Mistäs sä kesälentsun mukaas oot napannut?Huomenta
Nenä vuotaa, nielu tuntuu paksulta ja paleltaa...taidan kipeeks olla tulossa...tullut...whatevä..
Toivottavasti menee pian ohi!
Mistäs sä kesälentsun mukaas oot napannut?Huomenta
Nenä vuotaa, nielu tuntuu paksulta ja paleltaa...taidan kipeeks olla tulossa...tullut...whatevä..
Varmaan siitä tullut, kun ikkunat on auki ja tuuletin päällä yölläkin, vaikka nyt on jo aika viileitä öitä ollunna.Mistäs sä kesälentsun mukaas oot napannut?
Toivottavasti menee pian ohi!
No sitten menee varmasti pikaseen ohi! Toivotaan ainakin!Varmaan siitä tullut, kun ikkunat on auki ja tuuletin päällä yölläkin, vaikka nyt on jo aika viileitä öitä ollunna.
Niinpä, yöllä nukkumaan mennessä aattelin vaan miten kivalta tuntui nukahtaa, kun ei ollut kuuma...No sitten menee varmasti pikaseen ohi! Toivotaan ainakin!
Veto on kyllä salakavala, kun ei ole varsinaisesti edes kylmä, mutta silti se aiheuttaa flunssa oireita.
PaewwePäivää kaikille
Tätä asiaa on tutkittu armeijapojilla. Kylmästä ei tule kipeäksk. Kipeeksi tullessa täytyy saada virus, bakteeri, loinen, syöpä tms. Ei tuulesta tai kylmyydestä tuu kipeeksi. There you have it!Varmaan siitä tullut, kun ikkunat on auki ja tuuletin päällä yölläkin, vaikka nyt on jo aika viileitä öitä ollunna.
Ei ollu mun tuttujaEnnio Morriconekin nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen
Kulttuurillista omimista!Paewwe
(keksin juuri saamelais-savolaisen tervehdyksen)
*ohjeistaa Fishermania*Tätä asiaa on tutkittu armeijapojilla. Kylmästä ei tule kipeäksk. Kipeeksi tullessa täytyy saada virus, bakteeri, loinen, syöpä tms. Ei tuulesta tai kylmyydestä tuu kipeeksi. There you have it!
Nii. Ne on mun omat nyt.Kulttuurillista omimista!
Tästä syystä Kolumbuksen olisi pitänyt käyttää maskia*ohjeistaa Fishermania*
Ympäristössä on jatkuvasti flunssapöpöjä. Kylmä alentaa vastustuskykyä, jolloin ihminen herkemmin saa sen flunssapöpön.
Eli jos asuu koko ikänsä korpimökissä niin on harvemmin kipeenä vaikka uis jäiden seassa, koska ei näe ihmisiä joilta saa basilleja.
Kyllä nuo labrat ja lekurit jättäisi mieluusti välistä jos vain voisHuomenna labraan enkä pääsee omaan terkkariin. Ja piti varata aika siihen.
Mä en ole usein käynyt joten ihan sama. Mutku oma on kävelymatkan päässä. Nyt pitää mennä 8km päähän.Kyllä nuo labrat ja lekurit jättäisi mieluusti välistä jos vain vois
Se on kyllä ikävää.Mä en ole usein käynyt joten ihan sama. Mutku oma on kävelymatkan päässä. Nyt pitää mennä 8km päähän.
Joku turkulainen bakteeri lentänyt ikkunasta kuitennii viime yönäTätä asiaa on tutkittu armeijapojilla. Kylmästä ei tule kipeäksk. Kipeeksi tullessa täytyy saada virus, bakteeri, loinen, syöpä tms. Ei tuulesta tai kylmyydestä tuu kipeeksi. There you have it!
Kohta sulta vaaditaan julkista anteeksi anelua saamelaisilta ja Pirkka Pekka Peteliukselta (ihan vaan huvin vuoksi jälkimmäiseltä).Gaiveadiggi bjärzeänni
Uudistin taas saamen kielen sanavarastoa. Tuo ylläoleva tarkoittaa "kaivakaamme pyllyjämme".
Nunnuka lives matter!Kohta sulta vaaditaan julkista anteeksi anelua saamelaisilta ja Pirkka Pekka Peteliukselta (ihan vaan huvin vuoksi jälkimmäiseltä).
HuomentaHuomenta. Nukuttais. Äreä olo.