Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkos kukaan käynyt tämän bändin keikalla? MInä kävin sillloin joskus muinoin kaapelitehtaalla

 
Päivää :)
Päivä alkoi hitaasti,kun nousin ylös vasta puoli kymmenen. Unen saaminen venyi kun ei malttanut lopettaa lukemista ja sitten kun lopetti,niin menikin pitkään ennen kuin nuhahin. Kävin kyllä 7 ruokkimassa kissat. Prismassa kävin jo ja tein lounaaksi seiti-currykookoskastiketta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
[QUOTE="r0s, post: 32516372, member: 145727"

Mun pikkumies lähtee intiin eikä kukaan vastaa pitääkö sinne ottaa saippua matkaan.
[/QUOTE]

Kannattaa varmaan ottaa hygeniatuotteet mukaan,vaikka saattaa saada armeijassa. Googlella varmaan löytyisi listaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
Kun lähdet varusmiespalvelukseen, ota mukaasi:
– halutessasi omat parranajovälineet
– henkilökohtaisen puhtauden hoidossa tarvittavat välineet
– sairausvakuutuskortti (KELA-kortti) ja ajokortti sekä mahdollinen passi tai muu virallinen henkilöllisyystodistus
– rokotustodistus
– halutessasi tämä Varusmies-kirjanen
– tilinumerosi (IBAN -muodossa) ja pankkitunnukset



 
r0s
Kun lähdet varusmiespalvelukseen, ota mukaasi:– halutessasi omat parranajovälineet– henkilökohtaisen puhtau
den hoidossa tarvittavat vä-lineet– sairausvakuutuskortti (KELA-kortti) ja ajokortti sekä mahdollinen passi tai muu virallinen henkilöllisyys-todistus– rokotustodistus– halutessasi tämä Varusmies-kirjanen– tilinumerosi (IBAN -muodossa) ja pankkitunnukset




Nii. Henkilökohtainen puhtaus. Eli hammasharja, deodorantti jne. Mutta -ainakin meillä- käytetään saunassa samaa suihkusaippuaa ja shampootakin ne joilla on hiukset päässä.

Onko saippua henkilökohtainen puhtausväline? Entä käsisaippua?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Nii. Henkilökohtainen puhtaus. Eli hammasharja, deodorantti jne. Mutta -ainakin meillä- käytetään saunassa samaa suihkusaippuaa ja shampootakin ne joilla on hiukset päässä.

Onko saippua henkilökohtainen puhtausväline? Entä käsisaippua?
Mulla on saunassa aina omat tuotteet. Suihkugeeli, shampoo ja naaman pesuaine. Kun lapsi asui mun kanssa niin hänellä oli omat tuotteet.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä