Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On muuten ristiriitainen mökkipaikka. Kaikki on uutta. Hyvä, joo. Ja eo hyvä.

Oli paikallesaapuessa omistajapariskunta tuomassa avaimua ja kauhea lista asioita mitä ei saa tai täytyy tehdä.

Kodan pannu (nokinen) pitää pestä rannassa. Vedet latkaisdta yöksi (haloo!) Ja vessaan laittaa kaksi desiä kuiviketta. Ja samaa rataa ohjeistusta vartti.

Mieluummin olisin vahnassa ja varomatta!

Nii ja "kova ja matala" ranta on joo kovaa ja matalaa ekat kaksi metriä mut sen jälkeen putoat, humps vaan, puolimetriseen mutaan.
Onko noissa vuokramökeissä jokin palautesysteemi, että muut mahdolliset vuokraajat saisivat lukea palautetta netistä? SIihen voisi laittaa varoitukseksi muille, että paikan päällä odottaa pitkä lista varottavista/tehtävistä asioista. Ei tuo lomalta tunnu.
 
vierailija
Olipa kiva käydä tänään miehen suvun juhlissa jossa juhlien emäntä huomautti mua mun koosta, sanoi mua isoksi ja tarkotti painoa/kokoa.. Jooo o on tullut kyllä muutamia kiloja lisää kilpirauhasjuttujen takia ja tiedän sen varsin hyvin itsekin, mutta että aikuisen ihmisen tarvitsee siitä ihan juhlissa kovaan ääneen huomauttaa.. Enpähän sinne niiden juhliin enää jatkossa mene. :(
 
vierailija
Olipa kiva käydä tänään miehen suvun juhlissa jossa juhlien emäntä huomautti mua mun koosta, sanoi mua isoksi ja tarkotti painoa/kokoa.. Jooo o on tullut kyllä muutamia kiloja lisää kilpirauhasjuttujen takia ja tiedän sen varsin hyvin itsekin, mutta että aikuisen ihmisen tarvitsee siitä ihan juhlissa kovaan ääneen huomauttaa.. Enpähän sinne niiden juhliin enää jatkossa mene.
Toisen painon kommentoiminen puoleen tai toiseen, on todella raakaa ja moukkamaista.
Lihominen voi johtua monesta syystä, miksi sitä pitää kommentoida.
Samoin laihtumisen kanssa. Olin lihava ja laihduin voimakkaasti syövän takia. En halunnut puhua asiasta muille kuin lähimmille. Siksi tuntui TODELLA pahalta kun juhlissa tai muissa tilaisuuksissa puolitutut sanoivat ihaillen: "Ihanaa kun olet laihtunut! Olet varmasti ylpeä kun olet saanut laihdutettua!" jne. En halunnut sanoa, että olin iloinen kun olin hengissä....
 
Hitto kun tuli itku ja pahamieli sen pienen koiran puolesta....oli kattonut äitiä silmiin koko automatkan ja vinkunut hädissään...pistää kyllä vihaks, mikä helevetti siinä on ettei ihmiset pidä niitä eläimiään kiinni sillon kun ne on kaikkea muuta kuin kivoja ja lempeitä oikeesti muille eläimille.
Tuokin koira oli purrut ennenkin toista koiraa kuulema! :cry: :cry:
Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...

Mä oon niin kyllästyny kuulemaan kun joku jättimäinen kerberos on hyökänny joko lapsen tai pienen koiran kimppuun...
Sit puolustelut on tasoa "no kuinka meidän Tipsu nyt noin"...:mad:

Ja anteeks, tää sit ei päde erään karvakamun omistajaan tällä palstalla, mutta oon huomannu että mitä enemmän elämänhallinnan ongelmia omistajalla, niin sen isompi hurtta.

Mitä törkyisempi koti niin sen varmemmin pelmahtaa pihassa pari irrallaan olevaa sakemannia vieraan "iloksi".
Poikkeuksia on, ilmoittautukoot mulle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Huomenta :)
Kahvia ja myrkynvihreää smoothieta. Smoothie on hyvää vaikka tuo onkin vihreää. 1 paloiteltu ja jäädytetty banaani,1 litteä persikka palauteltuna, lehtikaalia,2 tl maustamatonta jogurttia ja kylmää vettä.
Nam maistuu raikkaalle ja hyvälle.
 
Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...

Mä oon niin kyllästyny kuulemaan kun joku jättimäinen kerberos on hyökänny joko lapsen tai pienen koiran kimppuun...
Sit puolustelut on tasoa "no kuinka meidän Tipsu nyt noin"...

Ja anteeks, tää sit ei päde erään karvakamun omistajaan tällä palstalla, mutta oon huomannu että mitä enemmän elämänhallinnan ongelmia omistajalla, niin sen isompi hurtta.

Mitä törkyisempi koti niin sen varmemmin pelmahtaa pihassa pari irrallaan olevaa sakemannia vieraan "iloksi".
Poikkeuksia on, ilmoittautukoot mulle.
Täällä on asunut sellanen perhe, missä oli 2 tanskandoggia ja vaikka niin kovasti ko. rodusta pidän niin niitä koiria pelkäsin, enkä ollut ainoa.
Olivat aina irrallaan pihallaan ja kävivät omin luvin hölkällä läheisellä lenkkipolulla..tosi kivaa muille lenkkeilijöille :cautious:
 
Isojen rotujen koirille pitäis pitää joku tottelevaisuuskoe, vaikka siltikin niillä naksahtais päässä jossain vaihees...

Mä oon niin kyllästyny kuulemaan kun joku jättimäinen kerberos on hyökänny joko lapsen tai pienen koiran kimppuun...
Sit puolustelut on tasoa "no kuinka meidän Tipsu nyt noin"...

Ja anteeks, tää sit ei päde erään karvakamun omistajaan tällä palstalla, mutta oon huomannu että mitä enemmän elämänhallinnan ongelmia omistajalla, niin sen isompi hurtta.

Mitä törkyisempi koti niin sen varmemmin pelmahtaa pihassa pari irrallaan olevaa sakemannia vieraan "iloksi".
Poikkeuksia on, ilmoittautukoot mulle.
ruutis käskystä paikalla!

meillä on usein vähän sotkusta mutta ei ole koiraa
 

Yhteistyössä