla olisin päässyt kun olisin ostanut ainekset ja tehnyt vaan alusta saakka ja olishan se ravintorikkaampaakin...mutta kun aattelin pitkästä aikaa päästä helpommalla.
Onpa ollu kallis
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tuo on muuten kallis ruoka suhteessa, pelkästään tuo pussillinen maksaa n. 5 euroo pss...kyllähän siitä yksi ihminen syö, mutta halvemmalla olisin päässyt kun olisin ostanut ainekset ja tehnyt vaan alusta saakka ja olishan se ravintorikkaampaakin...mutta kun aattelin pitkästä aikaa päästä helpommalla.
Mikä se noin kallis pussi on? Mun wokkivihannekset maksoi 1,02€. kana se on kallein osa.
 
Täällä saa 450g alle 2e.
Onpa ollu kallis
Joo duoda duoda, mikähän aivosolmu mulla on tullut...katoin ja toi maksoikin 2,49,- pussilta ja ostin niitä 2...mutta hinnasta viis niin maku on hyvää ja lisäsin joukkoon kananuudelia pussillisen.
Jää toinen pussi myöhemmäks.

Nyt alkaa ruokakooma turruttamaan silmäluomia siihen malliin, että menen kohta pötköttään:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Joo duoda duoda, mikähän aivosolmu mulla on tullut...katoin ja toi maksoikin 2,49,- pussilta ja ostin niitä 2...mutta hinnasta viis niin maku on hyvää ja lisäsin joukkoon kananuudelia pussillisen.
Jää toinen pussi myöhemmäks.

Nyt alkaa ruokakooma turruttamaan silmäluomia siihen malliin, että menen kohta pötköttään
No nyt kuulostaa paremmalta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Raapiiko teillä kissat ikinä leikin tiimellyksessä vahingossa?
Mantan leikit on tosi rajuja välillä ja sitten väsyneenä rakkauden osoitukset taas sellasia, että ''leipoo'' jalkoja kynnet esillä ja siitä hyvästä tälläkin hetkellä kintuissa muutama iso naarmu
Minttu joskus tai no silloin ku yrittää raapia peittoo pois päältä,tulee naarmuja jalkaan.
Minttu kans leipoo paljon ja jos sattuu olemaan ohut paita päällä,niin on pieniä jälkiä iho täynnä mutta ei naarmuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minttu joskus tai no silloin ku yrittää raapia peittoo pois päältä,tulee naarmuja jalkaan.
Minttu kans leipoo paljon ja jos sattuu olemaan ohut paita päällä,niin on pieniä jälkiä iho täynnä mutta ei naarmuja.
Mun pojat valitti joskus, että kinttuni näytti siltä niinkun kissa olis yrittänyt teurastaa....sillon kun toi yksi oli vielä pentumaisempi...onneks on jo paljon rauhallisempi, mutta vahinkoja sattuu edelleen aina sillon tällön:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä