Mä söin tänään mäkkärin kanapurilaisesta sen purilaisen ja salaattisuksen...niin ja sen päällimmäisen sämpyn puolikkaan.Mä söin tänään whopper aterian.
Mä söin tänään mäkkärin kanapurilaisesta sen purilaisen ja salaattisuksen...niin ja sen päällimmäisen sämpyn puolikkaan.Mä söin tänään whopper aterian.
Oi NamMä söin tänään whopper aterian.
Eikös se purilainen tarkoita nimen omaan kokonaisuutta, et jos sä oot syöny kanapurilaisesta purilaisen, niin oot syöny koko purilaisenMä söin tänään mäkkärin kanapurilaisesta sen purilaisen ja salaattisuksen...niin ja sen päällimmäisen sämpyn puolikkaan.
Emmää tiiä...mulle toi purilainen on vaan lyhenne koko hampurilaisestaEikös se purilainen tarkoita nimen omaan kokonaisuutta, et jos sä oot syöny kanapurilaisesta purilaisen, niin oot syöny koko purilaisen
Niin mullekkin... jäi vaan mietityttään että söitkö sää sitten kaverin purilaisesta ne salaatti sisukset ja sämpylän kannen puolikkaan kun kerran omasta kanapurilaisesta söit purilaisenEmmää tiiä...mulle toi purilainen on vaan lyhenne koko hampurilaisesta
Eikun kyllä mä ihan omaa puputinNiin mullekkin... jäi vaan mietityttään että söitkö sää sitten kaverin purilaisesta ne salaatti sisukset ja sämpylän kannen puolikkaan kun kerran omasta kanapurilaisesta söit purilaisen
Siis kanapurilaisesta kanapihvin, salaatin ja sämpylän yläosan?Mä söin tänään mäkkärin kanapurilaisesta sen purilaisen ja salaattisuksen...niin ja sen päällimmäisen sämpyn puolikkaan.
Näin mäkin ajattelin että Ellu tarkoitti, joskus on vaan kauhian kivaa n*ssia pilkkuaSiis kanapurilaisesta kanapihvin, salaatin ja sämpylän yläosan?
Jup, alaosa oli liian kuiva...Siis kanapurilaisesta kanapihvin, salaatin ja sämpylän yläosan?
Mä mietin että miten tuon ymmärtää.Näin mäkin ajattelin että Ellu tarkoitti, joskus on vaan kauhian kivaa n*ssia pilkkua
Hokasin saman mutta katson jotakin muuta.Sieltähän tullookin Yön ritarin paluu.
Eli Tom Hardya luvassa
turha näiltä pihtareilta on yrittää vongata, ei ne annatäällä olisi neitokaisille gullia luvassa. aloitetaanko ellistä? ottaa pöksyt pois...
antaa antaa, mulle ainakin. Ellim on täällä jo pöksyt kintuissaturha näiltä pihtareilta on yrittää vongata, ei ne anna
oon meinaan yrittäny
Pidä kuule pöksys jalassa vaan.täällä olisi neitokaisille gullia luvassa. aloitetaanko ellistä? ottaa pöksyt pois...
pöksyt on jo poissa ja seiväs tanassa. tule vaan tänne jonon jatkoksi.Pidä kuule pöksys jalassa vaan.
Nouupöksyt on jo poissa ja seiväs tanassa. tule vaan tänne jonon jatkoksi.
Kohta paljastuu tuutin valmistuksesta salaisuus, sitä on uitettu tuuttimestarin nivusissa ennen pakkaamista.Oliki soijaa.. Onneksi ei maistu niin soijaiselta...
Ilmankos oli maukastaKohta paljastuu tuutin valmistuksesta salaisuus, sitä on uitettu tuuttimestarin nivusissa ennen pakkaamista.
Saatu soijat talteen sillä tavoin
sitä saa mitä tilaa...