Joo, ei huolta.Jep, pidä sormesi vain puhelimella!
Joo, ei huolta.Jep, pidä sormesi vain puhelimella!
Ilta vaan. Mukava ilta sentään tuli, kun arskakin vaivautui paikalle.
Pitkä matka Kanadasta tulla tänne.Jospa minä tulisin Sinulle seuraksi!?
Ja sanoi I'll be back...Näköjään
No sit sun ei tarttis katsoa komediaa nettiflixistäPitkä matka Kanadasta tulla tänne.
Hyvä että on hinnat kohdillaan eikä hammaskeijulle alihintaan kauppaaTämän päivän mielenkiintoinen keskustelu: "tiedätkö iskä miten mun hammas irtos? Se vaan lähti irtoomaan ilman lupaa. Hammaskeiju sais tuua kympin. "
Täytyy tunkea uusi sukkapaketti sinne tyynyn alle. Ei täällä mitään käteistä tai kolikoita ole ikinä...Hyvä että on hinnat kohdillaan eikä hammaskeijulle alihintaan kauppaa
Kireitä siimoja!Kala-aika vissiin taas. Ku pitää singota virittelemään uutta koukkua ku joku merihirviö edellisen hotkaisi...
Ehkä muistetaan haavi seuraavalla kerralla.
Söitkö kalaa,makkaraa ja pihviä? yhdellä aterialla? ohhohSaunottu!
Ja kalat syöty. Ja lätyt, makkarat ja pihvit.
Mitähän sit?
Onko noissa vuokramökeissä jokin palautesysteemi, että muut mahdolliset vuokraajat saisivat lukea palautetta netistä? SIihen voisi laittaa varoitukseksi muille, että paikan päällä odottaa pitkä lista varottavista/tehtävistä asioista. Ei tuo lomalta tunnu.On muuten ristiriitainen mökkipaikka. Kaikki on uutta. Hyvä, joo. Ja eo hyvä.
Oli paikallesaapuessa omistajapariskunta tuomassa avaimua ja kauhea lista asioita mitä ei saa tai täytyy tehdä.
Kodan pannu (nokinen) pitää pestä rannassa. Vedet latkaisdta yöksi (haloo!) Ja vessaan laittaa kaksi desiä kuiviketta. Ja samaa rataa ohjeistusta vartti.
Mieluummin olisin vahnassa ja varomatta!
Nii ja "kova ja matala" ranta on joo kovaa ja matalaa ekat kaksi metriä mut sen jälkeen putoat, humps vaan, puolimetriseen mutaan.
Joo, ei huolta.
[/QUOTE
ei ole, kaikki nukkuu.Onko täällä enää ketään hereillä?
Mulla kun on ollu siima kireenä niin se on aina ollu rantaheinään juuttunu...Kireitä siimoja!
Toisen painon kommentoiminen puoleen tai toiseen, on todella raakaa ja moukkamaista.Olipa kiva käydä tänään miehen suvun juhlissa jossa juhlien emäntä huomautti mua mun koosta, sanoi mua isoksi ja tarkotti painoa/kokoa.. Jooo o on tullut kyllä muutamia kiloja lisää kilpirauhasjuttujen takia ja tiedän sen varsin hyvin itsekin, mutta että aikuisen ihmisen tarvitsee siitä ihan juhlissa kovaan ääneen huomauttaa.. Enpähän sinne niiden juhliin enää jatkossa mene.
Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...Hitto kun tuli itku ja pahamieli sen pienen koiran puolesta....oli kattonut äitiä silmiin koko automatkan ja vinkunut hädissään...pistää kyllä vihaks, mikä helevetti siinä on ettei ihmiset pidä niitä eläimiään kiinni sillon kun ne on kaikkea muuta kuin kivoja ja lempeitä oikeesti muille eläimille.
Tuokin koira oli purrut ennenkin toista koiraa kuulema!
Täällä on asunut sellanen perhe, missä oli 2 tanskandoggia ja vaikka niin kovasti ko. rodusta pidän niin niitä koiria pelkäsin, enkä ollut ainoa.Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...
Mä oon niin kyllästyny kuulemaan kun joku jättimäinen kerberos on hyökänny joko lapsen tai pienen koiran kimppuun...
Sit puolustelut on tasoa "no kuinka meidän Tipsu nyt noin"...
Ja anteeks, tää sit ei päde erään karvakamun omistajaan tällä palstalla, mutta oon huomannu että mitä enemmän elämänhallinnan ongelmia omistajalla, niin sen isompi hurtta.
Mitä törkyisempi koti niin sen varmemmin pelmahtaa pihassa pari irrallaan olevaa sakemannia vieraan "iloksi".
Poikkeuksia on, ilmoittautukoot mulle.
ruutis käskystä paikalla!Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...
Mä oon niin kyllästyny kuulemaan kun joku jättimäinen kerberos on hyökänny joko lapsen tai pienen koiran kimppuun...
Sit puolustelut on tasoa "no kuinka meidän Tipsu nyt noin"...
Ja anteeks, tää sit ei päde erään karvakamun omistajaan tällä palstalla, mutta oon huomannu että mitä enemmän elämänhallinnan ongelmia omistajalla, niin sen isompi hurtta.
Mitä törkyisempi koti niin sen varmemmin pelmahtaa pihassa pari irrallaan olevaa sakemannia vieraan "iloksi".
Poikkeuksia on, ilmoittautukoot mulle.