Huomenta! Täältä tuleeHuomenta, saisko kahvia sänkyyn?
Kiitti, ei haittaa. Vejän kaksin käsin.Huomenta! Täältä tulee
Vähän myöhässä kylläkin
tottakaiHuomenta, saisko seksiä sänkyyn?
no höh, normipano olis ollu kivempiKiitti, ei haittaa. Vejän kaksin käsin.
Niin olis..no höh, normipano olis ollu kivempi
Mä taidan paistaa kanan rintafileen ja kasviksia lisukkeeksi.Aamupäivää...
Mitä sitä tänään söis.
Mä teen kana-kasvis-nuudeliwokkia.Aamupäivää...
Mitä sitä tänään söis.
NamiMä taidan paistaa kanan rintafileen ja kasviksia lisukkeeksi.
Mä taidan paistaa kanan rintafileen ja kasviksia lisukkeeksi.
Vois kyllä tosiaan pitkästä aikaa ostaa sellasen valmiin wokkipussukan ja tehdä sen kanssa kanaa....Mä teen kana-kasvis-nuudeliwokkia.
Ota zyrtec. Auttaa tunnissa.Olin viikonloppuna kaverin mökillä ja nyt tuntuu, että ziljoona hyttysen puremaa kutisee ympäri kehoa. Pahiten kutisee jalat.
Aamupäivää...
Mitä sitä tänään söis.
Ai juu, zyrtec! Miksi ei tullu mieleen? Eiköhän sitä tuolla lääkekaapissa oo.... täytyy mennä etsimään.Ota zyrtec. Auttaa tunnissa.
Ai niin tuota rillijuustoa on pitänyt monet kerrat ostaa, aina vaan unohtunut...Mun tekee mieli paistettua halloum- tai grillijuustoa.
Itseasiassa onkin karmea nälkä.
Tuo on muuten kallis ruoka suhteessa, pelkästään tuo pussillinen maksaa n. 5 euroo pss...kyllähän siitä yksi ihminen syö, mutta halvemmalla olisin päässyt kun olisin ostanut ainekset ja tehnyt vaan alusta saakka ja olishan se ravintorikkaampaakin...mutta kun aattelin pitkästä aikaa päästä helpommalla.Vois kyllä tosiaan pitkästä aikaa ostaa sellasen valmiin wokkipussukan
Täällä saa 450g alle 2e.Tuo on muuten kallis ruoka suhteessa, pelkästään tuo pussillinen maksaa n. 5 euroo pss...kyllähän siitä yksi ihminen syö, mutta halvemmalla olisin päässyt kun olisin ostanut ainekset ja tehnyt vaan alusta saakka ja olishan se ravintorikkaampaakin...mutta kun aattelin pitkästä aikaa päästä helpommalla.