Mä' tykkään eniten näistä nykyään:magnumin suklaapuikko jäätelö pähkinällä on hyvää
Mä' tykkään eniten näistä nykyään:magnumin suklaapuikko jäätelö pähkinällä on hyvää
häätyypäs koittaa ellun pimppaa koettelusormellaMä' tykkään eniten näistä nykyään:
enpä ole tuota maistanukkaan.Pitääpä pitää silmät auki kun seuraavan kerran käyn kaupoilla.Mä' tykkään eniten näistä nykyään:
nuoleskelet vain hepinnuppiaenpä ole tuota maistanukkaan.Pitääpä pitää silmät auki kun seuraavan kerran käyn kaupoilla.
nuoleskelen Magnumia.Minkään nupinpään nuoleskelu ei kiinnosta.nuoleskelet vain hepinnuppia
saattas olla maknumia tiedossa...nuoleskelisin mielellään Magnum kokoista nupinpäätä, pienien nuoleskelu ei kiinnosta.
Pitäis itsekin mennä. Ei vaan nukuta yhtään vielä.täytyy varmaan mennä jo nukkumaan. Sade ropisee mukavasti ikkunalautaan..
täytyy varmaan mennä jo nukkumaan. Sade ropisee mukavasti ikkunalautaan..
sama vaikka yleensä oon iltauninenPitäis itsekin mennä. Ei vaan nukuta yhtään vielä.
Pyh, ei mene läpi kun on Hardy ollut telkkarissaantaa antaa, mulle ainakin. Ellim on täällä jo pöksyt kintuissa
Möh, pikaista paranemista.Huomenta
Nenä vuotaa, nielu tuntuu paksulta ja paleltaa...taidan kipeeks olla tulossa...tullut...whatevä..
Nyt se Korona iski suhun.Huomenta
Nenä vuotaa, nielu tuntuu paksulta ja paleltaa...taidan kipeeks olla tulossa...tullut...whatevä..
Kiitos <3Möh, pikaista paranemista.
Joo, tuu kahville niin saat sen ittelles...eikös jaettu ilo ole paras ilo?Nyt se Korona iski suhun.
Enpä taida tulla kun kuulun riskiryhmään. Toivottavasti sullakaan ei sitä ole. ParanemisiaJoo, tuu kahville niin saat sen ittelles...eikös jaettu ilo ole paras ilo?
Höh,halauksia ja pikaista parantumista.Huomenta